Petőfi Sándor
A vallomásom után megint nekem rontott és belökött egy közeli sikátorba. Ajkai agreszívan az enyémre tapadtak én meg csak arra tudtam gondolni, hogy mivel nemrég Justin megcsókolt ez olyan, valószínűleg még a nyálának egy része a számban van és így olyan, mintha Janit is megcsókolná. Lol majdnem elnevettem magam, olyan vicci volt.
Az egyetlen társaságunk egy csöves volt, aki egy csótány csócsált, szóval nem figyelt ránk. Vagy mégsem? Ez a csöves hiszen nem más volt, mint... Orbán Viktor!
-Na de uraim! - állt Fel Viki és a tipikus idegrángásaiba kezdett. - Most a migránsok a legfontosabbak. Semmi egyenlő jog, semmi környezet védelem. Ezeket csak azért találták ki, hogy a migránsokról elvonják a figyelmet.-Orbi (mint az Orbit rágó xdd) majd ezt megbeszéljünk, jó? - suttogott Arany. Várj... EZEK ISMERIK EGYMÁST?!?!?! BIZTOS VELE CSAL!
-Tudod mit, Jancsi? - kászálódtam ki öleléséből. - Ha ezt az egészet te nem veszed komolyan...akkor nincs is értelme.-Mi bajod van, he? - kérdezte finom szavakkal.
-Az, hogy csalsz!
-Miben? - nézett rám értetlenül. Hát hallod ez hülyébb, mint gondoltam.
-Megcsalsz! ENGEM! ORBIVAL!
-Hülye gyerek az előbb te csókoltad le Dzsásztint. - dühödött fel Jani oktalanul.
-De az más! ÉN PETŐFI VAGYOK! TE SOHA NEM LESZEL OLYAN PUPÁK, MINT ÉN!Arany csak állt,ledermedve. Lehet ezt nem kellett volna mondani...
ESTÁS LEYENDO
Agresszív vagy, basszameg
Fanficᴀʀᴀɴʏ ᴊᴀɴᴏs x ᴘᴇᴛᴏғɪ sᴀɴᴅᴏʀ Az egész csak paródia (...vagy az-e?), nem kell komolyan venni.