1. bölüm

38 7 3
                                    

Yerde duran kıza bir tekme daha attım. Sinirden gözüm dönmüştü. Kıza bak be!. Bana 'top' diyor. Or*ospu!

-Sen kimsin lan or*spu! Sen bana nasıl top dersin? Ne topluğumu gördün? Ama ben senin birçok orospuluğunu gördüm. Daha dün Emre'nin altında inliyordun! Bugün sabah da Meriç'şe uyanmadın mı lan! Köpeğe bak birde bana top diyor! Seni varya toprağın altına sokarım diyeceğim ama sen Toprak'ın altında da inlemişsindir p*ç!

Arkamı döndüm ve havalı havalı evime ilerledim. Zile bastım. Aslında evde tek yaşıyorum. Ama bizim apartman liseli kızlar için yapılmış. Bizim apartmanın hepsi kız. Çoğunu tanırım. Onlardan birinin ziline bastım. Otomatiğe bastılar.

-Bendim, sen gir içeri, dedim kapıyı açan kıza ve merdivenleri çıktım.

Kapıyı açtım ve içeri girdim. Kapının yanına çantamı bıraktım ve kendimi mutfağa attım. Bir tepsiye cipsimi kolamı koydum. Salona götürdüm. Yorgan ve yastıkta götürdüm ve üstümü çıkardım. Televizyondan dizi açtım. Yam oturdum ki...

Zırrrr!

Telefon!

Koşarak açtım.

-Alo Ayza?

Aha! Müdür! Bugünkü kavgayı öğrenmiş olmalı!

-Efendim hocam?

-Ayza kovuldun. Git kendine başka okul bul. Bu kaçıncı kavga?

-Ama hocam bı sefer gerçekten o kaşındı!

-Ben bilmem. Kovuldun!

-Ama ho-

Çoktan telefonu kapatmıştı bile. Kel müdür!

Hemen "Amca'm" ı aradım.

-Alo amca?

-Efendim kızım?

-Amca şey ya...

-Okuldan mı atıldın yine!

-Yanı biraz öyle oldu? Bana başka bir okul bulur musun?

-Gençsin tabi! Kanın kaynıyor! Bulurum. Sana okulu mesaj olarak atarım. Hadi kızım! İyi akşamlar.

-İyi akşamlar, dedim ve telefonu kapattım.

Bu işi de halletmiştim. Artık televizyon izleyebilirdim. Tam koltuğa oturdum yorganı çektim ki...

Ah! Çişim gelmişti!

###

Sonunda yeni okuluma varabilmiştim. Okulum uzaktı çünkü bana yakın bütün okullardan kovuldum!

Okula girdim ki of kavga vardı! İki çocuk kavga ediyordu. Hemen izlemeye koyuldum.

Oha o çocuk insan mı be! Yumruk atışı olsun, saçları olsun, gözleri olsun! Herşeyiyle kusursuz!

Yakışıklı çocuk diğer çocuğa tekmeyi geçirdi. Yumruk attı ki diğer çocukta tam yumruk atacakken koştum ve çocuğa yumruk attım. Çocuk yerdeydi. Sen kimsin de yakışıklı çocuğa vurursun?

O anda yakışıklı çocuğa döndüm. Göz gözeydik. Çocuğun gözleri o kadar güzeldi ki! Gözleri elaya çalıyordu ama kahverengiydi. Hani derler ya gözleri mavi değil ama gökyüzü diye. Heh! Tıpatıp öyle!

Bi anda kendime geldim. Ne yapıyordum ben ya! Koşar adımlarla okul binasına girdim.

Müdürün odasını buldum ve içeri girdim. Sınıfımı öğrenmiştim. 12-B..

Sora sora sınıfı buldum ve içeri girdim. İçeride öğretmen vardı.

-Hocam ben yeni öğrenciyim.

Deli⚡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin