15.fejezet

3.7K 391 78
                                    

Petőfi Sándor

Justinnal (ugy ejtsetek, ahogy irom, vagy nem kaptok kakaot) megbeszéltem, hogy ma találkozok vele a Pilvaxban, mivel nagyon mencinek tűnik. Felvettem egy szép pólót meg egy csinos nacit, majd belőttem a hajamat. Csodálatosan kell kinéznem, ha Justinnal talizok. A tökéletes bubihaj pedig nem természetes, órákig kell fodrászkodni.

Sikeresen elkészültem, majd indultam is a kávézóba. Justin egy előkelő bézbóz sapkában virított,ajkát egy picit beharapta, csak úgy mint profilképén, s úgy hunyorított, mintha ebben az életben csak gyötrelem érte volna.
-Hello. - mosolyodott el, mikor látta, hogy már 3 perce ott állok mellette és a haját szagolgatom.
-Szervusz. - hajoltam el tőle, majd én is viszonoztam mimikáját.

Együtt bementünk a Pilvaxban, majd helyet foglaltunk.
-Na figyusz, te olyan raj gyereknek tűnsz, hogy muszáj megismrnelek. - fogta meg az asztalon pihenő kezem. Ajajj...de én nem Janival vagyok együtt? Ez most megcsalásnak minősül??
-Én is szeretnélek megismerni. Az arcpoetikánk naon hasonlít. - kacsintottam rá, majd én is rászorítottam a kezére.
-Akk jó. - mondta,majd megcsókolt. URAMATYÁM! EZ IS AGRESSZÍV, BASSZAMEG! De valamiért nem tudtam elválni tőle. Úgy nyújtogatta a kis nyelvét számba, mint egy kis gyík.

Hirtelen egy hangra lettem figyelmes... OMÁJGÁD! IT VÁZ JANI! Könnyes szemekkel állt a bejáratnál, egy csokorral a kezében, ami nemsokára a földön végezte. Mit tettem?!

Agresszív vagy, basszamegWhere stories live. Discover now