{Heleen pov.}
Ik ren huilend weg. Ik hoor voetstappen achter me als teken dat ik achterna word gerend. Iemand pakt me bij m'n schouder en draait me om. Het is Semmie. Ik kijk m huilend aan. "Heey kom is hier." Hij trekt me in een knuffel en ik knuffel hem huilend terug. "Sem.. waarom doet Melle me dit aan?" "Ik weet het echt niet.." Hij kijkt me bedroefd aan. Ik zie Melle aan komen lopen vanachter Semmie. Ik laat hem meteen los en ren weer weg. Melle probeert me achterna te rennen maar Semmie houd hem gelukkig tegen. Ik hoor ze praten terwijl ik verderop sta. "Geef haar maar even ruimte." Zegt Semmie. "MAAR IK WIL T GOED MAKEN!" Schreeuwt Melle. "Ik denk dat ze je even niet wilt zien.." Zegt Semmie weer rustig. Ze lopen weer terug. Ik blijf een tijd alleen daar staan en word weer een beetje rustig.
Ik loop terug naar de rest met zwarte vlekken van m'n mascara onder m'n ogen. Melle komt meteen naar me toe. "Het spijt me zo.." Ik kap m af. "Wie begon?!" "Ik.." Zegt Gaby. Ik loop maar der toe en ga recht voor der neus staan te schreeuwen. "HOE KUN JE?!" "Nou..." Begint ze. "Nou wat?!" Onderbreek ik haar. "We keken elkaar aan en toen gebeurde het gewoon.." Ik wil huilend weglopen maar Gaby pakt me bij m'n schouder. Uit teleurstelling en boosheid geef ik haar een harde klap in haar gezicht. Ze schrikt en laat me meteen los. Ik was ook geschrokken van mezelf en ren overstuur weg. Ik weet niet waar ik heen ga maar in iedergeval niet naar huis..
{Semmie pov.}
Ik zie Heleen wegrennen. "Melle ik bel je zo ja?" Melle knikt. "Is goed.." Ik ren achter Heleen aan maar ze is te snel.. Ik kan haar nergens meer vinden.. ik heb nog maar 1 plek in de buurt niet gehad.. De donkere tunnel iets verderop. Ik loop erheen en vind haar daar in het donker. Ze huilt. Ik ga naast der zitten "Hey Heleen.." Ze kijkt me gebroken aan. "Wat is er Sem..?" Ik pak m'n telefoon en bel Melle. Ze ziet het. "W-Wie bel je?" Stottert ze en ze probeert weg te komen. Ik sla snel m'n arm om haar heen en hou haar stevig vast zodat ze niet weg kan komen. Melle neemt op. Ik kijk Heleen aan. "Je hoeft niet te praten alleen te luisteren." Heleen knikt. "Heleen ik wil met je praten.." Zegt Melle. "Hoezo? Je bent vreemdgegaan.." Onderbreekt Heleen hem. "I know maar laat me asjeblieft met je praten.." Hij klinkt wanhopig en smekend. Heleen zucht. "Oké dan.." "Oké ik App je zo." Heleen knikt ookal kan hij dat niet zien en ik hang Melle op.
{Heleen pov.}
Ik pak mijn telefoon en zie dat ik berichtjes van Melle heb. Ik open ze en beantwoord ze:
JE LEEST
Smoor Verliefd ft. Spaze
عاطفيةHeleen en Gaby. Heleen (15) en haar beste vriendin Gaby (ook 15) ontmoeten Spaze. Melle en Heleen kunnen het meteen heel goed vinden. Maar wat als Gaby met Melle vreemd gaat?? Staat ze er alleen voor? Of is er iemand die haar opvangt?? Als je dat wi...