P.O.V. Dioni
Het is nu ongeveer 3 uur Sanne moest even weg dus ben ik even wat gaan gamen op mijn telefoon totdat ik een idee kreeg. Ik liep naar de dokterswacht en vroeg:"kan ik een paar personen uitnodigen?" Dat kon dus ik ben mensen gaan bellen.
Eerst Jai en die zou komen met zijn vriendinnetje Tirza, daarna Sam en die zou komen met Vroukje een heel lief meisje waar Kaj eerst op was, daarna Cassius en die zou komen met Jeela een meisje die hij had ontmoet als laatste belde ik Kaj.
Gesprek telefoon:
Dioni: hei bro
Kaj: hei gast hoe ist?
Dioni: goed maar ik wil je even iets vragen ik geef een verrassings feestje voor Sanne zou jij ook willen komen met jou Sanne je beste vriendin
Kaj: oké maar, zou ik dan ook met mariska kunnen komen
Dioni: het meisje van het concert
Kaj: ja dat meisje
Dioni: wat dan?
Kaj: het is mijn gr gast logisch
Dioni: serieus en waarom weet ik daar niks van
Kaj: ik wou het je vanavond vertellen, maar hoe laat moeten we daar zijn??
Dioni: nu!!!
Kaj: mooi want, Sanne en Mariska zijn beide hier.
Dioni: oke zie je zo
Kaj hing op en ik legde mijn telefoon op tafel ik haalde een doos met slingers en ballonen bij de balie weg en begon met versieren.
Even later komt er een vrouw binnen lopen met een doos in haar handen. Het is de taart die ik voor Sanne heb besteld. En ze had ook nog een tas in haar handen dat zijn vast de hapjes en drankjes. Ik betaalde en ze liep weer weg. Ik begon snel met alles klaar te zetten maakte Sanne haar bed op en toen kwamen Jai en Tirza binnen ze legde hun cadeau op het bed en liepen naar de tafel en gingen zitten. Toen iedereen er was en de cadeaus klaar lagen ging iedereen op een plek staan of zitten waar Sanne ons niet kon zien. Even later komt ze de kamer binnen en we roepen in koor surprise!!!
P.O.V. Sanne
Ik loop mijn kamer in en schrik al mijn vrienden en vriendinnen zijn er bijna allemaal.
Ik: OMG WAT DOEN JULLIE HIER!
Cassius: Dioni verveelde zich dus regelde dit voor jou
Sam: De gentleman.
Even later had ik tegen iedereen hoi gezegd en de cadeaus uit gepakt het was heel leuk.
Van Jai en Tirza had ik een I-Phone hoesje (bling bling) gekregen en een nog een tijdschrift erbij.
Van Kaj, Mariska en Sanne had ik een fruitmand gehad en een zak lolly's en $10.
Van Sam en Vroukje nog een telefoon hoesje een slimey die ik zo graag wou. Een slimey hoesje is een hoesje in twee kleuren. Het heeft de vorm van een slijm monster. Echt leuk.
En van Cassius en Jeela een knuffel beer van 1,5 meter echt super lief.
Toen we lekker gefeest hadden en iedereen weg was ging ik op bed liggen en gaf Dioni een kus een minuut later viel ik in slaap.
JE LEEST
A b brave hospital story
RomanceHi ik ben Sanne en ik heb leukemie niet echt natuurlijk maar in het verhaal als je wilt weten moet je mijn boek maar lezen. Het is een leuke fictie met b brave als je een echte b brave love bent moet je dit boek echt lezen Veel plezier xxxx