Bölüm şarkısı ( Lana Del Rey - high by the beach)
**** Bu gün de tablikat yapılacakmış moruklar.
Sınıf başkanının duyurduğu bilgi ile tüm sınıf gülerken, Wonwoo yanında ki çocuğa ilk kez bakmıştı. Dün gece kendisi ile fazlasıyla yakın olmuşlardı. Bunun heyecanı hala üstündeydi.
- Bir şey mi söyleyeceksin tatlım?
"Sence doğru mu?
Tatlım tarafının daha yeni farkına varmış, kalbi hızla atmaya başlamıştı küçük adamın. Yutkundu. Bu çocuk değişiyordu, kendisine karşı.
Joshua başını kollarına yaslayıp onu alttan izledi. Korkusunun sebebi neydi? Uzun bir iç çekti az önce ki cümleden sonra. Benim gibi kendisi de başını masaya koyduğu kollarına yerleştirdi. Yüzlerimiz yakındı, bacağı bacağımı teması ile heyecanlandırıyordu.
- Sadece tablikat.
Güldü. Sanki duyduğu soğuk espiriymiş gibi. Ona eşlik ettim. Yanına biraz daha yaklaştım, dün gece ki olanları yok sayıp. Nefes alışı hızlandı. Bir süre sonra nefes almayı bıraktı. Parmağımı masanın üstünde insan özelliği kazandırdım. Ona doğru ilerletip, bileğini okşadım. Parmaklarına ilerledim. Gözleri kapandı.
O güzel anı tek birşey bozdu. Yangın alarmı. Kapalı olan gözler kocaman açıldı. Yerinde doğruldu. Sakın görünüyordu ilk seferine göre.
" Çıkmamıza gerek yok o zaman.
Onu onaylayan bakışlar attım. Bacağını bacağıma sürttü, gözlerini ayırmadan tepkimi ölçerek. Ellerim ona karşılık vermek için beline gitti. Sınıf hızla boşalırken biz yanlız kaldık. Belinde ki elim kalçasına kaydı. Kemerinden kendime doğru çektim.
* Wonwoo, Joshua! Okul yanıyor çıkın çabuk!
***
* Tarih belli oldu mu?
Jun oturduğu koltukta iyice yayılıp, başını Vernon'un bacağına koydu. Sorduğu soru ile Joshua başını elinde ki defterden kaldırıp ona baktı.
- Kesin bir tarih yok.
* Yani rahat olabiliriz.
- Benim dediğimden bunu mu anladın jun?
Omuz silkip elinde ki telefona geri dönmüştü jun. Vernon oturduğu yerde uyumuş, ben ise sıkılmıştım. Gözlerim karşımda ki âşığıma değdi.
Parmakları arasında ki kalemi havada döndürüp tekrar aynı olayı yapıyordu. İnsan düşünürken bile tahrik edici olabilir. Ağzımda uzun süredir duran lolipop'u dudaklarımın arasında çevirdim.
Uzun süredir durduğu yeri yumuşatıştı. Sıkıntıyla bir nefes alıp oturduğum tekli koltukta aşağı doğru kayıp bacaklarımı araladım. Aynı anda dudaklarımda ki lolipop'u çıkardım. Biraz ses çıkmıştı. Gözleri etrafını süzmek için yukarı tırmandı.
Karşısında ki uzun çocuk gözlerini kırpmadan kendisine bakıyordu. Nefes bile aldığından şüpheliydi. Karşısında ki gözler dudaklarında kenetliydi.
Onu biraz daha çıldırtmak için lolipop'u tekrar dudaklarının arasına aldı. Onun görebileceği şekilde dilini üstünde dolaştırdı. Bacaklarını yavaşça açıp kapatırken gözler bu kez bacakları arasına kaydı.
***
26.03.2019
Bölüm burda gitmeyecekti. Salak biri yüzünden burda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moırrr~
Short Story"Bana attığın o resimden sonra hayatta kaçırmış olduğum çok şey olduğunu fark ettim." *TÜM HAKLARI SAKLIDIR... |gece mavisi| 10.03