Marika
Procházeli jsme s Yui do učebny na poslední hodinu. Uviděla jsem toho Koua se kterým sedím v naší třídě. ,,Co je, líbí se ti Kou?" Zasmála se Yui. ,,Ne" zakroutila jsem hlavou. ,,Ale je hezkej" usmála jsem se. ,,No je to idol" usmála se malá blondýna. Uslyšela jsem zavrčení. Ohlédla jsem se a uviděla Subara. ,,Věcně Subara popichuje nevím proč" zašeptala mi do ucha Yui. Subaru zas zavrčel. ,,Pojď se mnou!" Přikázal mi Subaru. ,,Co proč?"
,,Prostě pojď!" Chytl mě za ruku. Slyšela jsem jak my křupe ruka. ,,Pusť mě!" Sykla jsem, ale on mě jen odtáhl pryč. Na... střechu? ,,Ty se nebudeš zahazovat s-s-s" snažil se přijít na vhodné pojmenování. ,,s ním!" Vykřikl najednou. Udělala jsem na něj tázavý pohled. ,,Co?" Ve skutečnosti jsem moc dobře věděla o čem mluví. ,,Mluvím o tý blond modelce" přirazil mě okraji střechy. Byly tam mříže, kterých se chytil a přitiskl mě. ,,Subaru si nebezpečně blízko." Přitiskla jsem se víc k mřížím abych se lehce oddálila od Subara. ,,Líbí se ti?" Vyprskl na mě rychle. Utřela jsem jeho sliny z mého obličeje a podívala se na ruku, která sliny setřela a znechuceně jsem na ní pohlédla. ,Ugh! Fuj..." řekla jsem poněkud znechuceně. ,,Na něco jsem se ptal!" Jeho hlas zněl nabroušeněji než předtím a zas mě poprskal. Zase jsem ty sliny setřela, ale pak jsem je utřela do jeho bundy nebo co to nosí. ,,Musíš na mě furt prskat, je to nechutný!" ,,Jo, přestaň obtěžovat dámu" zasmál se blonďák, který se tam objevil. ,,Co ty tu děláš Mukami?!" Zařval na něj Subaru. ,,Jen se koukám jak obtěžuješ tuhle slečnu" zasmál se Kou. ,,Dřž hubu, ty-" vykřikl, ale umlčela jsem ho. ,,Mrzoute tohle nikam nevede" ,,Dobrá přezdívka ty nová" zasmál se Kou. ,,Hele mám jméno" křikla jsem na něj. ,,Jo, ale ještě jsi mi ho neřekla." Měl pravdu natáhla jsem k němu ruku. ,,Jsem-" Subaru ně plácl přes ruku až mi z toho uletěl kousek gelového nehtu. ,,Ale copak ty už nejedeš po M Neko-chan?" Zasmál se blonďáček. ,,Drž hubu!" Vykřikl Subaru, ale já se zasmála. ,,Tys měl něco s Yui?" Zeptala jsem se a snažila se zadržovat smích. ,,Kdepak ale líbila se mu!" Škádlil zase bráchu. ,,Klídek" uklidňovala jsem ho. ,,Ta tvoje holka má pravdu" zazubil se. ,,Nejsem jeho holka, ale sestra" usnála jsem se na něj mile. ,,Těšímě, jak jsem říkal jmenuji se Kou, Kou Mukami" zarazila jsem se, ale on si toho asi nevšiml.,,Ehm-Jo jmenuji se Marika Sakamaki" ohlédla jsem se za sebe na bratra. Mračil se. ,,Vklidu Subaru-kun jen se chceme seznámit" usmál se opět blonďák. Měla jsem pocit že mu oko pod ofinou ale asi jsem se mýlila. ,,Co tam tak stojíš hele jestli jí nechceš vezmu si jí já" přitáhl mě ,,Hej já nejsem panenka na hraní!" křičela jsem. ,,Klídek Číčo" uklidnil mě, vzal za ruku a chtěl se mnou odejít. V tom mě chytla bratrova ruka. Přitáhl mě k sobě a zakousl se ani jsem nestihla zareagovat. Když jsem se z toho probrala bouchla jsem Subara do břicha a on spadl. Začal se svíjet. ,,Hele přestaň dnes krev nerozdávám. Udělam k večeři překvápko tak ho nekaž!" Otočila jsem se na blonďáka. ,,Ou a jestli chceš klidně přijď taky" Subaru se ihned zvedl. ,,Ne ten k nám nestrčí ten svůj špinavej tesák!" Vykřikl Subaru.,,Tak se hned nerozčiluj!" Řekli jsme s Kouen naráz, pak jsme se rozesmáli. Než stačil Subaru vybouchnout zazvonilo. Kou mě chytil za zápěstí. ,,Pojď nebo výuku nestihneme'' rozběhl se se mnou pryč. Běželi jsme super upíří rychlostí. Asi ho nenapadlo, že jsme se mohli teleportovat nebo napadlo, ale mé rudé oko zachytilo že se mu spíše líbí že mě drží za ruku, to mi polichotilo. Doběhli jsme do učebny. ,,Uf! Máš lepší výdrž než jsem si myslel Čiči" řekl Kou zadýchaně. ,,Narozdíl od tebe, Blondsko" zasmáli jsme se. Ucítila jsem Ayatův a Kanatův kyselý a ostrý pohled. Kou si sedl do nějake lavice. ,,Pojď sedni si vedle mě" poklepal na židli vedle sebe. Jen co jsem si sedla, tak mi kolem hlavy proleděla kudla a přistála v tabuli. Otočila jsem se hodil jí Laito. Zamračila jsem se Kanato, Ayato i s Laitem se mračili taky a pohledem propalovali i Koua. Učitelka přišla.
______________________________________Kou
Konečně škola skončila. Ta Marika si už balila věci. Chvíli jsem přemýšlel, ale odhodlal jsem se. ,,Hele..." podrbal jsem se na zátýlku a ona se na mě podívala. ,,Nechtěla bys někam zajít" usmál jsem se na ni a ona na mě. ,,Jo klidně" překvapila mě. ,,Co je?" Zeptala se nechápavě.,,No čekal jsem že řekneš něco typu" odmlčel jsem se. ,,typu?" Nadzvedla obočí. ,,Že ti to brácha nedovolí nebo tak..." bylo mi trochu trapné to říct, ale snažil jsem se stále usmívat. ,,A kterej?" Mile se zasmála. ,,No všichni, nemáme mezi sebou zrovna nejlepší vztahy"
,,Prosím tě myslíš že je někdy poslouchám?"
,,No dobře můžeme zajít do kina a potom bys mohla poznat mé bratry"
,,To je dobrý nápad" přikývla.
Tak se před 4 hodinou sejdeme v parku naproti škole, jo?"
,,Dobře, tak se měj Kou"
______________________________________
ČTEŠ
Diabolik Lovers - Moji upíří bratři FF
VampirPopis hlavní hrdinky máte na mém profilu. ;) Marika se přestěhuje k jejim bratrům se kterými se v podstatě nikdy neviděla. Často a ráda je bude popichovat. A "seznámí" se s bratry Mukami se kterymi jako malá prožila úžasné dobrodružství. Všichni Muk...