one•

15K 67 5
                                    

Bölüm şarkısı ( Got7- Lullaby)
***

* Sıra kimde?

Öğretmenin başını kitabından kaldırmadan sorduğu soruyla tüm sınıf işini bırakıp birbirini süzdü. Kimisi kitap okurken bir kısmı yaptıkları uçakları uçuruyor, kimi uyuyor ki buna Joshua da dahildi.

Wonwoo tüm dikkatini yanında ki bir türlü düzgün diyolog kuramadığı uzun genç çocuğa dikmiş onu izliyordu. Uyurken normalinden daha sevimli ve sakin görünüyordu diye geçirdi içinden kısa olan.

Derin bir iç çekip onun güzelliğini karşısında eriyip onun dudaklarına aktığını hisetti. O sırda huysuz geometri hocasının sesi duyuldu.

* Joshua çabuk uyan!

Uyuyan genç pek etkilenmiş gibi görünmüyordu. Wonwoo bakışlarını öğretmeni ve aşık olduğu çocuk arasında hızla gezdirdi. Onun uyanmaması için herşeyi yapardı. Elini kaldırıp öğretmenin duyacağı yükseklikte konuştu.

- Sıra bendeydi efendim.

Öğretmen gözlüklerini başından indirip başıyla tahtayı işaret etti. Wonwoo yerinden kalkarken son kez Joshua göz ucuyla baktı. Yüzünde hoş bir gülümseme vardı. Rüyasında ne görüyordu, merak etmişti. Yinede yürüdü.

Yirmi dakika boyunca soruyla uğraşmış sonunda yapması ile yıldızlı yüzü almıştı. Joshua güzellik uykusundan uyanıp lavoboya giderken Wonwoo da onun arkasından gitti. Kapılardan birini itip içeri giren Joshua ile yerinde durup elini yıkadı o çıkana kadar.

Altıncı turda içeriden çıkması ile gözlerini ona dikti. Konuşmak için bir bahane bulmalıydı. Aklına gelenle gülüp boğazını temizledi.

" Müzik  hocası seni sordu bana.

Bakışlarımın yoğunluğu ile yorgun bakışları beni buldu. Kaşları bu durumda havalanırken merakla sordu.

- Neden? Birşey söylemedi mi?

Başını olumsuz anlamda iki yana salladı kısa boylu genç. Joshua ellerini yıkarken tekrar bakışlarını ufak bedene çevirdi. Onun bakışları, ellerindeydi. Parmaklarını birbirine geçirip elinde ki sabunu çıkarmakla uğraşıyordu.

Omuz atıp ufak çocuğu kendisine bakmasını sağladı. Wonwoo yüzündeki garip gülümseme ile onun istediğini yapmıştı. Fazla çocuksu dedi içinden uzun olan. Ve fazla tatlıydı. Kendini toplayıp konuştu.

- Nerede şuan?

" Ney?

Konuyu unutmuş, dalınca cevaplamıştı. Uzun olanın bakışları altında kaşlarını çattı. Kendini konuyu hatırlamaya zorladı. Konu neydi? Bu kadar uzun bakması düşünmesini  kötü etkiliyordu. Gözlerini kaçırdı. Derin bir nefes alıp musluğu kapattı. Evet şimdi hatırladım dedi mırıltıyla.

" Öğle arası oldu. Öğleden sonra dersi yok. Yani şuan ulaşmazsın Joshua.

Başını ağır hareketlerle onaylayarak salladı. Ellerini kurulayan Ufaklık yanından geçip giderken ona yetişmek için elleri ıslak tuvaletten çıktı. Önünde yürüyen küçük bedeni ilk fark edişiydi.

Normal bir erkeğe göre kısaydı. Geniş omuzlu, kumral saçları tamamlıyordu. Önünde ki beden sınıfa çıkarken kendi ayakları bahçeye ilerledi. Yolları ayrılmış yine eskisi gibi olmuşlardı.

***

21.03.2019

[gece mavisi]

Moırrr~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin