Part 11

1.4K 60 22
                                    

Nisam planirala da se zaustavljam. Produžila sam pored njega dok sam slušala Liama, Zayna i ostale momke kako se smeju. I Emily se nasmejala. Jedino mi nije bilo jasno zašto ga Zayn nije upozorio? Poslušao me nije želeo ništa da kaže. Čudno za njega, ali nema veze. Neću da kažem da se promenio od kada je sa Emily jer se nije promenio i nikada neće. Kada sam bila na izlazu okrenula sam se i pogledala Stylesa. Imao je zbunjen, a ujedno i ljut izraz lica. Zbog tog izraza licem mi je preplavio neverovatan zadovoljavajući osmeh. –Gde neće, čoveče šljusnula si ga na sred terena i to pred njegovim drugovima!!!- Da! Jesam, bravo za mene! Mislim da veće poniženje nije mogao da doživi od neke devojke. Čak šta više mislim da ga je prvi put devojka spustila pred ortacima. A ta devojka sam ja Katherine Nikol Adams! Iskreno ponosna sam na sebe. A i ima lepo mekano dupe. Drago mi je što sam imala priliku da ga lepo obuhvatim pred drugarima. Kada bolje razmislim pa ja sam njega već jednom uhvatila u odeljenju. Ugh...volim sebe!

Okrenula sam mu leđa, kao i svim ostalim momcima koji su proizveli prigušeni smeh. Jaooj Stylesa ismejavaju drugovi. Najvećeg ženskaroša, najvećeg mangupa, najvećeg frajera... Dok sam koračala samouverenim koracima ka Emily čula sam ljuti, hrapavi glas iza sebe.

’Zažalićeš zbog ovoga Adams, kunem ti se!’ Ou neko nam je ljut, i poražen. Možda stvarno misli to...mah koga briga. Šta je najgore što može da mi uradi....da me iznervira samo i ništa više. Uhvatila sam Emily pod ruku i krenule niz ulicu, dok smo iza sebe slušale tihe muške glasove koji su se ubrzo izgubili. Nastavile smo da hodamo niz ulicu. Prisećala sam se trenutka kada se Stylesovo telo ispravilo pod mojim stiskom, taj osećaj neću nikada zaboraviti. To definitivno nije očekivao, ali od mene može očekivati svašta pa čak i više od toga.

’Ti definitivno nisi normalna.’ Rekla je Emily dok se smejala, a i ja sa njom. Nije mogla da poveruje šta sam uradila. Ona to ne bi uradila.

’Hahaha zašto? Pa baš mi je bilo lepo.’ Smejala sam se.

’Ala si lepo obuhvatila i opipala haha.’ Ponovo smo se smejale. Sve vreme dok smo hodale niz ulicu imale smo osmeh na licu. Osmeh koji Styles sada sigurno nema. Ali sam sigurna da planira svašta sa mnom. –Perverzija ooooo!- Nisam na to mislila bree....nego da će mi nešto uraditi. –Ma ne neee.- Eto ponovo, nisam na to mislila.

’Jaoooj polazi ovde imaju savršene bluzice, znaš one kao što ih ti voliš, one jednostavne sa dugmićima.’ Rekla je. Odmah mi se u glavi stvorila slika uske teget bluze sa nekoliko dugmića kod dekoltea. Ništa nisam odgovorila samo sam joj se nasmejala i hvatajući je za ruku ušla u prodavnicu. Oko nas su se nalazila 4 komode sa puno polica, a na sredini prostorije bluze, farmerke i majice koje su bila okačene o ofinger. Prišle smo prvom metalnom čudu koje je bilo ukrašeno raznoraznim veličinama i bojama bluza. Polako samo krenula jedna do druge, da odvajamo ofingere skenirajući svaki materijal na njima. Odvojila sam crvenu tanku bluzicu, i istu takvu belu sa malim džepom na desnoj strani grudi. Jeste da se bela boja brzo prlja i uništava ali lepa je. Kako će mi stajati to ćemo videti kada je probam. Sada je malo rano za to. Sa tog mesta prešle smo na potpuno drugi kraj preskačući mesta gde se nalaze farmerice. Kada završimo sa bluzama i majicama tada ćemo preći na donji deo stvari.

Pažnju su mi privukle široke majice. Majica koja pada na jedno rame? San snova. Brzim koracima sam se približila tom delu i polako krenula odvajati majicu jednu od druge. Zastala sam kod majice koja je bila sva u ’vojničkoj šari’. Tamno zelena,braon i žuto-zelena boja su se savršeno uklapale sa otkrivenim stomakom. Odmah sam pogledala veličinu i našavši određenu ’obesila’ je o ruku nastavljajući potragu. Kada sam pregledala taj deo okrenula sam se po butiku tražeći Emily. Podigla je ruku i dok sam joj prilazila ostala sam bez daha. Iznad police gde se nalazila majica koja joj se svidela ugledala sam plastičnu lutku na kojoj se nalazila teksas jakna sa belom majicom ispod. Odmahnula sam Emily rukom i došla do prve devojke koja je bila ovde zaposlena.

Proud By Marta DWhere stories live. Discover now