Hej ljudi....Nisam objavila deo zato što sam 2 nedelje na bloku i imamo puno da učimo, a posle bloka mi ostaje samo 2 nedelje da popravimo ocene.
Nadam se da me razumete, ako ne jebiga... Kad mogu ja pišem, kad ne mogu, kad sam umorna, ili nemam inspiracije jednostavno ne mogu da pišem.
Ponekad i kad imam inspiracije i smišljen ceo deo ne mogu da ga pišem jer jednostavno nemam volju. Kad volja nije prisutna džabe pišem deo jer tad gledam da ga što pre završim kako bih radila nešto drugo i prosto rečeno ga zaserem. Tako da razlozi zašto nekad ne objavim deo jesu:
-škola
-nemam inspiracije
-nemam volje
-nemam vremena
-imam nešto drugo isplanirano (jer nemam nameru da provodim sve vreme pored kompjutera, deo pišem u 1, a pre toga sam u gradu)
P.S. Moram napomenuti da sam već u opisu svog profila napisala da priču ne pišem ni zbog koga, već isključivo zbog sebe i zbog svog uživanja dok pišem. (Svesna sam toga, da ću možda posle ove objave izgubiti možda polovinu čitaoca, ali jednostavno je tako. Ukoliko se to desi, odmah da napomenem, da se ni u jednom trenutku neću pokajati što sam ovo napisala, jer ne želim da neko misli da živim od lajkova i komentara ili bilo čega drugoga. Takođe, ukoliko izgubim neke čitaoce, sigurno mi neće pasti na pamet da obrišem priču ili prekinem s pisanjem) No, to ne znači da ja ne želim da vi čitate, da ne želim komentare i poruke, ali samo sam želela to da vam kažem. Nema potrebe da se sad većina vas vređa, ja sam u opisu već i onako napisala da sam iskrena, jebiga tako je- kako je.
Takođe želim da kažem svima onima koji su mi poslali poruke u inbox-u da ću deo da napišem kada osmislim šta će se dešavati u autobusu, a kada će to biti, ne znam...Uglavnom hvala na lepim komentarima o priči, drago mi je kada čujem nečije mišljenje o onome što sam ja napisala, stvorila. Hvala :D <3
Ly<33
MartaD
ESTÁS LEYENDO
Proud By Marta D
FanficNajlepši osećaj, kada je u pitanju ženski rod je definitivno onaj, kada devojka zna da ma šta uradila da će određeni dečko uvek biti uporan, da će učiniti sve da je osvoji. To zadovoljstvo dovodi do želje za igrom. Popularan dečko počinje da se inte...