{Heleen pov.}
Ik ben me aan het klaar maken voor vanavond. Ik en Gaby gaan zo samen naar de bios. Ik douche me snel, doe mijn haar en een heel klein beetje make-up en trek dan dit aan:
Ik kijk op de klok en zie dat het al 17:35 is! Om 17:40 komt Gaby me op halen want de film begint al om 18:00 dus ik ren naar beneden en trek snel mijn schoenen en jas aan.
"Mam! Ik ga!!" Roep ik snel. "Is goed!! Veel plezier!!" Roept ze terug en ik ren snel naar de deur zodra ik de bel hoor en doe de deur open. "Heyy girl!" Groet Gaby me. "Hey Gab!" Groet ik haar terug en ik geef haar een knuffel en trek al snel terug en doe de deur achter me dicht als we beide buiten staan en samen lopen we naar de bios.
Daar aangekomen lopen we meteen door naar de zaal, want we hadden de kaartjes al via internet gekocht. We laten ze zien aan een medewerker daar en lopen de zaal in en we gaan op onze plaats zitten. Achter ons zitten 5 jongens. Gaby kijkt ze met open mond aan en fluistert iets mijn oor. "Heleen, dat is Spaze!" Ik kijk even naar ze en zie dat het echt Spaze is!! Ik glimlach even en ik zie dat Melle rode wangen krijgt. Ik draai me snel om als de film begint en kijk naar de tot nu toe best leuke film. In de pauze loop ik naar de jongens toe. "H-Hey M-M-Melle.." Groet ik hem. Melle kijkt me aan en bloost. "H-Heyyy" Groet hij me terug. "Z-Zou ik met je op de foto mogen??" "Ja hoor" Hij glimlacht naar me en pakt mijn mobiel van me over en hij maakt een selfie van ons tweetjes maar geeft de telefoon niet meteen terug. Als hij de telefoon wel terug geeft zie ik dat hij zijn nummer aan me heeft gegeven en de foto ook naar zichzelf heeft gestuurt. Ik kijk hen lief glimlachend aan. "Thanks Melle!" "Graag gedaan. Ik app je later ja?" "Is goed" Ik glimlach nog naar hem en hij glimlacht terug en ik ga weer op mijn plek zitten. De film gaat weer verder.
Na de film gaan we weer naar huis. Ik doe de deur open en loop naar binnen "Mam ik ben thuis!!" Ik loop naar boven naar mijn kamer en ga languit op m'n bed liggen. Tot ik een berichtje binnenkrijg. Het is van Melle.
"Dit is vast een droom" Fluister ik tegen mezelf. "Of is dit echt?" Ik knijp mezelf om te kijken of ik nog wakker ben en ja hoor. Ik maak me klaar om mijn bed in te duiken en check nog één keer mijn mobiel, zet dan mijn wekker, kruip m'n bed in en val inslaap.
JE LEEST
Smoor Verliefd ft. Spaze
RomanceHeleen en Gaby. Heleen (15) en haar beste vriendin Gaby (ook 15) ontmoeten Spaze. Melle en Heleen kunnen het meteen heel goed vinden. Maar wat als Gaby met Melle vreemd gaat?? Staat ze er alleen voor? Of is er iemand die haar opvangt?? Als je dat wi...