Konuşmacı : Marry
Arkadaşlar ilk olarak özür dilerim hepinizden yorgundum uyuya kalmışım balo bölümünü yazamadım.
Şimdi ise başlıktan anlaşılacağı üzere taciz ve tecavüz içeren kitaplardan konuşmak istiyorum.
O kadar iğrençler ki.Yalnız tabikide her taciz veya tecavüz olan kitap iğrenç değil.Mesala ben görüyorum insanları bilinçlendirmek için bunlarla ilgili kitaplar yayınlıyorlar ,bunun utanılacak bir şey olmadığını ve taciz - tecavüz görmenizin sizin suçunuz olmadığını.Yapan kişiyi savcılığa bildirmeniz gerektiğini anlatıyorlar.Unutmayın eğer başınıza böyle bir olay geldiyse saklamayın ve savcılığa bildirin.Eğer bildirirseniz en azından bir süre Dünya büyle pisliklerden kurtulmuş olacak.
Wattpad de görüyorsunuz bazı kitaplarda kız tecavüzsüne aşık oluyor.Bu o kadar küçük düşürücü , iğrenç ve b*ktan bir durum ki .Siz de destek vermeyin böyle kitaplara .Zaten siz ,biz diğerleri böyle kitapları beğenip oyladığımız için böyle durumlar normalleştiriyorlar.
Bir tecavüzcünün bahanesi nasıl "Zaten bakire değildi hiç bir şey olmaz." olabilir ve hakim bunu nasıl geçerli bir sebep olarak görebilir aklım almıyor.
O zaman senide s*ksinler p*ç bahaneleride bakire değildi olsun.
Size tecavüzle ilgili daha demin yaşadağım bir örnek anlatacağım.Taekook fici okuyordum ama o da ne ? Tecavüz oluyor ama bir iki kişi dışında herkes feels geçirmiş.
VAY ANASINI VAY.
Bunu görüp insan nasıl etkilenebilir. Üstelik bunun gibi bir sürü hikaye beğeni alıyor aynı şekilde şiddet içerikli hikayeler çok beğeniliyor ve hatta kitap olarak bastırılıyorlar.Masum aşk hikayeleri nerenize batıyor ? Ufak bir şey daha söyleyeyim bununla ilgili ben demiyorum ki illa masum mu olamaları lazım ? Hayır lazım değil.Ama içinde insanlık suçu olan hikayeler okumayın.
Ah bir de wattpad de şöyle bir şey var bir kız bakireyse masumdur değilse oro*pudur.
Ama bir erkek bakirse sümsük değilse çapkın oluyor.
VAAAAAY .PARLAK ZEKQLARINIZ SEVSİN SİZİ!
Öyle bir şey mi var ?Eğer bir kadın bakire değilse oro*pu oluyorsa aynı şekilde bir erkekte bakir değilse oro*pudur.( Sizin algınıza göre .)
Pekala bir şey daha söylemek istiyorum .Hikayelerde genelde olan en belirgin şey playboy erkek.Her kızla birlikte olan ama kendisi PLAYBOY olurken birlikte olduğu kızlara SÜ*TÜK gözüyle bakan erkek.Kendi şeyine döndür kendine sok sevgili playboy burada size yer yok.
Ha ,az kalsın unutuyordum.Bir de kısa giyenlerde kötü duruma düşüyorlar.Kısa giyinince bir şey olmuyor asıl onun hakkında sırf kısa giyiniyor diye kötü düşünenler asıl şeylik sizde.
Bir de şey var başrol kızın sevdiği erkeğin yanında olan kızlar or*spu damgası yiyiyor.Vaayay başrol kız sen onun yanında gez onunla öpüş bilmem neler yap ama masum kız ol kız senin sevdiğinle konuşuyor diye sür*ük olsun.Yok böyle dünya git kendini becer !
Bu konularda sıkıntısı olan varsa mesaj atsın kavga edelim .
Hadi sizi seviyorum bebeqler bye 🤞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bcbi Ent. Stajyerleri
RandomHayata bir adım önde başlamak, kanatlarının altında soğuk havaya rağmen uçmak gibidir. ©Stajyer tanıtım kitabıdır. ~Stajyer alımı açıktır.