4. Shirt?

424 10 2
                                    

{Heleen pov.}

Ik wordt opeens wakker in een vreemd bed. Ik kijk om me heen en zie dat ik nog bij Melle ben maar ik zie hem nergens. Opeens valt me een geluid op. Een douche die aanstaat. Ik check voor de zekerheid onder de dekens of ik m'n kleren nog aanheb en zie dat ik alleen nog maar in mijn ondergoed lig. M'n bh is helemaal gedraaid door het slapen en zit daardoor erg strak. Ik probeer hem goed terug te draaien maar dat lukt niet echt. Ik zucht geïrriteerd en net op dat moment komt Melle uit de badkamer gelopen met alleen een handdoek om zijn 'geval'. Ik bekijk hem en voel dat ik begin te blozen. Als ik hem aankijk zie ik dat hij hetzelfde bij mij doet. Ik begin nog erger te blozen en sla snel de dekens om me heen zodat hij mijn lichaam niet meer ziet. "M-Melle??" "Ja?" "Uhm heb je misschien een shirt voor me??" Vraag ik. "Ja tuurlijk maar hoezo??" "I-Ik uh m-mijn bh zit niet echt lekker meer maar ja uhm hem uitdoen gaat een beetje te ver.." Hij knikt en glimlacht en loopt naar zijn kast en pakt er een zwart shirt uit. Het merch shirt om precies te zijn.

Ik probeer met mijn rug naar Melle toe mijn bh achter los te maken maar het lukt niet omdat hij zo strak zit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik probeer met mijn rug naar Melle toe mijn bh achter los te maken maar het lukt niet omdat hij zo strak zit. Melle ziet het en komt achter me zitten en maakt het voorzichtig los. Ik trek het uit en doe heel snel het shirt aan met nogsteeds mijn rug naar hem toe. Ik draai me om en kijk hem aan. Hij bekijkt me en we beginnen allebei te blozen. "J-Je mag dat shirt wel houden. Het staat jou veel beter dan mij." Hij glimlacht naar me en ik glimlach verlegen terug. "Bedankt Melle." Hij geeft me een knuffel en ik knuffel hem glimlachend terug en hij geeft me een kusje op mijn hoofd. Ik trek terug uit de knuffel als ik een druppel op mijn wang voel die van zijn haar kwam en bedenk me dan weer dat hij geen shirt aan had en alleen een handdoek om heeft. Oops? Hihi.

A/N: VANMIDDAG NOG EEN LANGER HOOFDSTUKJE ALS IK TIJD HEB!❤

Smoor Verliefd ft. SpazeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu