Bölüm şarkısı ( N.flying - Rooftop)
***
Vacancy was it.
The guests were checking in.
The concierge was cold,
The water pipes had mold all over them.The room was it for two the bed.
Was left in ruins.
The neighbor was knocking, yeah...But no öne would let him in.
Touch me, yeah yeah.
I want you to touch me there.
Make me feel like, I am breathing.A night that they never forget.
Touch me.
Yeah...Sesinin kısılması ile gözlerimi açtım. Joshua oturduğu yerden beni izliyordu. Kim bilir baterimi çalarken, ne hallere girmiştim. Dişleri dudaklarını dikkatimi çekecek ilgiden ısırıp bıraktı.
Alt dudağı artık diğerine göre daha kırmızıydı. Bir kırmızı insana bu kadar mı çok yakışırdı. Dilimi kuruyan dudaklarımın üstünde hızla dolaştırıp nefesimi düzene sokmak için çabaladım.
Tüm salon alkışlar içinde bizi izliyordu. Beklediğimiz gün gelmişti. Ve o şarkı da bile ona dokunmamı istiyordu. Ah, delireceğim. Fazla tahrik edici cümleler kuruyor. En son iki gün önce bana gelmişti. Yaptığımız edepsizlikler gülümsetmişti. O da gülümsedi, aklımı okumuş gibi.
Arkasında ki kalabalığa dönmeden önce öpücük attı. Gözlerim kocaman açılmış, onu izlerken o bir başka şarkıya başlıyor.
Gözlerim götüne kayıyor. Ah unut o düşünceleri şuan uygun bir ortam değil burası.***
Gece boyunca insanları eğlendirme işini yapmış, şimdi rahatlama zamanı gelmişti. Jun ve Vernon oturduğu tabureler de kırmızı şaraplarını içerken ben onlardan uzakta ki köşede ayaktayım.
Boynuma konulan öpücükler hızla arkamı döndüm. Joshua gülümseyerek elinde ki kırmızı şarap kadehini göstererek uzattı. Gülümseyerek elime alıyorum.
- Çok iyiydin küçük.
Başımı eğiyorum.
" Sende çok güzel söyledin sevgilim.
Çenemi kavrayan soğuk parmaklarla yüzümü yüzüne yakın buluyorum. Gözleri kapalı dudağını tenime sürtüyor.
- Sevgilim mi? Fazla tahrik edici.
Gülüyorum. Gerilen yanaklarım dudaklarına yapıştı. Garip bir mırıltı ile uzaklaşıyor. İçeceğinden alıyor. Gözleri gözlerimdeyken bende içiyorum.
Ekşi tat ağzıma yayılırken geçtiği yerleri yakıyor.
" Uh, beklediğimden sert.
Kıkırtısı kulağıma yakın yerlerden geliyor. Böyle yapmaya devam ederse kendimi tutacak irade olmayacaktı.
***
14.04.2019
Jüpiter~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moırrr~
Short Story"Bana attığın o resimden sonra hayatta kaçırmış olduğum çok şey olduğunu fark ettim." *TÜM HAKLARI SAKLIDIR... |gece mavisi| 10.03