Wakker?

112 6 2
                                    

P.o.v. Dioni
De volgende ochtend wordt ik wakker en begin te schreeuwen Claire ligt naast me. Ik maak haar wakker en schop haar het huis uit. Ik kijk op mijn klok hoe laat het is en zie dat het half 11 is ik ren naar de keuken maak koffie en drink het snel op loop naar mij inloopkast en pak een paar kleren en mijn rode nikes Sanne vind die altijd zo leuk. Ik loop naar de badkamer douche even snel en kleed me dan aan haal een pot gel uit de kast en doe een klodder op mijn hand ik veeg mijn hand door mijn haar en vind wel dat het mooi staat ik was mijn handen en loop naar de keuken pak een appel en mijn tas en ga de deur uit.
Plots wordt ik gebeld ik neem op en hoor een bekende stem:
Ik: met Dioni
Telefoon persoon: Dioni ik ben het Jai Ik ging even langs bij Sanne kijken hoe het met haar was, maar ze is wakker!
Ik: wat!!!!!!
Jai: ja man ze is wakker kom snel hier heen!
Ik hang op en ren naar beneden. Pak mijn scooter. Ik voel in mijn zakken opzoek naar mijn sleute... Kut vergeten. Ik ren weer naar boven en probeer de deur open te krijgen... Maar als ik de sleutel van de scooter niet heb dan heb ik ook niet de sleutel van het huis... Dus ik kom nu niet naar binnen. Ik zet het hem op het rennen. Ik storm de trappen weer af en ren zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Wanneer ik aankom loop ik naar binnen en loop ik naar de lift. Wanneer ik boven ben zie ik Sanne in haar bed liggen Jai zit naast haar. Ik ren naar Sanne toe en begin te huilen.
P.o.v. Sanne
Ik zie dat Dioni binnen komt rennen oh wat ziet hij er weer leuk uit hij begint plots te huilen en loopt naar mij toe hij geeft me een kus en een knuffel. Maar dan.........

A b brave hospital storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu