-Аз съм Фиона-паздрави ме зелената жена.
-Цецо.
Престорих се, че ми е все тая, защото все пак Таньо беше все още до мен, а не мога да се позволя да заглеждам сестра му!
Влязох и ме настаниха.
-Какво има за вечеря?-попитах.
-Агнешко-отговори ми Фиона.
В този момент се сетих за бившата ми.. За всичките хубави моменти, които имахме. Дани ми липсваше. Но сега съм с Танос.
-Дани много обичаше агнешко-въздъхнах.
Танос ме погледна. Надигна ръката си и мислех, че ще ме утеши.
Но вместо това, той ми удари един шамар.
-КАЗАХ, ЧЕ НЕ ИСКАМ ДА СЕ ЧУВА ИМЕТО НА ТАЗИ В МОЯТА КЪЩА!-Танос крещеше.
-Тани, моля те успокой се!-викаше Фиона.
-НЕ, НЯМА ДА СЕ УСПОКОЯ. НЯКОГА ДА СЪМ СПОМЕНАВАЛ ИМЕТО НА ТОМ? НЕ.-Обясняваше ядосан Танос.
-Стига толкова! Нямах представа, че си такъв скандалджия. Всичко приключи. Късаме.-Отвърнах му.- А ти, Фиона, звънни ми ;)
Фиона се изчерви и си заминах. Сега нямах къде да отида. Заваля и дъжд.
Просто чудесно, сега съм като мокра офца.
Отворих си инстаграма с надеждата да намеря шугар дади, но какво виждат очите ми?
Д-д Дани? Не, това не може да е истина. Тя беше последната ми надежда.
Вървях в дъжда, мислейки си, че няма как да стане по-зле и още имам шанс да си я върна.
Но избързах.
Не знам кое е по-фалшиво: че е бременна, сватбата, кариерата, годините, или снимките й.
Но Долани вече е изцяло минало за мен. Време е да продължа напред.
YOU ARE READING
Овце на сенки
ActionЦецо не се прадава (Това не са ловци на сенки, а овце на сенки. Има разлика.)