1. Poznávám bratry

80 3 0
                                    

Marika

Sedím v limuzíně, dnes se mám "seznámit" se svými bratry ani si nepamatuji jak se jmenují, ale všichni to jsou upíři, já taky tedy na půl - jsem poloupír. ,,Dorazili jsme" řekl řidič. Vylezla jsem tedy z auta. Bylo to temné a velké sídlo, někomu by to tu nahánělo hrůzu, jenže mě se tu líbilo, bylo to tu přesně takové jako jsem si to představovala. Řidič mi musel pomoct se zavazadly, jelikož jsem měla 10 kufrů na kolečkách a 11 velikých tašek + 1 menší kabelku. Objevily se mi na zádech moje mocná, bojová křídla. Popadla jsem 2 tašky a kabelku, zbytek mi ke dveřím odnesl řidič. Normální člověk by zaklepal, ale já rozrazila dveře tak ze div nevypadli panty. Zavazadla jsem si dala vedle dveří zevnitř, věděla jsem že mají služebnictvo. Na jedné pohovce ležel blonďatý kluk se sluchátky v uších, zjistila jsem že nedýchá asi by jste si mysleli že jsem zacala panikařit, ale to bych nebyla já, jen jsem mu vytrhla sluchátka z uší a z krku jsem mu sundala mp3 přehrávač. No to se ví samo sebou že se probral, otevřel oči a sedl si. Já mu sluchátka před očima roztrhla a odhodila je jako kus hadru. Měl překvapení a smutný výraz zároveň v něm, ale bya vidět zlost. Jenomže ještě předtím než začal vyvádět mu na obličeji přistála moje ruka a dala mu pořádnou facku. ,,Poslouchej lenochu slyšela jsem že tu má bydlet více než 1 osoba" ,,To ano" ozval se hlas vedle mě ,,Co tu chcete slečno?" Ozval se ten hlas patřící brýlatemu klukovi s tmavými šedomodrými oči ,, Ale nic táta mě jsem poslal jako obětní nevěstu nebo co a-" nestihla jsem to doříct na rameni mi přestává ruka která patřila rudovlasémi upírovi s kloboukem a zelenýma očima. Blonďák se jen zvedl došel si sluchátka viděla jsem jak se v očích zaleskly slzy. A hned si je setřel, ten červenými vlasy jí pokračoval.,,Takže tu máme novou Bitch-chan? výborně už jsem na ní dostal chuť " a oblízl se. Hned dostal pořádnou ránu ode mě mezi nohy. Když jsem se otočila zpátky na pohovku kde před chvílí seděl ten blonďatý upír, tak tam místo něj seděl červenovlasý upír, který měl o něco kratší vlasy než ten s tím kloboukem, měl špatně uvázanou kravatu a jednu nohavici měl ohrnutou. ,,Aha takže nová palačinka je drsňačka, hm? to si dám líbit" ,,No to klidně můžeš" řekla jsem. ,,Ale nejdřív si správně zavaž kravatu a taky si stáhni nohavici, potom můžeš přemýšlet o tom že mě vysaješ nebo v lepším případě vysaju Já vás" zasmála jsem se škodolibě. ,,Takže ty jsi upír?" Zeptal se fialovovlasý upír který přišel se svým medvídkem v naručí ,, Trefa do černého, bráško" řekla jsem pochvalně, ale on se na mě nechápavě podíval ,, Bráško?" všichni se na mě nechápavě podívali, já byla klidná. ,, Ano, no váš táta se jmenuje Karl Hainz, ne?" ,,Ano" ozval se hlas z chodby. ,, Tak se ten s***áč jmenuje "
Řekl suše.,,Náhodou táta je príma" řekla jsem zaskočeně. ,, Neposlali tě na špatnou adresu?!" Zařval ten hlas a z chodby vyšel bělovlasý upír s konečky do růžova. ,,Hele Bitch-chan a koho si vlastně ségra?" zeptal se ten úchyl ,,Eh... že by vás?" Řekla jsem stroze. ,, On tím myslel koho jsi vlastní sestra?" Podotkl se brejlovec. ,,Ničí"
,,To není možné někoho vlastní ségra musíš být" řekl červenovlásek s blbě uvázanou kravatou a přiklonil se ke mě a chtěl mi sáhnout na nohu, ale schytal to, protože jsem ho za tu ruku chytla, nohou jsem ho kopla do břicha a přehodila ho přes hlavu na druhou stranu gauče. ,,Au!" Zakřičel Ayato. ,,Buď rád že si neskončil na zemi" řekla jsem výhružně. ,,
Tak čí jsi dcera?" optal se tmavovlásek s brýlemi. ,,Moje matka je 4. Manželkou otce již 15 let, víte to, že?" Překvapeně na mě zírali, tak jsem prolomila ticho.,,Tak moment 6 upířích bratrů... už vím!" Vyhrkla jsem ze sebe vítězoslavně. Sluchátka, Čtyřočka, Perverzák, majetnickej sobec, Medvídek a Mrzout. YES Score!" ,,Co tim chceš říct?!" Zeptal se nakrknuně. ,,No..." zaváhala jsem. ,,Tyhle přezdívky vám padnou jako ulité ne?" Ayato jen zavrčel a já ho objala, vůbec to nečekal. ,, A když budeš hodný, nechám tě aby ses napil mé krve " ,, Vážně?" Zeptal se nejistě, to už ode mě schytal facku. ,, Jasně že ne blboune, co sis myslel?" A hned jsem se mu do krku zakousla já. Vykřikl bolestí ale má co si zaslouží.

Diabolik Lovers - Moji upíří bratři FFKde žijí příběhy. Začni objevovat