{Heleen pov.}
Melle komt naast me liggen als hij een bokser heeft aangetrokken en doet de dekens om ons heen. Hij kijkt me daarna glimlachend aan. "Hoe vond je het?? Ik bedoel.. het zoenen." Zegt Melle een beetje verlegen maar met een lichte grijns. "Goed en fijn.. alleen was het een beetje eng met m'n ogen dicht." Hij knikt begrijpend. "Dat snap ik maar je vertrouwt me dus wel." Melle slaat z'n armen om me heen en geeft een kus op mijn haar.
Melle zet de film weer aan en samen kijken we weer verder naar deze horror film. Ik kruip lekker tegen Melle aan en Melle gaat zo liggen/zitten dat ik met m'n hoofd op zijn schoot lig naar de tv toe. Melle haalt een hand door mijn haar wat erg rustgevend is. Ik val bijna weer in slaap tot er een schrik moment in de film komt en ik meteen rechtop zit en helemaal achter Melle kruip. Melle grinnikt. "Zit je me nou uit te lachen??" Ik kijk hem gespeeld boos aan. "Misschien." Lacht hij. Ik geef hem een zetje en begin in zijn zijen te porren en begin hem zo een beetje te kietelen. Hij lacht nog harder maar draait ons al snel om waardoor ik lig en hij mij kan kietelen. Ik schiet hard in de lach want kan er echt niet tegen en spartel alle kanten op. "M-Melle s-stopppp!!" Ik probeer hem van me af te duwen maar hij is te sterk. "Voor een kusje." Zegt hij met een grijns. "Mooi niet!" Lach ik. "Oké dan eigen keuze." Hij kietelt me erger en meer en ik krijg bijna geen adem meer van het lachen. "Oké oké stop! Je krijgt een kusje!" Melle stopt met kietelen en trekt me rechtop naar zich toe en ik druk mijn lippen kort op die van hem. Hij glimlacht breed en we kijken samen weer verder naar de film.
Na de eerste film besluit Melle dat we moeten eten en hij bestelt pizza. Na 10 minuten horen we de bel gaan. Melle staat op en ik wil ook opstaan maar hij duwt me zachtjes terug. "Blijf jij maar even hier." Hij loopt naar de deur en ik kijk hem verward achterna. Als hij de deur achter zich sluit sta ik snel op en ren naar de deur. Ik hoor hem nog net iets tegen zichzelf fluisteren. "Omg.. ik heb een diamant in mijn kamer zitten die Heleen heet.. ik heb echt geluk met haar en dat ze me vertrouwd.." Ik glimlach als ik het hoor en begin heel erg te blozen. Ik ga snel weer op het bed zitten en Melle komt na een kort minuutje weer terug de kamer inlopen met 2 pizza's. Ik ben blijkbaar nogsteeds aan het blozen want hij vraagt: "Heleen heb je het warm??" "Ik eh heb misschien gehoort wat je net aan de andere kant van de deur fluisterde.." Melle legt de pizza's neer en is heel erg aan het blozen. "Oh echt??" "Ja.. M-Melle ik.. ik hou van je." Hij krijgt een brede glimlach op zijn gezicht en geeft me een kusje op mijn wang. "Ik hou ook van jou." Ik glimlach ook breed en pak mijn pizza en kruip weer lekker tegen hem aan. Melle pakt ook zijn pizza en zet de volgende film aan en samen kijken we die film ook af terwijl we onze pizza's opeten.
Na een tijdje hebben we alles op en is de film afgelopen. We leggen de dozen van de pizza's weg en ik ga weer lekker tegen hem aan liggen en val langzaam tegen hem aan in slaap. Nog voordat ik in slaapval fluister ik nog zachtjes: "Ik hou echt van je Melle.."
Om 02:36 wordt ik weer wakker en kruip voorzichtig uit Melle zijn armen. Ik loop naar de badkamer en drink even wat en loop dan weer terug en ga weer bij Melle liggen. Melle slaat als automatisch zijn armen weer om me heen en ik kruip weer lekker tegen hem aan. Voordat ik weer in slaapval met een glimlach op mijn gezicht hoor ik Melle nog fluisteren: "Ik hou ook van jou."
A/N: langer hoofdstuk voor jullie❤❤
JE LEEST
Smoor Verliefd ft. Spaze
RomantiekHeleen en Gaby. Heleen (15) en haar beste vriendin Gaby (ook 15) ontmoeten Spaze. Melle en Heleen kunnen het meteen heel goed vinden. Maar wat als Gaby met Melle vreemd gaat?? Staat ze er alleen voor? Of is er iemand die haar opvangt?? Als je dat wi...