-#3

186 8 4
                                    

P.O.V. Sanne

"OMG het is niet te geloven!" Zeg ik

"Ja hé en dat wij en op het podium mogen en backstage!" Zegt mariska

"Dames en Heren Jongens en Meisjes hier zijn ze dan de jongens van B-Brave!" Zei een van de dokters

Iedereen die voor het podium staat gilt kij en kij hard.

"Ik sta vooraan het is niet te geloven!" Zeg ik tegen Mariska.

"Echt het en dat jij 2 keer en ik 1 keer op het podium mogen!" Zegt ze snel er achter aan.

Het concert begint met het liedje up. Mariska en ik zingen kijk hard mee en plots gaat Dioni (een van de bandleden) door zijn knieën en pak mijn hand vast en zingt: door jou voel ik me up up up niet down down down maar up in de sky.

Ik kijk hem heel lief aan en mariska doet haar handen voor haar mond en gilt heel hard. Daarna gingen ze (b brave) door met zingen.

Het laatste nummer voor de pauze van bij mij. Dioni pakte mijn hand vast en de bewakers tilde mij op het podium even later aan het einde van het liedje kreeg ik een kus van Dioni en jai op mijn wangen.

In de pauze werden Mariska en ik opgehaald om een shirt uit te zoeken en B-Brave te ontmoeten en om dingen te bespreken over het liedje Vanavond is van jou.

Toen we backstage waren liepen de jongens net naar binnen

Dioni liep naar mij toe en zei: was het een beetje leuk dat je op het podium mocht.

Jai zei daarna: ja we hadden de volgorde een beetje veranderd omdat je vriendin had verteld dat je Dioni en mij het leukste vond.

"Ja dat klopt" zeg ik.

Plotseling loopt er een grote man binnen het is de manager van de jongens.

Iedereen moest zich voor stellen en zeggen bij wie je graag zou willen zitten op het podium en welk kledingstuk je zou willen en welke ziekte je hebt dat je hier in het ziekenhuis bent.

"Jij" 'de manager wijst naar mij' en zegt "jij mag eerst"

Ik ben Sanne ik zou heel graag bij Dioni zitten het baseball shirt met zijn naar erop vind ik te gek en ik heb leukemie.

"Dankje Sanne nu ben jij" hij wees naar Mariska.

Ik ben Mariska ik wil graag bij Kaj zitten het bloesje dat Kaj aan had in vanavond is van jou en ik ben hier voor Sanne maar ik heb een operatie gehad voor mijn been als dat ook telt tenminste.

"Dankje Mariska en ja dat mag." Zei de manager.

Toen iedereen was geweest hadden de jongens een gesprekje om te zeggen bij wie zij wouden.

Toen dat gesprek over was zeiden de jongens hun antwoord.

Dioni mocht eerst en zei: Ik wil dat Sanne bij mij komt en wat erg dat je leukemie hebt.

Jai mocht daarna en zei: idd Jai en ik zou het leuk vinden als Senna bij mij kwam.

Kaj mocht na jai en zei: Mariska jij bij mij.

Cassius daarna en zei: Jeela ik zou het leuk vind als jij bij mij kwam

Samuel als laatst en zei: Merel jij bij mij.

En iedereen zij in koor : Ja reken maar.

Mariska en ik gaven elkaar een high -five en toen kreeg iedereen zijn shirt of bloesje.

Na de pauze was het zo ver.

Wij mochten op het podium.

Even later was het concert voorbij en mochten Mariska en ik backstage.

Cassius,Jai en Sam vielen meteen aan bij het eten en toen gingen Mariska en Kaj naar een kamer waar hun samen konden praten (😘😘)

Dioni en ik gingen ook naar een aparte kamer en toen kreeg ik een appje van mij viendje en die zij dat het uit was ik begon meteen te huilen en toen vroeg Dioni:

Dioni : wat is er aan de hand?

Ik: mijn vriendje heeft het uitgemaakt.

Dioni: oh nee het wat erg voor je een hevtige ziekte en dan ook nog je vriendje verliezen.

Ik: ja eikel

Dioni : ik zou je nooit verlaten

Ik: wij zouden toch nooit wat krijgen ik ben 13 en jij 17

Dioni: leeftijd speelt geen rol in liefte schatje.

We keken elkaar en toen drukte Dioni zij lippen op de mijne.

Dioni: wil jij mijn meisje zijn?

Ik: ja natuurlijk wil ik dat.

Dioni drukte een kus op mijn wang en toen kwamen de rest van de jongens binnen en Mariska.

"Wat zie jij eruit" zei Mariska

" wattan" zei ik

"Rustig maar ze maakt een geintje" zegt Kaj

"Is het leuk hier" zegt Jai terwijl hij naast mij komt zitten.

"Ja zeker het schatje van me" zegt Dioni

Toen hij dat zij kroop ik tegen hem aan en gaf hem een kus op zijn wang.

"Wacht wat" zecht mariska "je hebt een vriendje!" zegt ze daarna.

"Sander heeft het uitgemaakt".

Na een kwartier kletsen ging iedereen weer weg en toen waren Dioni en ik weer alleen.

"B-Brave moet zo vertrekken"zegt hij terwijl hij op zij telefoon kijkt.

"We hebben volgende week weer een optreden." Zegt hij daarna.

Ik: jammer

Dioni: ik wou dat ik kon blijven

Ik: dat kan ook heb je kleding bij je

Dioni: ja natuurlijk wattan

Ik: je kan hier in het ziekenhuis bij mij slapen

Dioni: ja op zo camping bedje

Ik: of bij mij

Dioni: kan ook

Hij gaf me een kus en streelde mij rug.

Daarna liepen we hand in hand naar buiten en toen vroeg de Manager aan Dioni ga je mee?

Manager: ga je mee Dioni

Dioni: nee ik blijf hier mij mijn moppie

Cassius: oke meer plek in de auto voor mij

Mariska: ik moet gaan doeii allemaal

Jai: oke Dioni veel plezier

Manager: Ik vind het goed hier zijn je spullen zie maar wanneer je terug komt.

Iedereen riep doeii en liep naar de auto.

A b brave hospital storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu