3. Bij Melle thuis

470 8 5
                                    

{Heleen pov.}

We komen bij Melle thuis aan en lopen gelijk door naar binnen. Ik kijk met open mond rond. "Wow, je hebt echt een mooi huis!" Hij kijkt me glimlachend aan en ik kijk glimlachend terug. We doen onze schoenen uit en lopen samen naar boven naar Melle z'n kamer. Melle doet de deur van zijn kamer open en laat mij binnen en doet de deur daarna opslot. Ik kijk hem bevreemd aan. Hij grinnikt. "Das voor de hond. Die mag niet naar binnen en kan zelf deuren open doen." Ik knik en kijk z'n kamer rond.

Melle gaat op zijn bed zitten en klopt naast zich terwijl hij me nogsteeds glimlachend aankijkt. Ik ga naast hem zitten. "Zullen we een film kijken?" Vraagt hij. Ik knik en hij pakt de afstandsbediening en zet z'n tv aan. Daarna doet hij de gordijnen dicht zodat we het beter kunnen zien. Melle zet een leuke film op en kijkt me aan. "Vindt je het erg als ik m'n trui uit doe?? Ik heb het namelijk heel warm." "Nee hoor is goed." Melle doet z'n trui uit en ik staar even naar zijn sixpack. Melle staart terug naar mij en komt langzaam naar voren en zoent me. Ik weet eerst niet wat ik moet doen en denk allemaal verkeerde dingen en ga er automatisch in mee daardoor en begin te blozen.

Na een tijdje trekt hij glimlachend terug en stopt een plukje haar achter mijn oor. "Je bent het mooiste meisje ooit." Fluistert hij en ik begin nog erger te blozen. Hij zoent me weer en ik ga er weer in mee. Als ik terug trek kijkt hij me met een scheve grijns aan. "Heb jij het niet warm Heleen?" "Uh ja best wel." "Doe dan die dikke trui uit." "Uh Melle beetje apart hé." Lach ik het ongemakkelijk weg. "Maakt niet uit johh. Schaam je niet!" Ik doe wat hij zegt en doe mijn dikke trui uit. Hij bekijkt me en we beginnen allebei nog erger te blozen.

"Sjezus." Zegt hij. Ik kijk weg. "Ja lelijk ben ik heh.." Melle laat me hem weer aan kijken en doet dan een hand voor mijn mond. "Stop! Je bent niet alleen mooi, je bent beeldschoon!" Ik begin nog veel erger te blozen dan ik al deed. Melle geeft me een snelle kus, zet de film op pauze, want die ging de hele tijd door en zoent me daarna weer. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. "Wat wil je doen?" Fluistert hij tegen mijn lippen. "Kies jij maar..." Fluister ik terug.

Melle trekt weer hellemaal terug en gaat weer recht zitten, wat ik ook doe. "Oogjes dicht." Zegt hij. Ik doe mijn ogen dicht en hij geeft me een zetje. Ik schrik want lig ineens op mijn rug en heb m'n ogen alweer geopend. Melle draait me waardoor ik bovenop hem lig. "M-Melle, wat doe je??" Ik ben heel erg aan het blozen en kijk hem verlegen aan. "Oogjes dicht." Is het enigste wat hij zegt en ik doe weer mijn ogen dicht en Melle zoent me weer. Ik zoen terug en ik denk dat ik weet wat Melle wilt maar ik durf niets te zeggen. Ik blijf stil en houd m'n ogen stijf dicht.

Melle geeft me een hele harde knuffel maar het enigste wat ik doe is terug knuffelen en m'n ogen stijf dicht houden. Melle ziet blijkbaar dat ik bang begin te worden omdat ik niks zie enzo. "Niks aan de hand." Fluistert hij in mijn oor. Ik doe mijn ogen weer normaal dicht en val langzaam inslaap in Melle's armen.

A/N: Wat vinden  jullie hier van??

Smoor Verliefd ft. SpazeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu