Bölüm 5

426 20 9
                                    

Evde çocuklar ile oturuyordum. Canları sıkılmıştı. Onları parka götürdüm. Kıbrıs yerden bi çiçek kopardı. Bana gösterdi. Çiçek mavi ve sarı renkteydi. Aslında şirindi. Arkadan bi el dokundu.

Arkamdaki Rusya idi içkiliydi. Ne oldu diye sordum. Amerika dan hoşlanıyorum.dedi ben bi gay ımız eksikti dedim. Sonra eee napim diye sordum. Benim sorunum bana yetiyor.

Bana kekeliyerek.

Rus:A-Amerika tam arkanda

ABD:Rusya bunu bana neden söylemedin!

Ben aradan sıvıştım çocuklarla markete gittik. Çocuklar ile birkaç şey aldık. Sonra eve gittik. Yunan eve dönmüştü. Bizi çok merak ettiğini söyledi. Ben özür diledim bidaki sefere not bırakıcam dedim. Tmm dedi.(biraz sinirli ama tatlı bakışlarla)

Evde hep beraber televizyon izliyorduk. O sırada kapı çaldı. Baktığımda kimse yoktu. Kapıyı kapatmıştım. Yine çaldı. Yerde bir not vardı. Savaş yakında başlıyor. yazıyordu. Ne anlamamıştım neden başlasınki dedim. Kapıyı kapadım.
Artık yatma vaktiydi. Çocuklara biz yokken Yunanistan oda yapmış. Onlar orda yattı biz ise birlikte yattık.

Yunanistan a her baktığımda.
Dahada seviniyordum. Sonuçta o benim sevgilim. Sonra Yunanistan bana sarıldı. Uyumuştu. Benise notta ne yazdığını anlamaya çalıştım...

...... 5.BÖLÜMÜN SONU.......

Beni Seviyor Musun? Countryhumans (Türkiye x Yunanistan) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin