Bölüm şarkısı ( BTS- I'm fine)
***# SYMPHONY grubuna eklendiniz#
' SYMPHONY grubundan 45 mesaj, Instagram dan 6 bildirim'
Gözleri büyüdü ufak olanın. Watsapta hiçbir gruba alınmaz, ve girmezdi - sınıf grubu hariç- merakla bildirimin üstüne bastı. Numaraların hiçbiri kayıtlı değildi.
Konulara girdi. Okumaya üşenip grup bilgisine gireceği sırda gruba yeni bir mesaj geldi. Gözleri mesaj ile olabildiğince büyüdü.
05...: Wonwoo?
Cevap yazmak için klavyeyi açmıştı ki ani bir kararla vazgeçip hiçbir şey söylemeden gruptan ayrıldı.
#Gruptan çıktınız.#
# SYMPHONY grubuna eklendiniz#
Gelen bildirimle beraber yeni bir mesaj geldi.
05...: Gruptan çıkama Wonwoo.
Wonwoo: neden?
05...: Bir nedeni olmak zorunda mı? Çıkmayacaksın.
Wonwoo: çıkarsam ne olur? Ayrıca sen kimsin? Numara mi nereden buldun?
05...: Ciddi misin? Profile bak. Gruptan çıkarsan ne olacağını merak ediyorsan dene. Ayrıca numaranı sınıf grubundan buldum.
Küçük parmaklarını ekranda gezdirip mesaj atan numarayı sınıf grubunda aradı. Bulduğunda profiline baktı. Joshua?
Yatağında çığlık atarak ayağa kalktı. Joshua kendisine mesaj atmıştı. Telefonunu yatağa atıp odasından koşarak çıkmış. Tüm odaları koşarak turlamış, tekrar odasına gelip telefonuna çarpık gülüşüyle bakıyordu. Gözleri Joshua'nın profili izlerken dolmuştu. Konuşacaktı sanırım kendisiyle. Derin bir nefes alırken gruptan gelen bildirimle kendini topladı. Onu unutmuştu.
05...: Görüldü atmayı bırak, derin nefes al. Seni bestlerimle tanıştıracağım.
Wonwoo: tamam iyiyim de neden bunu yapıyorsun?
05...: Çünkü öğrendiğime göre çok iyi bateri çalıyormuşsun.
Wonwoo: sen bunları nereden öğrendin?
05...: Ben Joshua herşeyi öğrenirim.
Wonwoo: ah~
*05...: WHAT FUK U? JOSHUA BU SANA AHHHH MI DEFİ YOKSA BEN Mİ YANLIŞ OKUDUM?
05...: Erkek o dostum. Ayrıca gruba yeni üye geldi. Kendisi çok yetenekli kaçırmak aptallık olurdu.
*05...: He sorry bebeğim. Ben seni kız sandım.
05...: Neyse bunu yarın ikimiz baş başa konuşuruz. Benim işim var. İyi geceler.
Güldü. Delirmiş gibiydi. Gülüşü kahkaha oldu. Sesi yükseldi. Odasının kapısı çat diye açıldı. Bu beklenmedik hareket ile yerinde sıçradı. İçeri kendisinden bir buçuk yaş küçük kardeşi girdi.
Kendisine hiç benzemiyordu. Onun uzun boyu, siyah saçları, yeşil gözleri vardı. Kendisinden daha ilgi çekiciydi.
- Çığlıkların sokaktan duyuluyor Wonwoo.
"Bana mesaj attı İnanabiliyor musun Dino?
Dino abisine boş bakışlar atıyordu. Nasıl erkeklerden hoşlanıyordu? Desteklemiyor değildi ama sadece garip geliyordu. Kızlar varken niye erkek? Belki böyle düşünmesinin sebebi yaşıyla alakası vardı.
Derin bir nefes alıp gülümsüyor. Onun mutlu olduğunu bilmek iyi geliyordu. En azından kendisi mutlu değilken abisi öyleydi. Kolunu omzuna atıp okşuyor.
" Bir sorun mu var Dino?
- Sadece okul yorucu bilirsin dersler falan.
Mırıltı ile karşılık veriyor ağabeyi. Küçük kardeşinin canın sıkıldığını belliydi. Gözleri kısılırken kendisine baktı. Dokunsa ağlayacaktı.
" Dino birşeyler var anlatmak ister misin?
Sadece izliyor. Sessizce. Kollarını kısa olan abisinin beline dolayıp başını omzuna yaslıyor. Kısa süre sonra hıçkırıkları odayı sardı. Genç elini küçük kardeşinin sırtına yerleştirip yavaşça sıvazlıyor. Sakinleşmesi için sabırla bekliyordu.
***
21.03.2019[gece mavisi]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moırrr~
Short Story"Bana attığın o resimden sonra hayatta kaçırmış olduğum çok şey olduğunu fark ettim." *TÜM HAKLARI SAKLIDIR... |gece mavisi| 10.03