KEYİFLİ OKUMALAR:)
🌑
Bugün okulun ilk günü ama ben tabiki hiç heyecanlı değilim.Yine her zamanki gibi kahvaltı yapmadan çıktım evden.Artık vücuduma yapışmış olan deri ceketimi de alıp babamın bana 17.doğum günümde aldığı motora binip okula doğru sürmeye başladım.
Önümde 3 senemi geçirdiğim Gölge Koleji yazısı çıktı. Bakalım bu yıl kimleri dövüceğim nasıl disipline gideceğim.
🌑
Benim arkadaş grubum 5 kişilik. Okula yarım saat önce geldim. Dolunay'la birlikte okulun bahçesinde diğerlerini beklerken kahvemizi içiyorduk."Mısra senin haberin var mı bu yıl 12/B ye 3 tane taş gibi çocuklar gelicekmiş."
"Bana ne Dolunay!"
"Ya Mısra sen erkeklerle ilgilenmiyor olabilirsin ama bizim hevesimizi kırma bari." Dedi .
"Hem merak etmiyor musun gelenlerden birisi de aynı senin gibi kavgacı ve umursamazmış."
Ben kavgacı değilim bir sokamıyorum şunların kafasına. Sadece beni kızdıranların haddini bildiriyorum . Onların sessiz kalması beni niye kavgacı yapıyorki şimdi ,saçmalık.
"Sen bütün bunları nerden biliyosun acaba?"
"Berke ve Ulun konuşurken yanlarından geçiyordum yanlışlıkla duymuş bulundum."
Berke ve çetesi;okulun havalılarıda denebilir. Okul onlara hasta bende onlarla kavgalı. Geçen sene bu salaklar gelip bana laf attılar . Ee tabiki bende bunun hesabını sordum. O günden beri 6'sıyla da kavgalıyım.
"Aman Dolunay ne yapıyorsan diğerleriyle yap beni bu yenilere bulaştırma hiç uğraşamam."derken saçma sapan bir kağıttan uçak yüzünden kahvemi yere düşürdüm.
"Noluyor lan , hangi beyinsiz attı bu uçağı ? Anlaşılan oyun isteyenler var."diye bağırdım ve arkamı döndüm.
Arkamda benim erkek halim gibi birisi vardı. İkimizin üzerinde de deri ceket,siyah kot ve siyah tişört var.
"Sen kim oluyorsunda bana kağıttan uçak atma cesaretini gösteriyorsun acaba?"dedim.
"Niye senin dokunulmazlığın mı var?"dedi. Kendimi zor tutuyorum şuan. Hem kahvemi döküyor hem de dalga geçiyor salak.
"Bana bak senin o dalga geçen ağızınla koltuk altını değiştiririm manyak!"
"Şuan cidden seninle uğraşmak istemiyorum.Zaten yeni geldim şu lanet okula, çekilde arkadaşımı göreyim."dedi ve beni itekleyip gitti. Bende salak salak arkasından baktım artık neye bakıyorsam.
"Kusura bakma biz okula yeni geldikte ,Erem biraz gergin.Benim adım Kuzey." Dedi.
Dolunayla gözgöze geldik.Benim kolumu çimdikleyip konuşmam için zorladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhun Maskesi
Teen FictionOkulla birlikte gittiğiniz bir ülkede yaşamak zorunda kaldınız mı? Ben kaldım. Üstelik sadece bende değil yanımda 5 kendini beğenmiş ukalayla... 🌑 Herkes bir yerlere dağılmıştı.Bir tek Erem vardı şuan yanımda.Bu hiç bilmediğimiz ülkede zerre fikri...