Çok Önemli !!!

17 5 1
                                    

Arkadaşlar size bir iyi birde kötü bir haberim var.Umarım hepiniz buraya bakıp bana yardımcı olursunuz.

Öncelikle 1.haberim : Kardeş Şirket

Evet bir kardeş şirketimiz olsun istiyorum.Sizinde düşünceleriniz almak istiyorum.Lütfen yorum yaparak bana fikirinizi belirtin.Ayrıca bildiğiniz güzel bir şirket varsa bana onu önerin ve bende onlarla konuşayım.Onlarda böyle bir fikre ne derler diye.Şimdiden teşekkürler  ❤💋❤

İkinci haberim ve üzüleceğinizi düşündüğüm benimde üzüldüğüm ama yapacak bir şeyin olmadığı haber  : 

Öncelikle bunun hakkında kısa bir şeyler yazmak istiyorum.Çoğunuzun bildiği gibi biz bu yola dört kişi başladık ve zamanla büyüdük.Fakat yavaşça ayrıldık.2 ceonuz bizden ayrıldı.Üzüldük ama hayırlısı olsun dedik ve yolumuza kaldığımız yerden devam ettik.Ama şu an bu yolda bir ayrılık haberi daha bana geldi.Evet zaten büüyük ihtimalle hepinizin aklından geçen şey.Benimle bu yola devam eden diğer ceonuzda artık yapamayacağını söyledi.Bu haberide her zamanki gibi üzüntüyle karşıladım ama yapacak bir şey yok öyle olması gerekti ve öyle oldu.Bu yola devam edeceğim.Sizinde yanımda olup bana destek çıkmasını umuyorum.İsterseniz ayrıladabilirsiniz sizi yargılamam.Çünkü neredeyse hepiniz diğer ceoların tanıdıkları ve arkadaşları olan kimselersiniz.Tabiki aranızda hiç birimizide tanımayanlar da var.Hepinizi seviyorum <3 Neyse çok uzattım.Umarım beraber ayakta kalabiliriz.

Evet artık tek ceonuz ben yani sevgili @marry_123456 

Hepinize iyi günler bebiklerim.

Ah ufak bir şeyi unuttum.Belki hatırlarsınız bir zamnalar hepimizin ortak kitabı olacak diye hayallerim vardı ama gerçekleştiremedim.Ama hala gerçekleştirmek isteyen olursa mesaj atsın ve deneyelim.

💕

-Marry

Bcbi Ent. StajyerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin