BÖLÜM 2

855 30 16
                                    

İngiltere tuvalete gitti Yunanistan da arkasından gitti. Müdür beni çağırdı.
Ben korktum kesin uzaklaştırma verecek diye. Amam müdür bana teşekkür etti. İngiltereyi savunman ve yardım sevaeliğin sayesinde okul daha güzel bir yer. Dedi ama uzaklaştırma yemiştim. 7 gün boyunca tatil oleyyy. Dur bu benim için 7 gün onsuz gün demekti bende okulun önünde bekledim. Zil çalmıştı Yunanistan tenefüse çıkmıştı çiftlerden konuşuyorduk. Bana amerikanın ona sert davrandığını söyledi o pis gay kime bulaştığını bilmiyordu. Okul çıkışı tuğran birliğini topladım. Amerikayı yalnız yakaladık ve bir güzel patakladık. Bir daha bana veya değer verdiğim birine bulaşırsan seni öldürürüm dedim.

Evine kaçmıştı. Ve birdaha yaparsa mpt ile dalıcağımı biliyordu.

Rusya beni aradı Amerikayı dövmüşsün dedi. Evet dedim o güldü ve telefonu kapadı kütük işte naparsın. Yunanistan ile buluştuk. Bizim eve çağırdım filim izleriz dedim. Hem evde ona annemin bana verdiği kolyeyi vericektim. Bu kolye bizim için çok önemli.

Yunanistan akşam geldi onla filim izlerken ona bi hediye versdim sürpriz kolyeyi o şaşırdı ama kabul etti.

Yunanistan İn gözünden
.

Türkiye beni eve çağırdı kabul ettim.

Eve gittim ve korku filimi açtı yani benim için Bizans İn yıkılışını izletti.
Beni kırmıştı bu ama sonra bana bir kolye verdi şaşırdım. Ve kabul ettim.

Bana biraz rakı verdi. O da içti bu sever isteyerek yatağa gittim onla uyuyacaktım. Ama bu sefer sadece yattık bana öpücük kondurdu kalbim sızladı ve bana şunu söyledi. Seni seviyorum senden hoşlanıyorum.
Sonunda beklediğim olmuştu. Huzurlu yatıyordum. Türkiye beni kaldırdı. Sabah olmuştu okula geç kalacaktık. Ama umrumda değildi türkiye'yi bende seviyordum. İstemsizce ona yakınlaştım.

TÜRKİYE NİN GÖZÜNDEN

Bende ona istemsizce yaklaştım.
Onu çok seviyordum ve öpüşmeye başladık. 10 dakika boyunca sadece öpüştük. Sonra geri çekildi.
Ona kahvaltı hazırladım okula gitti hala önümde 3 gün vardı. Ve onun yanında değildim Azerbaycan a onu korumasını söyledim o da kabul etti.
Azerbeycan beni aradı Amerika onları sıkıştırmış. Hemen okula doğru koştum. Okula girdiğimde Amerika Azerbeycan ı dövüyordu ben hemen silahımı çektim. Amerika korkuyordu ve hemen bıraktı. Ben onu uyarmıştım ve ayağına sıktım. Sonra dövmeye başladım. O sırada minik israil bana dur dur yapma diyordu bende Filistin ile uğraşmayı bırak dedim. O da. Kabul. Etti bende amerikayı bıraktım. Okuldaki herkez beni alkışlamaya başladı. Adım kurtarıcı olmuştu. Müdür e baskı çok uygulandı ve uzaklaştırma cezam kalkmıştı. Sınıfa çıktım ve yine Yunanistan İn yanına oturdum akşam beni eve davet etti kabul ettim. Okuldan çıktık beraber evine gidiyorduk. Benden yardım istedi. Ekonomi düzeltmek için bende kabul ettim evde ona planlar hazırladım ve o da uygulamaya geçti. Kısa sürede ekonomisi düzelmişti. Bana sıkıca sarıldı. Sonra havanın geç olduğunu fark ettim. O gece orda kaldım onla yattık ve olanlar olmuştu ilk öpüştük sonrası geldi...
Soluksuz 3 saat boyunca delice sevmiştik. Sonra yorulduk o da kıpkırmızıydı bende o üstüne bir t shşrt giydi ve yüzünü yıkamaya gitti.
Ben ona bakıyordum ve boynuna baktım o kolyeyi takıyor Du bu beni daha da mutlu etti...

2. Bölümün sonu



Beni Seviyor Musun? Countryhumans (Türkiye x Yunanistan) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin