Bölüm 3 Geri dönüş

965 49 3
                                    

 Annabeth

  Ev derken ne demek istiyorsun diyeceksiniz siz şimdi? Haklısınız, biz böyle melezler için yakın civarda ev tutarız. Ne yazık ki bu konuda Piper'in Büyü konuş'unu kullanmıyoruz diyemeyeceğim. Evime dönersek, Jessica'nın evine 1 sokak uzaklıkta, küçük bir ev. 

  Ama ben şu an bunları düşünemeycek kadar dertliyim. Percy ortada yok. BU durumu bir kez daha yaşamıştım ve onda da Hera'nın saçmalıkları yüzünden gitmişti. Görevime odaklanmak zorundayım ama Percy'yi düşünmeden edemiyorum. 7 yıldır birlikteyiz sonuçta ve o benim hayatım, benim için kendini Tartarus'a atan kişi, ölmek üzereyken Annabeth'i koruyun diye bağıran kişi o. Benim hayatımı herkesten, hatta kendisininkinden bile çok umursayan kişi o. Biz şimdi ondan 3 gündür haber alamıyoruz. Bu düşüncelerle gittim salondaki kanepeye yattım-içeride sadece kanepe ve mutfaktaki dolaplar var zaten-üzerime battaniyeyi çektim ve uykuya daldım. 

*****

  Sabah uyandığımda yanımdaki tekli koltukta biri oturuyordu. Uyku sersemliğiyle onun kim olduğunu anlayamadım. Tam çığlık atacakken ağzımı kapadı ve bana kollarını sardı. Bu kokuyu biliyordum; denizin temiz kısımları gibi, denizdeki ferahlık gibi bir koku. Bu koku Percy'ye aitti. Ona özlemle sarıldıktan sonra kafamı kaldırdım ve oda kollarını üzerimden çekti. Ona sertçe baktım ve o daha kollarını indiremeden onun bir kolunu tuttum ve ters çevirip onu yere ittim ve kafasını sertçe yere doğru ittim. O yere düşünce ona tekrar sert bir bakış attım ve ona elimi uzattım. Oda elimi tutup ayağa kalktı.

''Tamam bilmiş kız, bir daha seni bırakıp gitmeyeceğim.''

''Seni seviyorum''

 Ona sarıldım, oda bana sarıldı ama sanki aklı başka bir yerdeymiş gibi geldi bana.

''Percy bir şey mi oldu?''

''Yok bir şey''

''Percy ben bir Athena meleziyim. Beni kandıramzsın.''

''Tamam anlatırım ama sonra, Athena kısmına gelirsekde, benden nefret eden tanrıçalardan birini unutmam. Ama şimdi sadece sarılalım.''

 Uzun bir süre öylece kaldık. En sonunda kıyafetlerimi giyinmek için onu dışarı çıkarttım, saçlarımı taradım ve dışarı çıktım. Birlikte yürüyerek okula gitmeye karar verdik. Nasıl olsa yakın.

  İçeri girdiğimizde onu direkt dolapların oraya çektim. O bir dolaba yaslandı, bende yanındaki dolaba yaslandım ve konuşmaya başladım.

''Percy bana ne olduğunu anlatıyorsun.''

''Görevle alakalı.''

''Anlamıyorum Hera için mi üzülüyorsun''

''Hayır, bu sefer durum kötü. Zeus, Olimpos'u kapatmış..''

''Of hadi ama. Geçen sefer bunu yaptığında Olimpos'u yok ediyordu.''

''Bir sürü bebek ölüyor, son bir aydır yaşayan bebek yok. Ayrıca Hades yeryüzüne çıkıp insanlara görünmeye başlamış.''

''Düşmanımız Hades mi yani?''

''İşte bunu çözmeye çalışıyorum. Hades bile bu kadar aptal olamaz. Birşeyler dönüyor. Hera'da ortada yok.''

''Kaçırılmış mı?''

''Bence daha değişik bir iş. Neyse hadi sen bana melezden bahset''

''Adı Jessica. Biraz değişik biri. Ama kıvırcık haklıymış, aura'sı bir melezinkinden farklı.''

O sırada karşıda Jessica göründü. Ona el salladım, oda yanımıza geldi. Percyye onu tanıttım.

''Bak Percy, bu Jessica. Burada tanıştım.''

''Bende Percy, Percy Jac...''

O daha sözünü bitiremeden lafa atladım. Yoksa tüm foyam ortaya çıkardı.

''Poseíde. Adı Percy Poseide.''

Percy bana dik dik baktı. Bende ona cevap verdim.

''Percy, biliyor musun, Jessica'ya Yunan Mitolojisiyle ilgili bir kitap yollanmış.''

Percy durumu anlamış olacak ki kafasını salladı ve Jessica'ya döndü.

''Okudun mu onları Jessica?''

''Evvet, en çok Percy Jackson adında birini sevdim, anormal güzel şeyler yapmış. Mükemmel biri.''

Bunu söyleyince Percy sırıtmaya başladı, onun elini sıkmasam sırıtmaya devam edecekti. Sonra konuşmaya başladı.

''Evet! O harika bir kahramandır, ona hayranım.''

Ona dik dik baktım ama Jessica'nın sesi beni bozdu.

''Sende mi Yunan Tanrılarına inanıyorsun'' dedi hayretle.

Bu sefer dik dik bakma sırası Percy'deydi. Ama beni bozmamak için konuşmaya devam etti.

''Evet Jessica. Seninle tanışmak güzeldi. Sana bir gün bu kahramanları anlatmak isterim.''

Beni çekti ve birlikte okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başladık.

Arkadaşlar lütfen diğer kitabım olan OLİMPOS ve MELEZ MÜCADELESİ 1 Kayıp Tanrıça. Şimdiden teşekkürler.. :)))

PERCY JACKSON ve ÖLÜMLÜ TANRIÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin