Kate’s P.O.V.
-Aloo bre rasvesti se!- Hoćeš li jednom prestati, i pustiti me da uživam? –Mozgu posle ćeš se kajati, znam te.- Ne znaš ti ništa. Ja ću se kajati možda ti nećeš. Ne zanima te. –Nemoj posle da mi kukaš kako si uradila najgluplju stvar na svetu.- Bla,bla,bla....
Ponovo je prebacio pogled na moje usne i krenuo približavati svoju glavu ka mojoj, baš u trenutku kada se čuo poslednji stih pesme....’Just kiss me slowly...’ –Toliko o tome kako će upoznati đavola...veliki si mi ti đavo. To što je do malopre pipao Annu ništa ti ne znači.- Hoćeš li umuknuti?!
-Brzo te zamenio. Izgleda da nisi nešto bolja od Anne.- Ne upoređuj me sa onom...onom kučkom. –Pa ukoliko ovako nastaviš, ubrzo ćeš mu pokazati, ne đavola, već još jednu patetičnu budalu koja je pala na njegov šarm.-
Otvorila sam oči u trenutku kada sam osetila nešto blizu usana. Ili je to bio njegov dah, ili su nam se usne dodirnule pre nego što sam se ja odvojila. –Hvala Bogu pa si se setila da bi se trebalo odvojiti.- Hvala ti...inače bih se stvarno kajala. Neka bude sada zbunjen koliko želi, jeste da nemam razlog, ali svejedno... –Ukoliko nisi skapirala, on nije zbunjen, već nasmejan.- Čemu se smeje?
-Pa možda zato što si otvorila usta kao riba na suvom? Falilo je malo da te poljubi.- A to jeee... Kako god smisli razlog... –Ma jebeš razlog, samo odšetaj kao i uvek.- Lepo.
To sam i uradila. Odmahnula sam rukom i polako se progurala kroz gužvu. Mobilni....-Toliko si pametna da si zaboravila torbicu sa svim stvarima na šanku...- Ja nisam normalna! Pomislila sam krećući se ubrzanim koracima ka šanku. Kada sam ugledala teksas torbicu, pao mi je kamen sa srca.
’Aaaaaajde još po jeeeednu turuu.’ O da, to je bio Zayn. I to mrtav pijan. Jedva se držao na nogama, ni sama ne znam kako je uspeo. Prišla sam mu.
’Hej Zayn!’ Viknula sam. ’Pa čoveče, ti ni na nogama ne možeš da stojiš!’ Rekla sam. Primetila sam da se dečko za šankom približava, noseći njihova pića. Njihova....EMILY! Odmahnula sam rukom dečku govoreći da im je bilo dovoljno za večeras, a on se samo nasmejao. Uhvatila sam Zayna za ruku. Nije bilo teško dovući ga do stola, ali kada bi se oslonio na mene, sigurno bi bio težak. Smestila sam ga u istom onom separeu, pored Em koja nije bila u baš nešto boljem stanju. Šta sad.... –Pa zovi Harrya.- Da, da posle onog da ga zovem, nema šanse. –Ne glumataj, to je nešto drugo, u pitanju su tvoji prijatelji!-
Poslušavši svoje ’pametno razmišljanje’ uputila sam se ka mestu gde sam ga ostavila...kako to lepo zvuči...no na moju sreću bio je tamo.
’Styles!’ Vikala sam dok sam pokušavala da nadjačam muziku. Pogledao me i licem mu je ponovo preplavio osmeh od uha do uha. Čemu to?
’Šta je bilo, predomislila si se?’ Molim?! Ughh...kako bih mu sada lepo, na fin način odšrafila glavu.
’Ne, nego su se Zayn i Emily napili. Hajde da mi pomogneš.’ Rekla sam hvatajući ga za ruku.
’Kate Adams od mene traži pomoć? Ne verujem!’ Ma jebi se retardirano govno!
’Shvati to kao obaveštenje da ti je prijatelj pijan i da ne može na nogama da stoji.’ Rekla sam prevrtajući očima. Daj, barem se zabrini za svog prijatelja, kad već nećeš za mene. –Daa, smiluj se jadnoj, patetičnoj Kate, kojoj je potrebna ljubav i pažnja.-
’Uhuuu nije mu prvi put, ne brini.’ Rekao je hladnokrvno. Bravo Styles, božanstven si prijatelj. Kako god....Nije on jedini koji mi može pomoći. Tu je Liam, zar ne?
’Kako god, Liam će mi pomoći kad već ti nećeš.’ Rekla sam. Umorna sam više od toga da sve bude po njegovom. –A možeš li me samo podsetiti kada je poslednji put bilo nešto po njegovom?- Nikada, ali svejedno sam umorna od toga.
Okrenula sam i krenula izlaziti iz gužve u potrazi za Liamom. Dečko je, koliko sam mogla primetiti do sada, odlično građen. Ima velike mišiće, a pretpostavljam i pločice. –I Harry ima mišice i pločice.- Možeš li ga nekada ne spominjati.
U potrazi za Liamom zaustavila me snažna, muška ruka. –Harryeva, vidiš da je jak.- Itekako.
Okrenula sam se ka njemu i pogledala ga onim pogledom koji je govorio ’šta je sad’.
’Nema potrebe za Liamom, ja ću ti pomoći.’ E, sad je već bolje. –Zar mora uvek biti po tvom?- Da.
Nasmešivši mu se, uputili smo se ka separeu u kome su bili Zayn i Emily. Uzeli su moju torbicu, jedan je uhvatio jedan kraj, a drugi drugi kraj. Bila sam zbunjena. Šta su sada našli zanimljivo u mojoj torbici? Pogledala sam Stylesa koji ih je takođe posmatrao zbunjenim pogledom. Očigledno ni njemu nije bilo jasno šta se tamo dešava. Ubrzo smo im prišli.
’Nije tačno ovo je krokodilska koža!’ Uzviknuo je Zayn vukući moju torbicu ka sebi.
’Nijee! Ovo je zmijska koža!’ Rekla je, dok je vukla torbicu na svoju stranu. Prišla sam im i otrgnula torbicu iz ruku.
’Ali Katee!! Kaži mu da je to zmijska koža!’ Ughhh kako je dosadna samo. Jednom se u životu napije i smori me za ceo život. –Ali devojka nije uradila ništa loše..- Svejedno.
’Okej, Zayn ovo je zmijska koža.’ Rekla sam čisto reda radi dok je Zayn to, očigledno, ozbiljno shvatio.
’Alii Harry, kaži joj da je to krokodilska koža!’ Govorio je dok je kao malo dete vukao onu crnu majicu koja je Stylesu savršeno pristajala.
’Okej, svejedno je, važno je koža, nebitno čija je.’ Rekao je prevrtajući očima.
’Dobro neka bude i zmijska, ali hajde kaži da je bolje da čuvamo maćiće nego njene kučiće. Kučići ujedaju, mačići ne.’ Rekao je. Hoće li oni ikada umuknuti? –Ne dok se ne uspavaju,a to će biti ubrzo, nadamo se.- Samo nam to i ostaje.
’Nije tačno, mačići grebu,a i plus, lakše je naći tapete sa psećim šapicama.’ Objasnila je Em.
’Pa mi ne moramo stavljati tapete, možemo bojiti zidove.’ Rekao je šireći ruke u vis. Pogledom sam pokazala Stylesu da ga uzme što pre, jer ih više ne mogu slušati.
Styles je prišao Zaynu i prebacio jednu njegovu ruku preko svog ramena i tako ga podigao. Prišla sam Emily i imitirajući Stylesa, pokušala sam na isti način podići Em, ali nije mi išlo. Kako neko toliko sićušan može biti ovako težak?
’Ne mogu je podići.’ Obavestila sam Stylesa. –Kao da njega briga za to...- Hoćeš li se jednom odlučiti da li ćeš biti na njegovoj ili mojoj strani?!
’Mah, ne znam ni zašto se mučim uopšte...Idem po Liama sedi ti ovde.’ Rekla sam i vratila Em na svoje mesto. Dok sam otišla u potragu za Liamom iza sebe sam čula Stylesa. ’Nije nam on potreban...’ Možda tebi nije, meni jeste. Pokušala sam prepoznati tu veliku figuru u ovoj gužvi, ali mi nije pošlo za rukom. Jurila sam sa jednog na drugi kraj diskoteke i na kraju ga pronašla kod WC-a. Objasnivši mu o čemu se radi, bez prigovora je pošao. Kako je dobar....malo mi je žao što sam mu se onako izbrecala kod šanka, ali jebiga....iznervirao me. On je išao ispred mene, dok sam ga ja, držeći ga za ruku, pratila. Izgovor mu je bio taj da se on brže kreće kroz gužvu. –Opasan mu je izgovor!- Da....
Kod separea smo ugledali Zayna i Em kako objašnjavaju nešto Stylesu. Aa jadan on. Prišavši im, Liam je istog trena uhvatio Em za ruku i uzeo je u naručje, a Styles je kačio Zayna na leđa. -A ti?- A ja? Pa ja sam lepo hodala ispred njih uz stepenice dok sam tražila ključ naše sobe. Ubrzo sam u torbici ugledala ključ sa priveskom na kome je bio broj ’68’.
Ušavši u sobu, Liam je spustio Emily na krevet, a zatim je Styles spustio Zayna na isti krevet. –Pa logično da je na isti krevet kada je krevet bio bračni.-
’Liam, možeš li ostati sa mnom, sumnjam da mogu izaći na kraj s njima sama?’ Pitala sam namerno Liama. –A zašto ne Harrya?- Zato što sam tako želela! Imaš možda problem?!
Samo je potvrdno klimnuo glavom i navukao osmeh od uha do uha. Uzvratila sam mu osmeh i krenula zajedno sa Stylesom ka vratima. ’Laku noć...’ Kada sam planirala da izgovorim njegovo ime, on je uhvatio moju podlakticu, izvukao me iz sobe i za sobom zaključao Liama u našoj sobi. Kako mu je to uspelo ne znam, ali nekako jeste. –On ti je svemoćan...- Izgleda. ’Šta radiš bre to?!’ Krenula sam da se bunim krećući ponovo ka svojoj sobi. No kada sam ugledala ključ svoje sobe u vazduhu, shvatila sam da ja tu ništa ne mogu učiniti. Glupa moja visina. ’Hajdemo u sobu, neka se Liam brine oko njih, ti si zaslužila jedan leeepi odmor.’ Rekao je uguravši me u sobu. Zatvorio je vrata iza sebe i zaključao ih. Ja? Sama? U sobi sa...Stylesom? To definitivno nije pametno. Šta ako me siluje? Ili još gore šta ako me ubije?! –Pa i ne bi bila neka velika šteta.’ Videćeš ti da li jeste ili nije kada budeš plakao na mojoj sahrani. –Daj molim te ne seri.- Okej stvarno ponekad preterujem, ali svejedno....Biti sam u sobi ’69’ ili bilo kojoj drugoj sobi sa Stylesom nije pametno.
’Sedi.’ Rekao je mrtav hladan kada je zaključao vrata. Oookej ovo postaje...-Zanimljivo, ha?- Sve osim zanimljivog. –Da, da...-
’Styles...zašto si nas zaključao?’ Pitala sam dotičnog gospodina. Krenuo je da mi se približava. Obuhvatio je šakama deo oko vrata i povukao ga preko glave. Kako je tkanina išla prema gore, baš onako je lepo otkrivala njegovo telo. Oči su mi se ,i više nego što je trebalo, zadržale na njemu. Sela sam na krevet...-Jer te oborio s nogu?- Ne seri. Samo sam umorna. –Hajde pravićemo se da je tako.-
’Zar nije očigledno?’ Rekao je i bacivši majicu na pod krenuo da se saginje ka meni. Kako mi se približavao ja sam se sve više spustala u horizontalni položaj. Oslonila sam se na laktove. Tada je on uveliko položio svoje telo na moje. Neću valjda sada s njim da...-Se jebeš?- Možeš li se nekada držati po strani? –Ne.- Vidim.
Njegova faca je bila isuviše blizu, kao u diskoteci... I sada je promatrao moje usne. Ne, ja njegove neću, ne sme me sada uhvatiti kao u diskoteci....Ne, Kate suzdrži se....
U trenutku kada sam pomislila da će se TO dogoditi, on me pogledao u oči i sa velikim osmehom na licu krenuo da se udaljava. Oookej....Sada ne znam da li mi je drago ili krivo što se odvojio. –Oboje, veruj mi.- Ali..to je nemoguće. –Ti si žensko. Sada je moguće.-
’Ne pali se, pošao sam da uzmem daljinski.’ Rekao je dok se udaljavao, a ja sam pokušavala da skontam šta se to upravo dogodilo.
’Zašto misliš da sam želela nešto? Ili barem da sam pomislila na to?’ Postavila sam pitanje dok sam se okretala ka njemu i savila noge u takozvanom ’turskom sedu’, a on se svom težinom bacio na krevet oslonivši glavu na prethodno postavljenu ruku.
’Oh, dušo, vidi ti se u očima da bi sve dala da me sada jašeš.’ Rekao je i u trenutku kada mi je namignuo, okrenuo je glavu u smeru TV-a na zidu koji je sada već bio upaljen. Da li su to....-Pornići? Da.-
’Styles bre!!’ Rekla sam kada sam se istog trena bacila na krevet, zaronivši glavu u prekrivač. Znači ne mogu da verujem!
’Šta je i ti si se napalila?’ Čula sam dobro poznati, hrapavi glas. Može li samo ućutati i isključiti ono, barem dok sam ja tu?
’Kako, kako možeš da gledaš TO dok sam ja tu?’ Pitala sam ga ne pomerajući glavu sa kreveta dok se u pozadini jasno moglo čuti stenjanje.
’Okej, ovo pitanje je dvosmisleno.’
’Kako to, majke ti?’ Rekla sam okrećući glavu kad njemu dok mi je levi obraz i dalje bio priljubljen uz krevet.
’Pa, jel si mislila da je to što gledam pred tobom nepristojno ili si mislila da umesto što to gledam mogu doživeti s tobom?’ Rekao je dok su mu se usne razvlačile u veliki osmeh. Samo sam prevrnula očima i krenula ustati iz kreveta. ’Idem da se tuširam.’ Obavestila sam ga i krenula ka kupatilu. Kao što sam i pretpostavila, krenuo je da ustane. ’Ne Styles, ne možeš sa mnom u tuš kabinu.’ Rekla sam verovatno rušeći sva njegova očekivanja.
’Pff....šteta.’ Rekao je i vratio se bez srama, gledanju pornića koji su i dalje bili na TV-u. –Da li ti on liči na dečka koji se može sramiti nečega?- Ne.
U trenutku kada sam ušla u kupatilo istog trena je zaudarao muški parfem tako da sam istog trena, bukvalno trčeći izašla. Dobila sam 1 zbunjeni zeleni pogled. ’Šta se dogodilo?’ Upitao je ozbiljno uspravljajući se u polusedeći položaj.
’Ko se ovoliko namirisao?’ Upitala sam trljajući nos u nadi da će ovaj miris jednostavno odlepršati, no nije. Mislim parfem je savršen kada se stavi u normalnoj količini.
’Pa ko će drugi do Zayn.’ Rekao je. Otvorili smo vrata kupatila, terasu i prozor u kupatilu i time napravili promaju kako bi nestao parfem.
’Ee...ovaj Styles...’ Krenula sam postaviti pitanje, iako nisam bila baš sigurna kako. ’Mhm?’ Rekao je podignuvši obrve, dok je i dalje bio bez majice. Okej, tačnije krenuo je da oblači gornji deo plave pidžame.
’Možeš li mi dati nešto u čemu mogu spavati, jer su mi stvari tamo, a pod uslovom da to ne bude ’ništa’.’ Rekla sam na šta se on nasmejao. ’Ma opušteno, evo ti moja pidžama.’ Rekao je što me iskreno iznenadilo. Očekivala sam nešto u smislu ’možeš ti i gola, ne smeta meni’ No ovo me prijatno iznenadilo. Nasmejala sam se i prišla mu dok je on legnuvši na krevet pretraživao svoju torbu koja se bila pored. Polako je izvukao teget pidžamu i dobacio mi je. Uhvatila sam i prislonila je kako bih videla koliko je broja veća, jer manja sigurno ne može biti. Biće zanimljivo ući u ovo. ’Ah, da evo ti i bokserice.’ Rekao je dobacivajući mi i njih. Nasmejali smo se jedno drugom.
Zahvalila sam mu se i ušla u kupatilo. Ovog puta se miris nije toliko osećao. Zatvorila sam prozor i otvorila staklena vrata. Spustivši poklopac na WC šolji krenula sam skinuti teksas šorc sa sebe, no u tom trenutku sam ugledala ključaonicu i setila se da nisam zaključala vrata. Ukoliko si žensko i ukoliko se nalaziš u Stylesovom kupatilu nije sigurno dok ne zaključaš vrata. Ponovo sam navukla šorc i uputila se ka vratima. Samo sam okrenula ključ 2 puta ulevo i ubrzo čula dobro poznati glas sa druge strane. ’Pa nisi morala, ja i onako ne bih gledao.’ Ma da, da mogu zamisliti. Samo sam se nasmejala i ovog puta do kraja skinula šorc i majicu i tako ostala u donjem vešu. No ubrzo se i on našao na podu. Ušla sam u tuš kabinu i zatvorila staklena vrata za sobom. No tada sam skontala da nemam ni čime da se istuširam. Pogled mi je pao na crnu bočicu. Stylesova...nema veze. Kada već nosim njegove pidžame mogu koristiti i njegov gel za tuširanje. Pustivši vodu nakon što sam nakvasila telo i kosu otvorila sam bočicu i sipala gel u ruku. Osetila sam veoma poznati miris. Kako ranije nisam shvatila da on tako lepo miriše? –Zato što nisi glumila psa kako bi ga mirisala?- Jesam, jednom. –Inteligencija....-
Sama pomisao da će mi koža nakon ovoga mirisati na njega....Osećaj je, pa...čudan. Odbacila sam te misli i ponovo uključila vodu koja je ubrzo skinula penu sa mene. Već se mogao u kabini osetiti miris. Da li da još jednom nanesem gel....Mah šta će mu faliti. Dohvatila sam već mokru bočicu i ponovo natrljala gel koji je imao predivan miris. Nakon što je sledeći val vode skinuo tu penu krenula sam tražiti šampon. Šampon? –Pa nema veze...Uzmi njegov i onako si već uzela sve njegovo.- Pa da.
Ovog puta sam uzela zelenu bočicu. Otvorila sam je i miris je bio i više nego poznati. Zelena boja gela je podsećala na njegove oči. Sipala sam dovoljno šampona koliko sam smatrala da je dovoljno. Istog trena kada sam protrljala kosu obgrlio me miris koji me istog trena bacio u trans. –O-onaj..- Da taj trans. Trgla sam se u trenutku kada sam osetila nečije ruke oko mog stomaka. Čekaj, šta?! Naglo sam otvorila oči. Kako...kako je on ušao o-ovde? ’Ššššš...samo se opusti.’ Hrapavi glas mi je odzvanjao u glavi. Mokra kosa se rasula po njegovom ramenu kada sam svoju glavu navalila na njega, a svoje mokro telo spojila sa njegovim. Ruke, ne znajući gde da ih smestim, stavila sam ih na mesto gde je on najviše voleo. Ubrzo sam prstima umrsila njegovu već mokru kosu. Njegovi prsti su lagano klizili po mom stomaku zahvaljujući peni dok je ostavljao kratke, a tako vrele poljupce na mom otkrivenom vratu. Okrenula sam se ka njemu, ne mareći za to što sam bila potpuno gola pred njim. Uhvativši ga za vrat, privukla sam ga sebi.
BAM, BAM, BAM! Skupivši obrve otvorila sam oči i ispred sebe ugledala.....vazduh? Ne...ne nemoj mi reći da sam njega zamišljala u...u kabini, dok sam se tuširala...NE! –Da srećo jesi. Zar nije logično? Sve miriše, sve te podseća na njega, logično je.- Kako god.
Ugasila sam vodu i prodrala se. ’Šta je?!’ Rekla sam i čekala odgovor sa druge strane vrata.
’Požuri bree, piša mi se.’ Ma da, da sad ću ja sa penom u kosi da izlazim kako bih ti otvorila. Evo odmah, kako da ne!
’Čekaj, nisam sprala kosu!’ Obavestila sam ga i ponovo pustila vodu dobacivajući mu jedno ’čekaj’. Šta je imao da kaže, rekao je. Odlučila sam da se neću prisećati šta sam malopre zamišljala. Oprala sam kosu i ugasila vodu. Izašla sam iz kabine i dalje je sve mirisalo na njega....pa čak i ja. Uzela sam jedan beli peškir koji mi je prvi pao pod ruku i obrisala vodu sa sebe tako da je moja koža bila relativno suva i...-Okej shvatili smo da ti koža miriše na njega.- Ostavivši, sada mokar peškir, uzela sam pidžamu koju mi je dao i obukla je brzo vadeći kosu kako je ne bih namokrila.
’Hajde Kate, požuri!!’ Kako je samo naporan. –Dečko mora u WC?- Pa šta, ja sam sada u WC-u! –Stvarno si tvrdoglava i nedokazana.-
’Čekaj da obučem pidžame.’ Obavestila sam ga i brzo navukla bokserice. Bukvalno sam osetila luft na prednjoj strani. –Možda zato što nemaš muški polni organ?- Sigurno je to. Navukavši i donji deo pidžame otključala sam vrata. Istog trena je uleteo u WC. Oči su mu se raširile kao i moje kada sam shvatila da nisam ni pokupila svoje stare stvari sa poda kao i donji veš. Brzo sam se sagnula i pokupila stvari u jednu veliku loptu. Krenula sam ka vratima.
’A ne, ne. Gde ti misliš da si krenula?’ Prekinuo me kada je stavivši svoju šaku na vrata sprečavajući me da izađem.
’Možda da napustim kupatilo?’ Postavila sam logično pitanje puno sarkazma.
’Možeš slobodno ostati, za razliku od tebe, ja se ne stidim.’ Rekao je i dok sam ga ja posmatrala iznenađujućim pogledom zaključao je vrata. Šta?! Hahaha okej, on se šali. –Ne, ne šali se.- Da, haha on se šali. –Ne Kate, ne šali se.- Barem se pravi kao da se šali moronu!
’Čekaj!’ Viknula sam kada sam primetila da je ključ od WC-a ostavio u tuš kabini u kojoj se spremao ući. ’I šta sad ja da radim?’ Iznervirano sam rekla.
’Uživaj u pogledu.’ Rekao je kada je krenuo da otkopčava crne, uske farmerke. On definitivno nije normalan. Istog trena sam se okrenula ka ogledalu i stavila šaku na čelo. I šta sad da radim? –Pa....peri zube, kada već ne želiš da ga vidiš.- I to što kažeš.
Uzela sam iz žute, plastične čaše zelenu četkicu za zube. Tada sam čula da se tuš upalio. Okej, on je sad stvarno u kabini, a ovaj miris sada loše utiče na mene. Moram da se kontrolišem malo.
’Opraću zube tvojom četkicom.’ Rekla sam stavljajući pastu za zube na četkicu. ’Slobodno.’ Rekao je. Nastavila sam sa trljanjem zuba gledajući sebe u ogledalu. Pored moje face ugledala sam....Stylesa? –Da, on je.- Ne, ne smem da gledam. Kate koncentriši se. Ali mogu svašta videti i to neprimetno! Ne, ne gledaj.
’Znam da me posmatraš u ogledalu, zašto ne bi došla ovamo i lepo izbliza pogledala?’ Pitao je. Gluplje pitanje nisam čula u životu. –Ne postoje glupa pitanja, samo glupi odgovori.- Ti ne seri!
’H-h-h, mma zamimiv.’ Mrmljala sam dok su mi usta bila puna paste. Prevrnula sam očima kada sam čula kako se njegov prelepi, okej neću da lažem, savršen smeh proširio kroz kupatilo. Isprala sam usta vodom i odložila četkicu. –Njegovu četkicu.- Kako god.
’Daj mi ključ....želim da izađem.’ Obavestila sam ga dok sam i dalje stajala okrenuta prema pločicama i očekivala da mi da ključeve. Okej nisam to očekivala, ali sam se barem nadala.
’Zašto sama ne bi došla po njih?’ Čula sam njegov hrapavi glas iz kabine. E da znaš da hoću!
’E baš hoću.’ Rekla sam i okrenula se ka tuš kabini. Pa..pa on je go! Istog trena sam čvrsto zatvorila oči. ’Ovako ja ću hodati a ti ćeš mi davati upute. Hoću te ključeve!’ Viknula sam.
’Pa lepo sam ti rekao, dođi po njih.’ Stvarno je...odvratan. –Ne glumi priznaj da želiš da ga vidiš.- Zavisi na koga misliš. –Kako god...-
Otvorila sam oči i levom rukom prekrila Stylesovo golo,savršeno oblikovano, prelepo izvajano...-Zašto jednostavno ne kažeš da si prekrila njegovo telo?- Zato! Krenula sam polako da se približavam. Ubrzo sam stala ispred kabine kojoj su vrata bila otvorena. Voda je polako kvasila moje pidžame –Misliš njegove.- Svejedno.
Ključevi su u kabini. U kabini su ključevi. Stvar kojom trebam da otvorim vrata jeste u kabini. Ključevi su na mestu gde se tušira. Ključevi su u kabini. U kabini u kojoj je Styles go su ključevi. –Okej shvatili smo gde su ključevi, samo ih uzmi!- Pa dobro, šta se nerviraš. Evo sad ću. Sad. Ovog trenutka. Ove sekunde. Ovog momenta. –Samo ih jebeno uzmi!- Dobro bre.
U trenutku kada sam krenula da uđem u kabinu čula sam Stylesov smeh. ’Ja ovde ne vidim ništa smešno!’ Protestvovala sam.
Kada sam oslonila svu težinu na onu nogu koja se nalazila u kabini –U klizavoj kabini- To si trebao da mi kažeš pre nego što sam ušla unutra. Polako sam počela...okej prebrzo sam izgubila ravnotežu i za sekund se našla na dnu kabine sa bolom u leđima. Naglo sam otvorila oči kada sam pala.
