MİZAH KİTABI KARAR

20 7 9
                                    

Arkadaşlar baş karakterlerimizin adı Su ve Ateş seçildi.Sanırımı klişe seviyoruz fkfhgkh Ama öbür oy verilen karakterleride kullanabildiğimiz kadar kullanırız zaten ortak yazacağımız için kendi seçtiği karakterleri yan karakter olarak koyabilir.Baş karakterlerimiz abi kız olacak.Yani aşk meşk işlerini dramı falan eklemeyin bu hikayeye aşk tabiki olabilir ama aşk istmöeyen mesela ben ayırırım ikisini skflbhkbk şaka şaka hoşuma giderlerse veya sizin hoşunuza giderse kalır.

Kapak için bir arkadışımız gönüllü oldu.

Hesabı :  @KakaoluNutella

Kapak hakkında fikrinizi yazın lütfen sonuçta bu ortak kitabımız.

Sonra ise sizce tanıtım bölümü olsun mu ?

Eğer olacaksa ben tanıtım bölümünü ve 1. bölümü yazacağım.

2. bölümü yazmaya gönüllü olan kimler ?Lütfen 2. bölümü yazmak istiyorsanız özelden veya buradan bildirn evde kura yapıp çekeceğim gerçi sanırım pek isteyen olmaz gibime geliyor.Hadi hayırlısı.

Bir de size izin veriyorum bu muhteşem ötesi sorumlu ceonuza dönek diyebilirsiniz çünkü balo bölümünü yazmadım.

Ama sorun neden ?

Evet sorduğunuzu varsayıp açıklıyorum.Benim okulum cumartesi günüde var ve haftaya cumartesi seçim için hazırlık olacağından bu pazarda okul yapamay karar verdiler bizde el mecbur gittik.tab okuldan sonra kurslar , dershaneler, ödevler bilmem ne derken ben bölümü yazamadım.

Öbür ceonuzun ise bir yakını vefat etti Allah taksiratını affetsin o yüzden o da bölüm yazamadı.

Umarım bizi anlayışla karşılarsınız .

Hadi byü bebeqler 💋💋💋

Bcbi Ent. StajyerleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin