Arkadaşlar bu aralar bu hesabı bir yenilemeye almayı planlıyorum hatta ufaktan başladım.Şimdi sizden bir şey isteyeceğim umarım yaparsınız.
✨ Hesabı yenilemeye alacağım için aktif ve hala bizimle olmayı isteyenlerin "İstiyorum."diye yorum atmasını istiyorum.
Yapanlar bizimle kalacak yapmayanların tanıtımlarını sileceğim ve yeni stajyerler için yerler açılmış olacak.Hepinizi seviyorum ama yenilenme için aktif olmayanların temizlenmesi gerekiyor.Bu arada aktif olmayan ama bana haber verenler bu temizlenmeye dahil olmayacaklar.
✨ Bu arada bir anket kitabı da yayınlamayı düşünüyorum zaten başlık buradan geliyor.Umarım ona da bakarsınız.
Not : Başlığı değiştirdim normalde başlıkta bcbi anket yazıyordu.
✨ Arkadaşlar çok uzattım ama yenilikçi olarak bir hesap daha açmak istiyorum bu hesap genel olarak takipçilerimiz olan yazarları desteklemek amaçlı olacak.Ama bu yazarların eleştiriye açık olması gerekiyor.Çünkü her hafta haftanın kitabını oylamayla seçelim diyorum.Belki bir süre sonra daha çok gelişir bu hesap emeklerimizle.
🎗 Sizce böyle bir hesap güzel olur mu?
🎗 Takip etmek ve bu oylama şeyine katılmak isteyenleriniz var mı?
🎗 Ya da kitap yazan arkadaşlarınız varsa onlar buna katılmayı düşünürler mi?
🎗 Kitap yazmayıp eleştiri yapmayı çok seven ya da bro bende yeni ve güzel kitaplar arıyordum belki burada öyle kitaplar olur katılırım diyeniniz var mı?
Lütfen yukarıdaki soruları cevaplayın.
Bu arada cevaplarınıza göre hesabı açıp hesabı anket kitabında ismini söyleyeceğim ya da buradada paylaşabilirim.
✨ Neyse hala uzattığımın farkındayım ama söylemezsem kötü hissedeceğim.Aranızda hala stajyer olarak bile çıkmamış olanlarınız olabilir onlardan çok özür dilerim.Eğer sizde onlardansınız lütfen buraya bir artı koyun ve sizi hemen çıkış yaptırmaya çalışayım.İnanın onlarca mesajın arasında görmediklerim oluyor veya cevap verip sonra unuttuklarım oluyor ve siz yazdığınızla kalıyorsunuz çok özür dilerim.Bir insan olarak hata yapmak kanımda var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bcbi Ent. Stajyerleri
DiversosHayata bir adım önde başlamak, kanatlarının altında soğuk havaya rağmen uçmak gibidir. ©Stajyer tanıtım kitabıdır. ~Stajyer alımı açıktır.