P.O.V Dioni
Het is nu al een paar weken geleden dat Sanne in coma is geraakt ze is nog steeds niet wakker. Ik heb net een concert gehad en zit in de kleedkamer zometeen hebben wij een meat&great en dan moesten we leuk doen, maar ik kan Sanne niet uit mijn hoofd zetten.
Jai komt binnen lopen en zegt: " Een meisje van rond de 16 komt zo jou kant op oké?
Ik: tuurlijk
Jai ziet dat ik sip kijk en zegt: " ik weet dat je haar mist, maar ik en de jongens hebben geregeld dat je morgen weer naar haar toe kan we hebben voor de eerst komende 2 weken geen concerten meer.
Ik: thnx bro en ben meteen weer vrolijk.
Even later komt er een meisje binnen en ze is super schattig en sexy ( Dioni denk aan Sanne).
Ik: Hi
Zij: Omg dit is zo spannend
Ik: Ja dat hoor ik keer op keer, wat is je naam?
Zij: Claire
Jeme zelf haar naam is sexy
Ik: wat een mooie naam
Zij: kan ik bij je komen zitten
Ik: tuurlijk kom, maar naast mij zitten
Zij: oké
Ze lacht zo lief dat ik er iets van wil zeggen maar voordat ik iets wou zeggen gaat ze zitten
Ik: vertel eens wat over jezelf?
Zij: ik ben gek op jou en op B-Brave, maar het meeste op jou. Ik heb zelf een liedje geschreven zal ik het zingen?
Ik: ja leuk
'Het is een vet mooi nummer' denk ik bij mezelf.
Zij: hoe vond je het
Ik: heel mooi goed gedaan, maar vertel nog een wat meer over jezelf
Zij: ik ben schrijfster ik schrijf B-Brave boeken en dan heb ik met jou en dan zoenen en kussen en kietelen elkaar de hele dag door.
Ik: leuk
Plots valt er een stilte en begint ze te huilen.
Ik: Claire wat is er?
Zij: Ik Ik Ik ik ben verliefd op jou maar dan niet als fan en het gaat me bij jou om het innerlijk niet om het uiterlijk ik weet dat je een vriendin hebt en dat ze in coma ligt, maar ik zou zo graag eens..........
Voor dat ze haar zin af kon maken kuste ik haar het was fantastische wanneer elkaars lippen scheiden zegt ze: " maar je hebt een vriendin."
Ik: dit was een van de beste kussen die ik heb gehad in mijn leven.
Ik roep de jongens en zeg dat ik naar huis ga en dat ik Claire wel uitlaat ze vinden het goed en laten mij gaan.
Even later staan we buiten. Ik kijk Claire aan en ze zegt:" dank je wel voor deze mooie avond...."
Ik: dit was nog niet alles hoor.
Zij: wattan?
Ik: wacht maar
Ik neem haar mee naar mij appartement en we lopen naar binnen.
Ik: nou hier woon ik dus.
Zij: wow het is hier super groot!
Ik: zal ik je een rondleiding geven?
Zij: graag.
Ik laat haar elke kamer behalve mijn slaapkamer zien
Ik: wil je wat drinken?
Zij: graag heb je iets van drank?
Ik: champagne
Zij: perfect
Ik loop naar de keuken en haal twee glazen en een fles champagne.
Ik: hier is het dan!
Zij: heerlijk
Ik: ik ga even naar de keuken om te kijken of er nog wat te snacken valt.
P.O.V. Claire
Dit is mijn kans Dioni alle hoeken van zijn kamer laten zien met mijn hulp.
Ik pak een zakje met poeder uit mijn zak en stop het in een van de champagne glazen.
Even later komt Dioni terug met een blad vol met lekkere dingen.
Ik: heerlijk
Hij: dat dacht ik al
Hij pakt het champagne glas waar het poeder in zit en proost met mij.
Ik: En??
Hij: wat?
Ik: voel je iets
Dioni gaat plotseling naast me zitten slaat een arm om me heen en brengt zijn lippen naar de mijne. Plots voel ik zijn tong om die van mij draaien en voel dat hij in mijn been begint te knijpen.
Ik wist dat dit het begin was om Dioni voor mij te winnen.
Wanneer hij zijn lippen van de mijne scheid rent hij naar de voor deur en draait hem op slot net zoals alle ramen en de achter deur hij blaast de kaarsen uit die hij aan had gedaan en loopt naar mij toe met een theedoek.
Hij blinddoekt me en tilt me in een Bruids houding op.
Plots gaat mijn blinddoek af en lig ik in zijn bed hij staat voor me en gaat boven op me liggen ik zie ook dat hij zij blousse en hemd heeft uitgetrokken en zijn broek. Plots voel ik zijn zachte lippen op de mijne en hij begint met zijn tong rond de mijne te draaien
De volgende ochtend word ik wakker in zijn bed.
Hij ziet dat ik wakker ben en geeft me een kus.WORDT VERVOLGT!?!
JE LEEST
A b brave hospital story
RomansaHi ik ben Sanne en ik heb leukemie niet echt natuurlijk maar in het verhaal als je wilt weten moet je mijn boek maar lezen. Het is een leuke fictie met b brave als je een echte b brave love bent moet je dit boek echt lezen Veel plezier xxxx