Bölüm 4

565 26 15
                                    

Yunan ile uyuduk sabah kalktığımda sokakta İngiltere ve Fransa vardı.
Fransa onu sıkıştırmış. Ben hemen pencereden bağırdım ne yapıyorsun diye. Fransa apar topal kaçtı. İngiltere yanıma geldi. Teşekkür etti ve bana sarıldı. Tam o sırada...

YUNANİSTAN NIN GÖZÜNDEN

O kızıl tilki karşımda erkek arkadaşıma satılıyordu. Çok sinirlendim. Sakince yanlarına indim. Türkiye olanları anlattı. İçimden ırz düşmanı Fransa diye geçirdim.

İngiltere türkiye ile okula gittik. Okul yine aynıydı.  Türkiye'de birşey fark ettim kafasının üstünde garip garip pütürcükler vardı. Ona söyledim ve bi an apalladı. Okuldan çıkıp gitmişti.

Türkiyenin gözünden

Hemen doktora gitti. Bana terör pütürcükler hastalığına yakalandığı söyledi. 2 3 ilaç yazdı. Ve evde dinlenmen gerek dedi.

yunanistan yanıma geldi. Bana sevgi dolu gözlerle  baktı. Bende ona baktım. Bana ne olduğunu sordu.
Ben de yok bişi dedim geçiştirdim.
Üzülmesini istemedim. Ama durum ilerlerse kötü olabilirmiş. Bunun için bol bol kendime asker yapmam gerekirmiş fln. Doktor bana 2 ay rapor verdi. Canım çok sıkılıyordu.
Yunanistan a olan sevgim gün geçtikçe artıyordu. (Kapı çalar)
Bu gelen rusya dır..

Selam Türkiye

Selam Rusya ne oldu?

Sana birini getirdim. (Gelen Yunanistan dır. Etrafında morarıklık vardır.

(Türkiye sinirle) kim yaptı diye sorar.

Amerika der Rusya.

Türkiye hemen amerikanın evine doğru gider ve onu dışarı alır.

Amerika pişkin pişkin.

Kız arkadaşın çok harika o tenine dokunmak çok hoştu. Yatakta da yapıcamtım rusaya evimi bastı.

Bende senin üstünü basıcam. Karınca
.

Türkiye amerikanın evine girer. Amerika ile tartışır. Evden dayak sesleri gelir.

Amerikayı kendi bodrum katına bağladım. O lanet olası piç. Ölmeye mahkum...

Eve gider...

Aşkım ben geldim aşkım.
Yunanistan yatakta ağlıyordur.
Türkiye yavaşla kapıyı açar.
Yunan yatakta ve üzgün Türkiye hemen yanına gider.

Senin bir suçun yok

Yunanistan Türkiye'ye sıkıca sarılır.
Türkiye de ona canı yanmayacak şekilde sarılır. Türkiye gelirken aldığı merhemi Yunanistan a sürer.

Ukrayna mesaj atar.

Nasılsın Türkiye

İyi sen

Yunanistan nasıl

O kötü şu an ona merhem süryorum.

Yazışında sinirli olduğu belli ukrayna)
Bye            

Türkiye yorulmuştur. Yunan la beraber yatarken. Kapı çalar
Gelen Almanya dır. Yanında küçük 2 çocuk var. Almanya çocukları bırakıp gider biri ben KKTC der bu isim ona tanıdık gelir. Öbürü Güney Kıbrıs tır.
Türkiye çocukları eve alır Yunanistan tuhaf tuhaf bakar ve Türkiye çocuklarımız de. yunan tuhaf bir. Utanma ile nasıl der. Türkiye'de sonunda Ülkecikleri hatırlar. Kendiliğinden oluşan minik devlercikler dir. Türkiye KKTC alır Yunan da gk alır. Türkiye kızım gel der. Bu senin annen der KKTC gözünü kusarak Yunanistan a bakar. Yunan da gk bak baban der. Gk da gözünü kısarak bakar. İkisinde çocukları alıp yatağa giderler. Türkiye çocuklar uyuyunca onları kanapeye bırakır.

Yunan ile beraber yatar. Yunanistan ile yine aynı şey olmuştu. İstemsizce birbirlerine yanaşmışlardı.ve olan yine oldu sevişmeler bu sefer daha tutkuluydu. Yunan sonunda zevkten dörtköşe olmuştu. Türkiye de. 4 saat boyunca seviştiler. (Yunan maşallah ne y*****k var adamda diyordu sanki)  Türkiye yunanın yorulduğunu fark edince. Kendini toparladı. Ve yoruldum dedi Yunan bende dedi Yunan soluk soluğa kalmıştı Türkiye ise yorulma beriltisi yoktu...

Sonra kuzey Kıbrıs baba baba diye ağlar korkuyorum der Türkiye Kıbrıs'ı yanlarına alır. G Kıbrıs bu sefer anne anne diye ağlar o  da korkuyorum der. Yunan onuda yatağıya alır. Beraber uyurlar. Yunan okula gider Türkiye ise evde kalır...

4.Bölünün sonu


Beni Seviyor Musun? Countryhumans (Türkiye x Yunanistan) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin