{Heleen pov.}
Ik wordt wakker van m'n wekker en sta meteen op. Normaal zou ik nog een half uur blijven liggen maar ik moet nog een outfit uitzoeken, douchen en m'n haar en make-up doen. Ik ga uit bed en loop naar m'n kleding kast. Ik doe hem open en kijk door al m'n kleren. "Wat moet ik aan?!" Roep ik tegen mezelf. Ik gooi alles overhoop tot dat ik een leuk setje heb gevonden en ookal heb bedacht wat ik met m'n haar ga doen en wat voor schoenen ik erbij aan ga trekken:
Ik pak het setje plus een lingeriesetje en ren snel naar de badkamer, kleed me uit en stap onder de douche. Als ik gedouchet heb doe ik de kleding en lingerie (die ik voor het geval dat heb uitgekozen) aan en doe snel m'n make-up en haar (A/N: zoals op de foto) en ren naar beneden, eet even snel mijn ontbijtje op die ik voor mezelf had klaargemaakt, ren weer naar boven naar de badkamer en poets mijn tanden en werk m'n make-up nog een beetje bij en ren weer naar beneden, trek mijn schoenen aan, pak m'n spullen en ren naar buiten en pak mijn fiets en stap op en fiets snel naar de stad.
In de stad aangekomen fiets ik meteen door naar de Starbucks en zet m'n fiets bij de andere fietsen die er staan neer. Ik kijk om me heen en zie dat Melle er nog niet is dus ik pak mijn telefoon en check Whatsapp nog even of hij me iets heeft geappt ofzo tot ik twee handen voor mijn ogen krijg. "M-Melle??" Vraag ik. Melle draait me naar zich om en geeft me een knuffel en trekt zich al snel terug en pakt glimlachend mijn hand vast. "Kom." Zegt hij en hij trekt me (voorzichtig) mee naar binnen. Ik heb nu pas door dat hij mijn hand vast heeft en kijk ernaar en glimlach en bloos. "M-Melle, wil je wat zeggen?" Vraag ik. "Komt zo wel" Zegt hij terug en bloost ook. "Uhm oké." Zeg ik en ik kies alvast een tafeltje uit terwijl hij ons drinken gaat halen.
Na 2 minuutjes komt hij naar me toe gelopen en naast me zitten en kijkt me glimlachend en blozend aan. "Je bent echt.." Begint hij. "Ik ben wat??" Vraag ik. "K-K-Knap." Stottert hij. "J-Jij ook." Ik bloos weer en glimlach naar hem en hij glimlacht terug. "Bedankt." Zegt hij.
We drinken ons drinken op en gaan dan nog een stukje door het park in de buurt lopen. Melle heeft mijn hand vast en ik kijk er glimlachend naar en daarna naar hem. Hij kijkt mij ook glimlachend aan. "Melle?" "Ja?" "Misschien een raar vraagje maar zou ik misschien bij jou kunnen logeren? Mijn ouders blijven op hun werk tot heel laat en anders ben ik alleen thuis.." "Tuurlijk!" "Bedankt!" Ik geef hem een kusje op zijn wang en bloos diep. Samen lopen we terug naar m'n fiets en Melle pakt mijn fiets en stapt op. "Kom spring achterop!" Ik doe wat hij zegt en hou hem stevig vast om zijn middel en leg mijn hoofd tegen zijn rug aan. Zo fietst hij eerst naar mijn huis (met mijn hulp om de weg te vinden) en pakken daar mijn spullen en daarna naar zijn huis.
A/N: Wat vinden jullie er tot nu toe van?? Laat het me weten xx
JE LEEST
Smoor Verliefd ft. Spaze
RomanceHeleen en Gaby. Heleen (15) en haar beste vriendin Gaby (ook 15) ontmoeten Spaze. Melle en Heleen kunnen het meteen heel goed vinden. Maar wat als Gaby met Melle vreemd gaat?? Staat ze er alleen voor? Of is er iemand die haar opvangt?? Als je dat wi...