Hayal mi görüyordum acaba?
"Sikerim lan Anıl'ını bu hal ne.Ne işin var senin burda?"
Ege'nin gürlemesi ile gözlerimi kırpıștırdım.Ege tabureden kalktı ve beni de kaldırarak barın çıkışına doğru sürüklemeye başladı.
Bardan çıktığımızda aklıma Arya ve Anıl geldi.Geri dönmek için adım attığımda Ege'nin kolumdan tutması ile mecburen ona döndüm.
"Ya bıraksana.Anıl'lar içerde kaldı."
Yapışmıştı resmen koluma."Şu piçin adını ağzına alma.Hadi yürü seni evine bırakacağım."Kendini sıktığı sesinden anlaşılıyordu.İyi de ben evde kalmıyorum ki.
"Ben babamla kalmayacağım.Kavga ettik biz.Anıl'da kalıcam ben.Sen git."
Tekrar içeriye doğru dönmüştüm ki Ege bu sefer kolumu sinirle kavrayıp kendine döndürdü.
"Lan sen o piç ile aynı evde mi kalıyorsun?Siktirme bana o çocuğu Bukre.Hemen bin şu arabaya."Resmen gürlemişti.
"Tamam sakin ol.Geliyorum."Arabaya doğru yürümeye başladık.Daha doğrusu o yürüyordu.Ben yürümeye çalışıyordum.Tam adım atacaktım ki havalanmam bir oldu.
Ege yürüyemediğimi fark etmiş olacak ki kucağına almıştı.Kaslı kollarının arasında küçücük kaldığıma eminim.Maşallah çocukta bir kas var.
"Ege sen bu kasları nasıl yaptın ya?"Cevap vermek yerine sırıtmıştı.Ama çok tatlı olmuştu.Yakışıklı piç.
"Yakışıklılık desen var.Boy pos desen o da var.Kasların zaten maşallahı var.Valla babam baya iyi damat adayı bulmuş."
İnşallah yarın hiçbirşey hatırlamazdım.
Ege önce benim kapımı açarak beni koltuğa otutturdu.Ardından kendisi sürücü koltuğuna geçerek arabayı çalıştırdı.O araba kullanırken bende onu izliyordum."Ege" ona seslenmemle kısa bir an bana döndü.Sonra tekrar yola baktı.
"Efendim" ben onu duymamış gibi tekrar seslendim."Ege"Bu sefer hiç bana bakmamıştı.
"Ne var?"Ne kadar kibar değil mi?Zor bulursunuz böyle kocayı.
"Ne bağırıyorsun.Hani ben babamla kalmayacağım ya nereye gidiyoruz diye soracaktım."
Bir süre düşündükten sonra "Benim evime"dedi.
What dedin gülüm.Benim evim derken?Anında "Hayır hayır beni Anıl'ın evine bırak.Senin baban babamı falan arar."diye tepkimi ortaya koydum.
Ege arabayı sağa çekti ve bana döndü.
"Bak şimdi Bukre 1 bundan sonra Anıl pezevenginin adını duymayacağım.2 ailemle yaşamıyorum.Seni kendi evime götürüyorum."
Tanrım şuan ne kadar yakışıklı olduğunun farkındamı acaba?Böyle sevgilim olsa eve kitler kimseye göstermezdim.
"Ege beni öpsene"
Noluyor bana?Kendine gel Bukre.Ne diyorsun sen?Ama şuan çok tatlı görünüyor.Ya bir kız Ege'yi görüpte aşık olursa.Ya Ege'de ona aşık olursa.
Ağlamaklı bir sesle "Kim o kız?" diye sordum.Ege afallamış bir şekilde bana bakıyordu.Kesin deli olduğumu düşünüyor.
"Hangi kız?"Sanki öyle bir kız varmış gibi hemen cevap verdim.
"Sana aşık olan kız."Bakışlarından anladığım kadarıyla hâlâ birşey anlamamıştı.
"Bukre hadi sen uyu.Eve gidince ben seni uyandırırım.Sen baya saçmalamaya başladın."