Yeni Kitabımız-Kategori +Konu

40 13 29
                                    

Arkadaşlar en çok mizah seçildi. Bu yüzden kitabımızda önde olacak şey mizah.
Lakin ben kitabta bir ekşın bir adrenalin, bir tutkuda istiyorum. O yüzden ona göre olacak. Ama kesinlikle önde olan ve kitabın geçeceği kategori mizah.

Ayrıca size başka bir şey daha söylemek istiyorum. Aranızdan biri ship demişti. Böyle kısa kısa hikayeler yazarız falan demişti. Ben de düşündüm ki neden olmasın? İsteyenler onada katılabilir.
Bu isteyen arkadaşın hesabı bu arada =  @Fan_Boy-Emir

İnşallah doğru yazmışımdır hesabını neyse sırada konu seçimi

1.Konu :

"Efsanelere göre bir gün öyle bir insan doğacaktır ki, çevresindekiler onu aptallığıyla, sakarlığıyla bilirken o bu özellikleriyle zirveye oturacaktır v-"
"Öff, ne saçma efsane bu! Bu yüzden Efsanelere inanmıyorum." dedim ve kitabı elimden fırlattım.Nerden bilebilirdim ki bu efsanenin doğrudan hayatımla ilgili olduğunu?

2.Konu :

" Bir adam yatmış, karısıda sandal. "
Bir kahkaha.
" Seven unutmaz, eight unutur. "
Bir kahkaha daha.
" Geometri seven pikaçuya ne denir? DİKAÇU"
"Çat." bu sefer ki tokattı. Diğeri İstanbul ncfkdld.
"GERIZEKALI" bu da ağebeyim.

3.Konu :

Mesleğimden neden nefret ediyorum biliyor musunuz?
  Bilmezsiniz tabi.
Ben bir dedektifim. Şimdi diyebilirsiniz. Dodoktoflok çok oyo.         
  Hayır değil.
Beni ancak bir katil sizi kaçırdığında, - 15 derece soğukta kıçınız açıkta oradan kaçıp, ormanda bir kurta yakalanıp, ağaca çıktıktan sonra bir yılanın sizi ısırmasıyla anlayabilirsiniz.

Evet 3 konumuz var birini seçin. Ha ben konuları beğenmedim derseniz. Kendiniz bir konu yazın bize atın bizde değerlendirelim.

Bu arada ne yalan söyleyeyim mütüşüm ayol 3 konuyu şipşak uydurdum. Umarım beğenirsiniz ^^

- Marry

Not : Beni takip ederseniz oldukça mutlu olurum ehehe
  marry_123456

Sizi seviyorum 😘 ❤️ ♥️ ❤️

Bcbi Ent. StajyerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin