"Sohyun kapıya bak canım."evin hanımının söylediği şey ile mutfaktan çıkıp kapıya bakmaya gitti hizmetçi olan."Kimmiş?"içerden duyduğu sese yanıt verecekken açılan kapı ve içeri giren silüetle tüm sürpriz bozulsa da yine de gelenin adını söyledi.
"Taehyung bey gelmiş."duyduğu isim ile sevinen kadın yemek masasından ayağa kalktı ve oğluna sarılmaya gitti.
Oğlu bavullarını ortada bırakıp annesine doğru gitti ve tam ortada buluşup sarıldılar.
"Geleceğinden haberim yoktu güzel bebeğim."annesinin gözleri hafiften dolmaya başlamıştı.
"Habersiz gelmeyi tercih ettim,biliyorsun ortalığı ayaklandırmak bana göre değil."kalın sesiyle ve söylediği şey ile annesinin arkasında kalan masaya baktı.
Üç çift göz onlara şaşkınlıkla bakıyordu.
İki çift göz tanıdıktı ama birini tanımadığı kesindi."Abiii!!"kız kardeşide masadan kalkıp abisinin kollarına atladığında işte Taehyung daha da mutlu olmuştu.
"İnanamıyorum keşke geleceğini önceden söyleseydin hazırlıkları sana göre yapardık."kardeşinin dediği şey ile annesi bir servis daha istedi hizmetçiden oğlu için.
"Özel bir yemeğinizi böldüm galiba."Taehyung dediği şey ile masadan geldiğinden beri kalkmayan babasına baktı.
Babası göz göze gelmemeye özen göstererek tekrar yemeğine döndü.
"Hayır oğlum olur mu öyle şey aile yemeği yapıyoruz,tek eksik sendin o da tamamlandı,hadi gel!"annesi tekrar masaya otururken konuştu.
Kız kardeşi de masaya oturduğunda o da masaya kız kardeşinin karşısına oturdu.
Annesi babasına kaş göz yapıp selam vermesi için resmen kızıyordu.
Babası da ısrarlara dayalı minik bir selam verdiğinde Taehyung'un gözü kardeşinin yanında oturan tanımadığı bedenin üzerindeydi.
"Ooh abi Jeongguk ile tanış."kardeşinin sözü üzerine gence gülümsemişti.
"Nişanlım."duyduğu şey ile hafif şok olsa da belli etmedi ve gelen servisiyle yemeğine başladı.
"Sana bahsetmedik biliyoruz ama uygun karşılayacağını düşündük,çünkü sen benim kararlarıma her zaman saygı duyarsın."kız kardeşinin dediği şey ile ağzındaki lokmayı yuttu.
"Tabiki güzelim biliyorum,sana güvenim tam kendin gibi biri bulduğuna adım gibi eminim."genci uzun süre süzdü.
"Taehyung Jeongguk ile anlaşacağına o kadar eminim ki."annesinin sözüyle gençle aynı anda göz göze geldiler.
"Evet,duyduğuma göre siz de bilgisayar oyunlarından hoşlanıyormuşsunuz."ilk defa sesini duyduğu gence doğru döndü sandalyesinde.
"Kim hoşlanmaz ki,bayılırım."verdiği cevap üzerine merak ettiği soruyu sordu şimdi.
"Ee siz nasıl tanıştınız?"genç,nişanlısına baktı ve anlatmasını ondan ister gibi bakış attı.
"Jeongguk babamın holdinginde çalışıyor uzun süredir ama biz tanışalı üç dört ay oldu."
"Babamında sadık çalışanı olunca ve birbirimizden hoşlanınca nişanı geç yapmaya neden bulamadık."kardeşi mutlu bir şekilde anlatıyordu her şeyi,elindeki yüzüğü okşuyor arada bir nişanlısına gülümsüyor ellerini tutuyordu.
Taehyung uzun bir süre yutkundu,babası ile uzun süredir uzaklardı çünkü babası holdingin başına geçmesini soyadlarını korumasını istemişti ondan ama Taehyung öyle bir gençti ki kimsenin oyuncağı gibi bağlı bir hayat yaşamayı tercih edemeyecek bir kafadaydı.
Bağımsız,sadece kendisinin kendini yönettiği bir iş istiyordu.
Sonra da üniversitesini kazanıp istediği yer olan İngiltere'ye gitmişti.Kendi emekleriyle bir yere gelmek istiyordu ve gelmişti de çok istediği bölüm olan psikoloji bölümünü kazanmıştı bu yıl çalıştığı ilk yıldı okulunu güzelce bitirmişti hemen işine de başlamıştı ama kısa süreli bir tatil yapmak istemiş ailesinin yanına Seoul'e özlediği kişileri görmeye gelmişti.
Ama böyle bir güne denk gelmek veya kız kardeşinin nişanlısını böyle öğrenmek istememişti.
"Sen ne zaman geldin oğlum?"annesinin sorusuna cevap verdi.
"İki gün önce geldim anne,biliyorsun uzun yol kendimi toparlayıp gelmek istedim buraya."
Uzun bir yemek sürecinin ardından herkes salona geçti tatlı servisleri başlamıştı.
"İçecek ne alırsınız efendim?"Sohyun'un sorduğu soru üzerine herkes kahve çay gibi şeyler isterken Taehyung herkesten farklı bir cevap vermişti.
"Ben içeceğimi kendim yapmak istiyorum Sohyun,bitki çayları var mı?"Sohyun kafasıyla onayladı.
Taehyung direk mutfağa gitmiş bitki çaylarının olduğu dolabı açmıştı,adı gibi hatırlıyordu buranın dolaplarını,bu evin her bir kısmını.
Psikiyatrist olduğu için sürekli hastalarına öneriyordu sakinleştirici ilaçlar olsun bitki çayları olsun bu iş aynı zamanda bu yönden de onu bilgilendirmişti.
Zaten Taehyung hafif şeyler seven biriydi,bitki çayları onun hayatını şekillendiriyordu sanki.
"Efendim hangisinden istiyorsanız söyleyin hemen markete gidilip alınsın."Sohyun mutfağa girer girmez hem soru sormuştu hem de istenilen şeyleri hazırlamaya başlamıştı.
Baktığı dolapta istediği bitkiden bulamayınca vazgeçti."Yok canım gerek yok,bugünlük içmesemde olur."
Taehyung Sohyun'u biraz tanıyordu tam İngiltere'ye gitmeden önce burada işe başlamıştı,kendisinden bir iki yaş büyük olduğu için onunla çok iyi anlaşmıştı o zamanlar sürekli Taeha,Taehyung sürekli Sohyun yalnız hissetmesin diye onunla playstation oynarlardı ama Sohyun hiçbir zaman Taehyung'a karşı saygı ekini kaldırmamıştı.
Bunlar da şu an sadece anı olarak kalmıştı işte."Peki efendim,siz bilirsiniz."Sohyun işini yapmaya devam ederken Taehyung büyük mutfaktan çıktı ve holden direk salona yürüdü.
O yürürken herkes konuşuyordu,kimse bakmıyordu bu yüzden rahat yürüyebiliyordu kasılmadan gerilmeden ama tek bir çift göz ona döndüğü an tüm dengesini kaybetti sandı.
"Abi ne kadar süre burada kalacaksın?"Taehyung tam otururken sordu Taeha.
"Bilmiyorum güzelim ama kendi işim olduğu için gidip gelme ara verme gibi bir sorunum yok."Taeha gülümsedi ve nişanlısına döndü.
"Sıkılmadın değil mi?"Jeongguk kafasını hayır anlamında salladı.
"Bir ara sen ben Jeongguk ve Sohyun eski günlerdeki gibi playstation atar mıyız?"kız kardeşinin sorusuyla güldü Taehyung.
"Atarız abicim,ne istersen yaparız."o sırada gelen içeceklerle annesi Taehyung'un içmediğini farketti.
"Kuzum bitki çayı yapmadın mı kendine?"
"Hayır anne içtiğimden yoktu,bu seferlik içmeyeceğim."
"Hangisinden içmek istiyorsan söyle hemen alınsın."
"Passiflora."
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
passiflora • taegguk
FanfictionKim Taehyung yanlış kişiye aşık olmuştu.. Kız kardeşinin nişanlısına..