P.O.V. Dioni
Het is 9 uur Sanne ligt nog te slapen die arme meid leukemie haar vriendje verloren maar, gelukkig heeft ze haar vriendinnen, B-Brave en mij.
Er loopt een zuster binnen en die schrikt zich rot. Ze begint een gesprek met mij op fluistertoon natuurlijk Sanne slaapt
Zuster: Jij bent Dioni Jurado Gomez van B-Brave wat doe jij hier?
Dioni: Ja ik ben Dioni maar, ook het vriendje van Sanne
Zuster: ze had toch een ander vriendje Sander?
Dioni: klopt maar, hij heeft haar gedumpt.
Zuster: oké wat erg maar, ik moet Sanne wakker maken ze moet haat medicijnen en ik moet haar checken en daarna krijgt ze haar ontbijt.
Dioni: Oké moet ze injecties of zo iets.
Zuster: nee dat hoeft niet maar, moet jij ook iets te eten.
Dioni: ja dat zou er wel in gaan
Zuster: wat zou je willen?
Dioni: het liefste zoals thuis een beschuitje met aardbeien en suiker en een grote kop citroen thee met honing en een schaaltje met fruit. En dan zou ik dat Sanne ook geven.
Zuster: haha dat is grappig dat had Sanne ook besteld en dat heb ik bij me en de ingrediënten ook dus ik maak het zo voor je klaar.
Dioni: oké bedankt mag ik Sanne anders wakker maken dan kunt u het eten alvast klaar maken mevrouw?
Zuster: zeg maar je en noem me maar zuster Marit of gewoon Marit.
Even later zit Sanne rechtovereind in bed en zeg kijk ik haar met een lach aan. Ze lacht naar mij en vraagt of ik lekker heb geslapen ik zeg ja en druk haar een kusje op haar wang. Dan loopt de zuster binnen met het ontbijt.
Zuster: goedemorgen Sanne.
P.O.V. Sanne
Ik zit rechtovereind in ben en Dioni kijkt met zijn stralende lach mij aan. Ik lach naar hem en dan geeft hij mij een kusje op mijn wang. Dan loopt de zuster binnen met het ontbijt.
Zuster: goedemorgen Sanne
Ik: goedemorgen Marit hoe gaat het
Zuster: goed maar, hoe voel je je.
Ik: goed ben een beetje misselijk maar, dat is vanzelf sprekend.
De zuster zet het eten op een tafel in mijn kamer neer en check mij nog even daar zegt ze gedag en loopt de kamer uit dan zijn Dioni en ik weer alleen. We lopen naar de tafek en beginnen met ons ontbijt.
Dioni: ik moet even bellen naar Jai hij vroeg hoe het met je ging.
Ik: oké
Dioni: ben zo terug red je het tegen die tijd
Ik: ja ik red het tegen die tijd ga nou maar
Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt de kamer uit. Even later loopt hij binnen met een grote ballon in de vorm van een hart en een grote bos rozen in zijn hand en hij heeft ook nog een grote tas bij zich.
Dioni: alles voor mijn schoonheid
Ik: dat had echt niet gehoeven
Dioni: echt wel
Ik keek in het tasje en er zat een doosje in in keek er in en zag een paar parel oorbellen, een ketting en een armband met een parel waarom staat i love you.
Ik: Omg Dioni you are the best
Die middag komt er weer bezoek Lisa, Mariska en mijn ouders.
P.O.V. Lisa
"Hey meid" zegt ik
"Hey Lisa hoe ist" zegt Sanne
"Goed maar , wie is dat??
JE LEEST
A b brave hospital story
RomanceHi ik ben Sanne en ik heb leukemie niet echt natuurlijk maar in het verhaal als je wilt weten moet je mijn boek maar lezen. Het is een leuke fictie met b brave als je een echte b brave love bent moet je dit boek echt lezen Veel plezier xxxx