Kate’s P.O.V.
’Ne mogu više!’ Uzviknula sam i oslonila se na veliki, crni, kožni kofer koji je bio veoma težak da bi ga moja težina sobalila. Kada se setim šta sve ima u njemu nije ni čudo. Zatvorila sam teške kapke i pokušala da savladam san. Glava mi je padala koliko mi se spavalo. Podigla sam glavu, svesna toga da sigurno neću spavati stojeći, i pogledala Emily koja nije bila ni u malo boljem stanju od mene. Ona je sedela na trotoaru sa navaljenom glavom. Zar nije pola 6, malo rano za ekskurziju? Mogli su lepo u pola 7 ili 7, a ne....a ne da nas ovde terorišu. Odlučila sam da ću se pridružiti Emily. Ostavila sam Kofer na miru i sela pored Em. Ugh...ubeđena sam da nikada nisam bila umornija.
’Kate, ne mogu više! Spava mi se!’ Rekla je Em umornim glasom. Razumem te sestro, ja jedva držim otvorene oči. U potpunosti te razumem.
’Bože! Kate, ti si žensko ne smeš sedeti na hladnom betonu!’ Oči su mi se još više skopile. Još mi je samo on falio i njegove famozne izjave. Okrenula sam polako glavu na desnu stranu kako bih ga ivicom oka uočila.
’Styles, nemoj i ti, nisam raspoložena za tvoje izjave. Tek sam otvorila oči, sačekaj pa ćemo kasnije.’ Rekla sam navaljujući se na Emino rame.
’A šta ćete to kasnije?’ Pitao je poznati glas umišljenka. ’Jebaćemo se, zamisli!’ Uzviknula sam i polako ustala na ove moje mlitave noge. Jedva sam se držala, ali uspela sam. Pogledala sam Zayna i prevrnula očima.
’Pa stvarno, kako sam samo glup?!’ Pa i da znaš da jesi. Prišao je Em i ostavio svoju teget torbu na beton i zagrlio je, na šta je ona oslonila svoju glavu na njegovo rame.Odustala sam od nagovaranja Emily i ubeđivanja da Zayn nije pravi za nju. Samo sam prevrnula očima i pogledala Harrya koji je više je izgledao na stalak za infuziju nego na dečka.
Ponovo sam pogledala Stylesa, a on me pogledao i samo slegnuo ramenima. Sagnuo se i ostavio crnu,veliku torbu na zemlju. Polako je krenuo da mi se približava vukući noge po podu. Ubrzo je bio na manje od pola metra od mene. Jutros nisam bila dovoljno svesna pa su i moji refleksi bili malo zarđali. Nisam stigla ni da reagujem u trenutku kada je naglo oslonio glavu na moje rame. Glasno je uzdahnuo. Iako nisam ni ja mogla stajati stavila sam svoju ruku na Stylesovu glavu i počela da ga mazim po kačketu jer do kose nisam ni mogla da dođem. Prvi put od kako ga znam je nosio kačket. Koliko sam mogla da vidim, nije da mu nešto loše stoji. Mada sad, u ovom trenutku nisam sposobna da razmišljam o njegovom kačketu. Jednostavno želim da se zavalim u udubno sedište i spavam. Ponovo je uzdahnuo i još više se navalio na mene.
’Hej, shvatam ja da se tebi spava, i meni se spava ali ..... težak si.’ Rekla sam razvlačeći svaku reč. Nisam imala snage ni da govorim, a kamo li njega da držim. Polako je podigao glavu i pogledao me sa poluzatvorenim očima, kakve su pretpostavljam bile i moje.
’Hajdemo tamo.’ Izgovarao je polako svaku reč pokazivajući rukom na drvenu klupu koja se nalazila blizu pekare. Samo sam klimnula glavom i sela na drvenu klupu, a on pored. Izvalila sam glavu pozadi i zatvorila oči odmarajući. Ubrzo sam osetila pritisak na butinama. Namrštila sam se i pogled prebacila na svoje noge. Ugledala sam...Woah, Stylesovu glavu? Zar mu se toliko spava? I meni se spava, ali jebiga neće moći tako.
Uhvatila sam ga za ramena i prodrmala ga. Promeškoljio se i polako podigao. Klimnuo je glavom davajući mi do znanja da mu kažem šta želim. ’Ne može tu.’ Rekla sam i nekako uspela da se nasmejem, kao i on. Ne znam kako al smo skupili snagu za taj jedan osmeh. Tad se on uspravio i podigao levu ruku. Pogledala sam ga zbunjeno na šta je on, pokazao desnom rukom da mu priđem. Ne želi valjda da me zagrli? Mah briga me, biće mi toplo. Blago sam se nasmejala i zatvorenim očima prišla njegovom zagrljaju. Znam koliko ovo suludno zvuči, ali kada mi se spava nisam sva svoja. U svakom slučaju bilo je udobno i toplo u njegovom zagrljaju. Još više me je teralo na spavanje.
Naglo sam se trznula kao i Styles kada je profesorka Nataly počela da viče tako glasno da se njen glas prostrao citavm dvorištem.
’Hajmo svi! 1. odeljenje i 2. u prvi autobus, ostala 2 u ovaj!’ Rekla je navalivši ruku na autobus u kome bi trebalo biti naše odeljenje. Polako sam podigla njegovu ruku sa mog ramena i ustala sa klupe. Uhvatila sam plastičnu dršku kofera i počela da vučem. Uzela sam sa poda mali crni ranac u kome su bile neke osnovne stvari od nekih grickalica i slatkiša, koji će se 100% istopiti ali nema veze, pa sve do paloma i žvaka. Ubrzo sam ugledala sa moje leve strane poznatu ruku koja me je povukla u desnu stranu. Ubrzo me njegova kosa zagolicala po obrazu, na šta samse samo naslonila na njegovo rame i oslanjajući se, ovog puta, ja na njega. Ne znam koliko je to bilo pametno, ali uzimajući u obzir da mi je potreban neko na koga ću se osloniti, a Emily je bila zauzeta sa Zaynom, Styles je bio najbliži. Pustio me kada sam trebala da uđem u autobus ostavljajući njegovu torbu i moj kofer u autobus, na šta se ja nisam bunila. Odmah nakon, Emily sam krenula da se penjem uz stepenice, a iza sebe čula Zaynov glas.
’Hajde, hajde, ne razvlači se, do malopre ti je bilo u redu dok te moj divan prijatelj grlio.’ Govorio je dok me polako gurao rukom. Kako me može grliti...njegov.... –Mislio je na Stylesa, perverznjakušo!- Pa i ja sam! –Sigurno.- Ubrzo sam iza sebe čula promukli glas koji je potvrdio da nisam jedina koja je pogrešno shvatila Zaynovu rečenicu.
’Nije je grlio tvoj prijatelj, već moja ruka!’ Uzviknuo je Styles. Samo sam se okrenula i videla Zayna kako pravi prolaz Stylesu i gura ga ka meni, na šta ja osetim njegov telo na mojim leđima. U tom trenutku sam se na neki način, malo razbudila, ali mi se i dalje spavalo.
’Ne serite! Spava mi se!’ Rekla sam i prišla Emily koja je bila u boljem stanju od mene. Oči su joj bila otvorene za razliku od mojih koje su bila otvorene onoliko koliko je bilo dovoljno da bih videla kuda hodam.
’Kate, ovde ćemo.’ Obavestila me Em i ja sam prišla njoj i provukla se između sedišta i sela pored prozora. Emily se ubrzo smestila pored mene, dok su Zayn i Styles stajali. Styles me pogledao sa lepo otvorenim očima. Šta je bre ovo svi se razbude samo se meni još spava. Briga me.
’Zayn ovde ćemo.’ Rekao je i pokazao na par sedišta iza nas. Bravo! Sad će biti tu i dosađivati mi ceo put. –A nije ti dosađivao kada te grlio i nosio ti kofer.- Pa ja ga nisam terala, dečko je bio velikodušan pa mi je pomogao. –A zagrljaj?- Pa šta?! To....Bilo mi je hladno, nije bitno ko me greje, važno da je meni toplo.
Uspravila sam se koliko sam mogla i skinula jaknu ostavši u tankoj trenerci i majici. Jaknu sam ostavila na naslon i izvalila se zaglavivši kolena na prednje sedište, koje se istog trena pomerilo napred. Pa hej! Dok sam se ja podigla poznata plava glava je provirila iznad sedišta.
’Jonathane!’ Rekla sam iznenađeno. ’Ti tu sediš?’ Pitala sam ga. Ako sedi, biće super. Klimnuo je glavom samo dajući mi potvrdan odgovor.
’Da. I pripazi malo na sedište.’ Nasmejao se. Ima prelep osmeh. Sive oči i plava kosa mu savršeno pristaju.
’Aaa daj, zaglavi ga.’ Rekla sam i odmah povezala tu rečenicu sa neki....khm khm, drugim stvarima. Pogledala sam Johna i on se nakon tog pogleda nasmejao. Oboje smo na ’to’ pomislili. No, naše smejanje na početku prekinuo je promukli glas koji mi opasno drma nervni sistem.
’Hej, ovde samo ja smem da ti dajem i da glavim!’ Zašto kad John to kaže ne zvuči tako....grozno kao kad Styles to kaže? Možda zato što Jonathan nije rekao nešto tako nikada do sada?- Pa da, u pravu si. –I možda zato što voliš kad Harry spomene te prljave reči, a ti ga samo pogledaš? Sviđa ti se upravo to kod Harrya!- Nije tačno! Mislim i ja govorim, ali...pogledom.
’Ha-ha, veoma zanimljivo.’ Smoreno sam rekla gledajući čupavu glavu iznad mog sedišta. Pored zanimljive boje očiju, tu se nalazio i osmeh koji mi je dizao pritisak. Okrenula sam se i izvalila na sedištu. ’Zaglavi ga molim te, hoću da podignem noge.’ Objasnila sam iako smo, sada već, svo troje pomislili na sve osim na sedište. Počeli smo da se smejemo. Jonathan se spustio i napokon uglavio sedište onako kako je i njemu i meni odgovaralo. Podigla sam noge i zaglavila kolena. Uzela sam torbicu u nameri da pronađem spas u ovom trenutku. Muzika-koja će mi pomoći da što brže utonem u san, naspavam se kao čovek i budem spremna za predstojeću ekskurziju. No, tu se pojavio još jedan problem. Da, Styles, ali i pored njega još jedan. Slušalice su mi bile umršene tako da sam počela da vučem jednu nadajući se da ih neću pokidati. To je poslednje što bi mi se trebalo desiti u životu. Polovina kabla je bila van torbe, a polovina se zaglavila unutar nje. Daj, gde me nađe baš sad? Nervozno sam uzdahnula i okrenula torbu naopako. Ubrzo su razne sitnice ispopadale u mom krilu. Ugledala sam beli kabal koji je bio obmotan oko žvaka i papirnih maramica. Naglo sam povukla slušalicu na šta mi je pakovanje žvaka palo između sedišta. Ma bravo Kate! Brzo sam odvojila telefon i slušalice i krenula da sakupljam sve one razbacane stvari i vraćam ih u torbu. Pokušala sam da to obavim što pre kako bih našla te dragocene žvake koje nisu nimalo jeftine, a ima ih svega 10! Zatvorivši torbu sagla sam se i progurala, nekako, na koji način ne znam, ruku između seišta i krenula opipavati prljavi pod autobusa. Vrtila sam ruku okolo, ali ni traga glupom pakovanju.
’Hej, šta tražiš?’ Čula sam zanimljiv glas. Izvukla sam ruku koja je sigurno bila crvena ispod trenerka i promolila glavu pogledavši razbuđenog Stylesa.
’Žvake, ispale su mi između sedišta i ne mogu da ih nađem!’ Objasnila sam, a on je smao klimnuo glavom i sagnuo se. Baš je dobar, kako ga volim kad je ovakav. –Voliš ga?- Volim kada mi učini uslugu, u suprotnom sada bi ja trebala da ustajem sa, sada već toplog, sedišta i vučem se po podu tražeći jebeno pakovanje jebenih žvaka. –Pa voliš jebenog Stylesa? Može li proći nešto bez tog jebeno?- Ne!
Ubrzo se dečko iza mog sedišta uspravio i u svojoj desnoj ruci držao zeleno pakovanje. Bravo bree!!! Mojim licem je preplavio veliki osmeh. Preko sedišta sam ispružila ruku dajući mu do znanja da mi da to pakovanje koje mi je pokidalo dovoljno živaca za manje od 5 minuta. No desilo se ono čega sam se bojala. Nije želeo da mi vrati žvake. Gospodin želi da ih uzme za sebe, epa izvini neće moći tako!
’Heej, vrati mi to!’ Viknula sam i popela se na kolena tako da mi je većina gornjeg dela bila iznad sedišta. Navalila sam se približavajući se Stylesu i mom cilju. Njegovoj šaci u kojoj su moje žvake. Izmakao je ruku i moj cilj je odlepršao u suprotnom pravcu. Ugh...Još jedan od razloga zbog čega ga mrzim.
’Samo ako me poljubiš.’ Rekao je. Dosadan je stvarno. Ponekad imam toliku želju da nestane iz mog života, da me se okani, da ga nema, da ne postoji, da jednostavno ja budem ONA Kate na koju on nije obraćao pažnju, a da on bude ONAJ Styles za kojim lude sve devojke, a mene boli kurac za to. Okej, trenutno imam tu toliku želju za time.
’A da mi lepo vratiš žvake i nikom ništa?’ Pitala sam pokušavajući da dohvatim glupe žvake. –Nisu ti žvake krive što si ti lenjava svinja koju mrzi da digne svoje dupe i uzme žvake sa poda.- Kako god....
’Ne može.’ Odmahnuo je glavom. ’Ja sam taj koji se mučio da nađe žvake ne ti.’ Žalio se. I ja želim da se žalim na mnogo što-šta, a najviše na njega. Ali niko me ne bi saslušao. Mislim Emily bi, svako bi al bi rekli kako sam ja zaljubljena. Ma gonite se s tim glupim izjavama.
’Poljubi me i dobijaš žvake. U suprotnom razglasiću u autobusu da imaš žvake.’ To je poslednje što mi je potrebno u ovom trenutku. Prevrnula sam očima i približila se njegovom licu šaputajući mu. ’Mrzim kada me ucenjuješ.’ Oblizao je usne. Blago sam se nasmešila i prislonila usne na njegov mekani obraz na kome se ubrzo stvorila jedna rupica. Kako je jebeno jebeno slatka. Hoću i jaaa! Malo sam se odvojila i pogledala ga u oči. Gledao je moje usne koje sam istog trena oblizala i svoju pažnju usmerila na žvake u njegovoj sad već lagano zatvorenoj šaci. Izvukla sam ih i krenula da se odvojim, a on me ubrzo uhvatio za ruku. Ovo...ni sama ne znam kako da ga nazovem, prekinuo je narcis.
’Hej, hej, polako ne želim uživo da gledam nastajanje mini Stylesa!’ Uzviknuo je sa osmehom na licu. Ma videće on uživo jedan dobar šamar ukoliko ovako nastavi.
’To je bio samo jedan poljubac.’ Objasnila sam i podigla obrve pokazivajući Zaynu da to nema veze sa nastankom čovečanstva.....okej da to nema veze sa sexom.
’Svejedno sve počinje od poljupca.’ Objasnio je pametovajući. Filozof.
’I to poljubac u obraz?’ Rekla sam dok je Styles samo blenuo u njega pa u mene. Očigledno se zabavljao. Gde ti je sada ta tvoja jezičina gospodine?! –U ustima?- Ne seri.
’Da, da.....A onda to ide cup, cup, cup...’ pričao je i dok je izgovarao ’cup’ pravio je mini korake prstom i došao do usta. ’Cup i na kraju završi to ovde. A nakon toga ide Harry sa cup, cup, cup..’ ovog puta se njegova ruka kretala preko prsa, stomaka i završila na njegovom međunožju.’.. cup,cup i onda on završi ovde. I cup, cup on tebe napali. I šta onda? Sex!’ Uzviknuo je. Ugh...jebem te perverznog Zayn! –Ovaj gori od tebe...- Eto, vidiš da nisam najperverznijaosoba! –Svejedno al si odmah nakon Zayna na listi.- Hvala ti eeej!
’Inteligencija ti je na nivou.’ Rekla sam smoreno i lepo sela na sedište, vraćajući žvake u torbu. ’Šta, provalio sam vam plan? Pravi sam zloćko!’ Oglasio se dotična budala. ’Ne pravi si moron!’ Nasmejao se dovoljno glasno da bih ga ja čula. Budala.
Ovog puta je sve bilo na mestu. Zatvorena torba, puna baterija, otpletene slušalice. Jednostavno želim da spavam i zaboravim na događaj pre ulaska u autobus. Ne razumem tu ženu uopšte. Spopada me po gradu, na ulicama i još dolazi na polasku ekskurzije. Kako ne shvata da je ne želim u svom životu? I uopšte se ne kajem što je nisam zagrlila. Može da me mazi po leđima koliko želi ona za mene nikada neće biti ono što je bila pre 2 godine. Kako god ne želim sada da razmišljam o njoj. Jedino što mi je potrebno u ovom trenutku jeste muzika i san. Stvari koje idu zajedno. Muzika je uvek bila jedino što sam slušala bez pregovora. Stavila sam lepo slušalice i ovog puta ukucajući šifru ušla u playlistu i počela da pretražujem i razmišljam koja bi pesma bila pogodna za ovaj trenutak. –Ti? Razmišljaš? Ti razmišljaš? Hahahahahaha- Nosi se.
Avici, Avici, Avici, Adele, Adele, Adele, Adele, Beyonce, Beyonce, Christina Aguilera....Hej ona mi se čini kao dobar izbor. Počela sam da pretražujem deo sa njenim pesmama. Your Body? Savršenstvo! Pustila sam je. Samo što sam krenula da navalim glavu na prozor, mobilni mi je zavibrirao. Ko bi mi slao poruku u 6 ujutru? Pomislila sam dok sam otključavala mobilni. Ugh.. Još nisam promenila naziv. I dalje stoji natpis vezan za njegovog prijatelja. Nasmejala sam se na sam naziv koji je on nosio u mom telefonu. –All i wanna do it’s fuck your body!....Hxx- Prevrnula sam očima dok mi je osmeh na licu rastao. Zašto se smejem? –Sadržaju poruke, možda?- Zbog čega je takav sadržaj poruke? –Možda zato što dečko želi da te jebe?- Logično. –Znam!-
Podigla sam glavu i iznad sebe ugledala Ha..Stylesa koji je držao mobilni u ruci. Da li sam ja to upravo želela da njega nazovem imenom? –A zašto ne bi?- Ne znam nekako mi je lepše zvati ga po prezimenu. –Lepše je tebi bez mozga.- Ugh...
Napućio je usne i poslao mi poljubac na šta sam se ja samo nasmejala i spustila glavu. Koji je meni? Kako god....Spustila sam se i noge zaglavila na Joanthanovo sedište i izvalila se. Glavu sam navalila na prozor, ovog puta bez ikakvog prekidanja i polako zatvorila oči. –All i wanna do it’s fuck your body...-Pevala je Christina deo svoje pesme na šta sam se ja nasmejala i ovog puta nisam postavljala pitanja zbog čega sam se nasmejala. Razlog je bio jasan. Styles....
Dok smo je lagano njihali u ritmu pesme koja je logično bila lagana naša tela su se velikom površinom dodirivala. A mi, mi smo se posmatrali sa osmehom. Jesam li ja sebi dopustila da mu se smešim do se bukvalno trljamo jedno o drugo. Moje razmišljanje prekinuo je pritisak na mojim usnama. Raširila sam svoje oči koji su zahvaljujući malom izvoru svetlosti jedino mogle da vide glupu, savršenu kovrdžavu kosu. Za divno čudo, moje usne su pratile njegove pokrete. Hej! Jel se ja to upravo ljubim sa....sa njim?! Nemoguće...Da, jeste..Ne, nije...Da, jeste, shvatila sam kada sam osetila njegove ruke oko moje zadnjice. Umesto da mu sada opalim slatki šamar i odem, ja nastavljam da se ljubim s njim, čak štaviše mu obmotavam ruke oko vrata. Ovaj skot se jebeno dobro ljubi! I da, priznajem to mi prija.
U jednom trenutku odosmo i ja i on i svi naši dodiri u pizdu lepu materinu i mene je glava tako jako zabolela da sam morala da otvorim oči i vratim se u realnost. Shvatim da sam spavala i da sam se samo u snu ljubila sa Stylesom. Čekaj, šta?! Upravo sam sanjala kako se ljubim sa njim, i rekla kako se divno ljubi?! Ma daj ja sam prolupala! –Jesi, upravo si lupnula glavom o prozor?- Zar jesam? –Mhm...- Osetila sam golicanje po vratu. Emily. Zar se uvek mora uspavati na mom ramenu? Okrenula sam glavu i žmureći pogledala......žmureći ugledala kovrdžavu kosu. Čekaj, čekaj, čekaj...Ovo je Styles? Pa gde je Em?! Polako sam podigla Stylesovu glavu pazivši da ga ne povredim. Jeste da me ponekad tako iznervira, okej ne ponekad uvek, ali nisam ja toliko okrutna da mu jednostavno bacim glavu i razbudim. Ipak razumem ga. Jedino što najviše mrzim na svetu je definitivno kada me neko probudi i da sigurna sam da i on to mrzi. Ali kako se on stvorio....ovde? Pomerila sam mu glavu i navalila je na naslonjač. Podigla sam se na sedište i iza sebe ugledala Zayna koji je sa desnom rukom preko Eminog ramena spavao. Spavali su zagrljeni. Iskreno, koliko god ja ne gotivila Zayna, slatko su izgledali tako. Ponovo sam osetila golicanje, no ovog puta u predelu stomaka. Šta je sad da nije uvukao i svoju glavu pod moju majicu? Ne misli o tome Kate, ne....NE MISLI BRE! Otvorila sam rajsfešlus na trenerci i izvadila mobilni. Ah, poruka. Spustila sam se na sedište i polako otvorila poruku. U poruci je bila slika mene i Stylesa kako spavamo. Videlo se da je on bio navaljen na mene i videlo se da oboje mirno spavamo. –Slatki snovi <33....xx- Slika, tj. Poruka je poslata pre 1 sat. Mi smo znači i pre sat vremena bili komirani? Koliko smo mi dugo spavali? Ili je bolje pitanje koliko sam ja dugo spavala? Kada je Styles stigao da se zameni sa Emily i uspava. Pogledala sam na mobilnom bilo je pola 9. Uhuu, lepo sam spavala. Polako sam se uspravila i razgledala autobus u nadi da ću videti, barem nešto sumnjivo, barem nešto što bi mi moglo pomoći oko toga da shvatim ko je taj...Anonimac. No nakon neuspešne istrage, ubrzo sam sela ponovo na sedište i okrenula glavu ka Stylesu. Mirno je spavao dok su mu se prsa lagano dizala i spustala. Oči su mu bile sklopljenje, a usne zatvorene u jednu liniju. Iskreno, koliko god ja poricala on je sladak i lep dečko...-Ti si rekla da je Harry lep i sladak?!- Da, ali nikada ne bih bila s njim. Okej možda bih, ali kada ne bi bio toliki ženskaroš. To ga definitivno uništava. –Ali on nije kriv. Jednostavno devojke mu se same nameću itu sledi ono ZAŠTO NE, KADA MOGU.- Pa da...Svakom dečku kome se pruži prilika da bude ženskaroš biće. –Eto, vidiš kako možemo da se slažemo?- Daa, volim te. –Nosi se.- Koja ispala......
Dok je Stylesova glava ležala na naslonu razmišljala sam šta bih mogla da uradim...Ne mogu ga samo ovako ostaviti da mirno spava, još pored mene. Na sedištu prekoputa ugledala sam 2 devojke koje su bile iz mog odeljenja. Hemijskom su šarale novine, verovatno rešavajući ukrštenicu. Slučajno se umazala i nakvasivši prst krenula da skida šaru sa ruke. Šaru? Opaaa, našla sam ideju.
’Hej, daj mi tu hemijsku.’ Jednostavno sam rekla na šta mi je ona bez problema pružila hemijsku. Iako se ne družim redovno sa ostalim devojkama iz odeljenja ne mogu reći da sam u lošim odnosima sa njima.
Upalila sam hemijsku i malo ušarala palac leve ruke. Plava hemijska. Odlično. Da li on ima čvrst san? Ako nema najebala sam ga. –Nadajmo se da ima.- Hvala ti što se nadaš za mene. Polako sam ga uhvatila palcem i kažiprstom za obraz vukući ga levo desno. Njegove oči se nisu otvarale, a nije davao ni nikakve znake da će se probuditi. Odlično. Hej, a zamisli, i ja imam tako čvrst san, zamisli da neko mene ovako izšara? –Ma neće, opušteno.- Nadam se. Nasmejala sam se svom razgovoru sama sa sobom i sa upaljenom hemijskom krenula ka Harryevom licu. Vrh hemijske se nalazio kod njegovih obrva. Krenula sam hemijsku da pomeram gore-dole praveći kratke prave linije. Upotrebila sam svoje slikarske sposobnosti... –Koje su bile ravne nuli.- Hvala na iskrenošću. Koje su bile ravne nuli. Polako sam pustila njegovu bradu i glava mu je pala u mom smeru. Obrve su mu bile spojene. Baš je seksi mačka. Tihi smeh je izašao iz mojih usta. No, vreme je da nastavimo. Ali nešto ne dostaje na njemu. Pomislila sam gledajući ga. Šta mu nedostaje. Ima majicu i trenerke, što je najbitnije. –A ti ne bi volela da ga vidiš bez toga?- Pa i ne bih baš. –Ma hajde molim te, laži nekog drugog nemoj mene!- Okej, okej, možda bih. –Ne možda, itekako bi.- Svejedno, nego da se mi vratimo mojoj umetnosti.
Ponovo sam obuhvatila njegovu bradu i okrenula mu glavu podižući mu je. Ha!!! Eto šta mu nedostaje. Kačket! Gde li je on? Pustila sam mu ponovo glavu i uspravila se tražeći crni kačket koji se do pre nekoliko sati nalazio na njegovoj glavi i skupljao razbarušenu kosu. Ugledala sam ga ispod sedišta i ubrzo izvadila. Stavila sam ga sebi na glavu i ponovo podigla njegovu. Ovog puta vrh hemijske se našao na njegovim usnama. Biće ovo moje umetničko delo.
***
’Zapamtićeš ti mene!’ Vikao je besno Styles dok je pokušavao da uništi moje umetničko delo. Nažalost uspevalo mu je, ali samo je pogoršavao. Hemijska se razmazivala tako da su šare i mrlje bile sve veće i veće. Klimala sam glavom dok sam silazila niz stepenice autobusa i gledala vrlo lepo razvijenu pozadinu iznerviranog gospodina.
’Da, da.’ Ponavljala sam. I ubrzo se našla napolju. Vazduh je bio svež na šta se moje telo naježilo. Protrljala sam laktove i ugledala umazanog Stylesa, a pored njega Zayna koji je imao veliki osmeh na svom licu kao i ja i Emily. Svi osim Stylesa. Jadničko.
’Zayn ne smej se nego polazi sa mnom da skinem ovo.’ Rekao je i povukao Zayna za ruku. Istog trena se zaustavio i vratio kod mene. Krenuo je rukom da uzme svoj crni kačket koji se nlaazio ovog puta na mojoj glavi, no ja sam se izmakla odmahivajući glavom.
’Aaa ne. Sada ga ja nosim. Bolje se idi ti sredi dok te još neko nije ugledao.’ Samo me prostrelio pogledom i brzim koraima se uputio ka pumpi. ’Klovnu!’ Doviknula sam mu. Nije se ni okrenuo samo je podigao desnu ruku na kojoj se jasno mogao videti srednji prst. Prigušeno smo se nasmejale i ja i Em.
Pauza, napokon. Nakon toliko sati vožnje, i mi imamo pravo na hranu i odmor. –Pametnjakoviću, spavala si više od 3 sata i želiš odmor!- Mislila sam na odmor od vožnje, čist vazduh i to. Sela sam na obližnju drvenu klupu i izvadila sendvič iz torbe. Ispred mene je stala Emily sa velikim osmehom dok je žvakala svoj doručak, šta je već jela. I ja sam se nasmejala, znajući da smo obe mislile na onog iznerviranog dečka u WC-u. O ubrzo Emilyn osmeh je nestao. Čemu ova ozbiljna faca?
’Šta je bilo?’ Pitala sam je hvatajući je za ruku. Gledala je namršteno u smeru pumpe. Okrenula sam se, ali ništa nisam videla osim gomilu srednjoškolaca koji su ili išli da kupuju hranu i piće ili išli u WC. Ha, i on je među njima.
’Neka koza se upravo uputila ka WC-u.’ Obavestila me. Hjaooo.
’Pa okej je Em. Svako ima pravo da obavi svoje potrebe.’ Prokomentarisala sam.
’Da, a njene potrebe su sex!’ Hjaoo. E nekada je stvarno naporna. –Nije naporna, već ljubomorna.-
’Pa, šta te boli uvo?’ Pitala sam je. ’ Pa boli me, jer se slučajno u istom WC-u nalazi i Zayn.’ Objasnila mi je.
’Pa? Zayn je koliko se ja sećam tvoj dečko.’ Naglasila sam ono ’tvoj dečko’ čisto onako da zna da se još uvek nisam pomirlila sa njihovom vezom. Mada, njena stvar, ona je birala nisam ja.
’Svejedno, nema potrebe on nju da gleda.’ Rekla je i bacila hranu u obližnju kantu i uputila se ka pumpi, tačnije famoznom WC-u.Ljubomora čini čuda.
Slegnula sam ramenima i nastavila da jedem. No, ubrzo prazno mesto pored mene na klupi popunio je plavi agent 007. John. Blago mi se nasmejao dok je i on žvakao svoj doručak. Zajedno smo tako sedeli nekih 5-6 minuta i jeli u tišini. To poštujem, to volim, a ne da me neko u toku jela prekida pitajući me bezvezna pitanja. Kada smo završili ustala sam i uzevši njegovu salvetu bacila u kantu za otpatke. Trljajući ruke jednu o drugu, a ubrzo i od farmerki ponovo sam sela do Jonathana.
’E sada možemo da razgovaramo kao ljudi.’ Nasmejali smo se.
’Da, ne volim kada me neko prekida dok jedem.’ Rekao je isto ono što sam ja do malopre razmišljala.
’Isto. Ughh...’ Rekla sam i protežući se navalila se na klupu. Nasmejao se.
’Kako si spavala, mislim u autobusu. Ja sam katastrofalno. Ponekad toliko mrzim što imam lak san. Svaka sitnica, pa čak i muva me može probuditi. To me u neku ruku nervira.’ Pojasnio je.
’Ne znam kako te može nervirati u neku ruku, mene bi u svaku. Zamisli da te neko slučajno zakači rukom dok spavaš i ti se razbudiš, i posle se ne možeš uspavati. Za razliku od tebe ja sam spavala ko beba. Imam veoma čvrst san i sumnjam da me nešto kao što je muva ili slučajni udarac može probuditi. Mene je probudilo to što sam tresnula glavom o prozor.’ Rekla sam na šta smo se nasmejali, a ja sam se uhvatila za čelo, tačnije na mestu na kome sam osetila udarac. Još uvek me bolelo. Prislonio je svoju ruku i blago pretisnuo na to mesto na šta sam se ja namrštila osećujući bol. Ispustila sam jedno tiho ’Auu’.
’Mah, ne brini brzo će proći. Samo...samo što će te boleti.’ Ponovo smo se nasmejali. ’Ej, možeš mi dati tvoj broj, čisto onako da imam?’ Eto kako normalan dečko uzima broj. A kako Styles uzima broj? Tako što ukrade mobilni i juri po gradu kako bi ga zapisao sa veoma zanimljivim imeno. Klimnula sam glavom i izdiktirala mu svoj broj, a on me ubrzo pozvao. Prekinula sam poziv.
’E tako, sada je tu.’ Podigao je svoj telefon u vis i nasmejao se. ’Jeste.’ Ustao je sa klupe.
’Ja idem u nutra hladno mi je. Ideš i ti ili ćeš još malo sedeti?’ Upitao me kada je lepo navukao široke farmerke. Odmahnula sam glavom.
’Ne, čekaću Emily, brzo će ona sigurna sam.’
’Okej, vidimo se unutra.’ Nasmejao se i ubrzo ušao u autobus. Imam osećaj da ćemo biti dorbi prijatelji. On je ovako super dečko. Još kada je prvi put ušetao u učionicu nije mi ostavio neki loš utisak, več neki....onako da ga nazovemo normalan. Posle one užine sa picom, baš sam ga zgotivila. A Em? Kada će ona stići, šta radi više u onom WC-u. –Ne rade to Katherine!- Nisam ni pomislila na to. –Svejedno, ja bih da te obavestim.- Pa hvala ti na obaveštenju. Imala sam ogromnu želju da prevrnem očima što sam i učinila znajući da kada bi me neko posmatrao pomislio bi da kolutam očima zbog Jonathana, ali nadam se da me niko nije gledao.
Okrenula sam glavu u smeru pumpe i iznenađeno odskočila unazad kad sam iza sebe ugledala veoma, veoma, veoma, veoma ljutog Stylesa na čijem su se licu još uvek nalazili plavi tragovi koji su sada bili malo bledi, zbog vode pretpostavljam. No kao što rekoh ispred mene je stajao on, veoma, veoma, veoma, veoma ljut i besan. O-ouu, ovo ne miriše na dobro.
Heeej piplsii :D Evo ga i 13 deo, buhahaha 13 broooj xd Ne, ovaj deo nije baksuzan haha xd :D Napokon haha, nadam se da ste se navikli i da vam se sviđa tempo kojim objavljujem delove. Trudim se da to objavljivanje bude redovno, što mi za sad uspeva :D
Hvala vam na skoro 4,000! Pa hej breee 4,000 readss pa ovo je san snova za mene! ^-^ <33
Iiiii počela je ekskurzija koja će biti i više nego zanimljivaaa :D I da ostavljam vas u neizvesnostii xd haha nadam se da ste uživali u čitanju :D
Ly<33
Marta D
VOUS LISEZ
Proud By Marta D
FanfictionNajlepši osećaj, kada je u pitanju ženski rod je definitivno onaj, kada devojka zna da ma šta uradila da će određeni dečko uvek biti uporan, da će učiniti sve da je osvoji. To zadovoljstvo dovodi do želje za igrom. Popularan dečko počinje da se inte...