Istog trena, ne znam po koji put, čuo se Stylesov smeh. Šta sam zgrešila?! Zašto ja?! Zašto na ovaj način, zašto ovako?! O Bože, imaću traume nakon ovoga....Ovo definitivno nisam želela da vidim. U neku ruku sam mislila da se nije skinuo, da nije krenuo stvarno da se tušira. –A šta si ti mislila, to je ipak Harry.- Svejedno nisam morala da gledam njegov (...) –Iz te perspektive ili uopšteno?- Ne zezaj bre. O moj Bože!
Dok me voda, na podu tuš kabine kvasila, ja sam zatvorenim očima pokušala da ustanem. Tada sam osetila stisak kod nadlaktice. Pomogao mi je da ustanem i izađem iz tuš kabine, a da pritom ne poljubim pločice poda.
’Čoveče nisam znao da obara s nogu.’ Izjavio je. Veoma pametno. Čula sam kako su se vrata WC-a zatvorila. Okej. Rukama sam opipala krevet i sela. Nisam ništa čula okolo tako da sam pretpostavila da je otišao. I bolje mu je. Otvorila sam oči. Ispred mene je, ponovo, bio Styles, no sada je imao oko sebe beli peškir. Ponovo sam okrenula glavu.
’Molim te možeš li se pristojno obući, barem kad si sa mnom?’ Pitala sam. Zar on ne shvata? Ono malopre što sam videla....koliko god govorila da bih želela, to nisam stvarno mislila. On je....ne želim da opisuje...ne Kate, nećeš se toga sećati.
’Što, smeta ti?’ Upitao je. Sigurno je imao onaj njegov, glupavi, samouvereni osmeh. Iako nisam mogla da ga vidim sigurna sam da se sada smejao.
’Da, smeta mi.’ Rekla sam ne pomerajući pogled sa belog zida. Mislim...ne smeta mi....da smeta mi! Ne mogu se ni normalno ponašati čoveče. Pa daj kako se može tako bez imalo stida skinuti preda mnom! Kao da ne zna da to loše utiče na mene! –Okej, počinješ zvučati kao papetična, zaljubljena budala.- U pravu si...preterujem.....Ali stvarno je prelepo građen! –Pa šta?! Prekini tako da razmišljaš i reši šta ćeš raditi jer sigurno nećeš spavati u mokroj pidžami!- Čoveče.
Ustala sam sa kreveta osećajući kako se pidžama lepi za mene. Jebem ti ....ugh! Stylesa nije bilo trenutno u sobi. Možda je otišao da završi tuširanje. I bolje mu je da se vrati obučen, ne planiram da ovde doživljavam srčani. Šta sad da radim?! –Nađi pidžamu?- Okej. Okrenula sam se oko sebe tražeći nečiju torbu. Pogled mi je pao na sivu torbu pored noćnika. Bila je otvorena. Prišla sam i lepo je otvorila. Tražila sam ,praveći nered, nešto što bi trebalo da bude pidžama. Ubrzo sam ugledala crven materijal koji je bio baš prijatan. Izvukla sam i shvatila da je to gornji deo pižame. Odlično. Ubrzo sam našla i donji deo koji je bio crne boje. Nečujno sam prišla vratima tuš kabine, da bih se uverila da je Styles zauzet. I bio je. Voda je uveliko pravila buku. Stala sam iza zida i brzo skinula onu mokru, teget, zamenivši je suvom, crvenom. Ovu mokru sam samo podigla u vis. Šta da radim s njom? –Pff...ostavi je negde, šta ćeš, sigurno je nećeš sušiti. Neka radi šta zna, nije tvoja stvar.- Pa stvarno. Ostavila sam pidžamu na crnu torbu, mislim da je ta bila njegova.
KAMU SEDANG MEMBACA
Proud By Marta D
Fiksi PenggemarNajlepši osećaj, kada je u pitanju ženski rod je definitivno onaj, kada devojka zna da ma šta uradila da će određeni dečko uvek biti uporan, da će učiniti sve da je osvoji. To zadovoljstvo dovodi do želje za igrom. Popularan dečko počinje da se inte...