И така аз отидох сутринта на гарата да заминавам за Нова Каледония(La Nouvelle Calledonie) да се видя с Том. Признавам си, това беше доста спонтанно от моя страна, след като почти не го познавам, а и ме вкара в болница. Но вярвам, че всички заслужават втори шанс! Също съм и отчаян!
Чаках и чаках и накрая влакът пристигна. Беше прекалено хубаво, за да е истина...
-Том?!-ахнах развълнувано!- Не знаех, че си на смяна 😳~
-О...каква случайност! Не очаквах да те срещна тук. За къде пътуваш?-попита ме той.
Хвана ме срам да си призная, но все пак сме гаджета и реших да съм директен.
-Пътувах към сърцето ти!
-О, Цецо 😭❤
Тогава аз се качих на Том, а след мен трътнаха и всички останали пътници.
-РАЗКАРАЙТЕ СЕ ПРОСТАЦИ, ДНЕС ЦИЛЕЯТ СЪМ РЕЗЕРВИРАН ЗА ЦЕЦО.-Развика се Том
Той определено имаше issues, но не беше по-зле от Даниела.
И така ние с Том имахме обиколка из Маями. Цял ден се возихме и беше много яко.
Вечерта ми каза, че е наел апартамент и може да останем да спим там. Винаги съм искал шугар дади и нямах търпение за луксозния живот, който щяхме да водим.
Щом стигнахме, апартаментът му не отговаряше на очакванията ми, но бях бездомен, затова го приех.
-Ем по-добре от улицата...-оплаках се леко нахално
Тогава Том ме притисна до стената.
Изчервих се.😳
-Ние СМЕ на улицата.-повиши ми тон Том!
А да лол-Защо ме излъга, че имаш апартамент? Да си беше признал бе, бедняк скапан.-ядосах се.
-Ха! Май имаш доста смелост. Имаме стар бизнес за разрешаване. Сериозно ли помисли, че някога бих бил с офца като теб?-рече Том.
-Мислех, че имаме нещо специално!!Всички мъже сте еднакви!😩
-Спести ми цивренето си и подготви последните си думи. Планирах това от самото начало. Имах шпионин в селото ти Бутан. Знаех всяка твоя стъпка..-обясняваше плана си бесният влак.
-Онзи странник в храста...-спомних си зеления грозник от деня, в който се влюбих в Том.
-Да, Шрек. Партньори сме от досга време. Разбрал е, че си заглеждал жена му.
Фиона...
-Виж моля те, Танос и Фиона са само ваши, вземете дори бившата ми Дани, само не ме наранявай😭!-молих за милост.
-НИКОЙ ДА НЕ МЪРДА-появи се секси криминален мъж от Маями.Слава богу, ще ме спаси...размина ми се на косъм.
-ОТДРЪПНЕТЕ СЕ ОТ ОФЦАТА! ГАСПОДИН ВЛАК, ДОБРЕ ЛИ СТЕ?-попита Хорейшио Том.
Том беше по-объркан и от мен.
Тогава полицаят ме закопча агресивно.
-Правите грешка, аз съм жертвата тук!!!-квичах.
-Замълчете, Цецо, кажете го на съдията!
-Но от къде знаете името ми?!-попитах този як 50 годишен мъж.
-Това ли е въпросният Цецо, госпожо Тигрова?-Хорейшио попита някаква дама, гримирана като египетска слугиня.
-Да, май е той нз.-отвърна тя.
-Имате грешка, хванали сте грешния Цецо!
-Всичко, което кажеш ще бъде използвано срещу теб. Сега влизай в патрулката.-заповяда ми Хорейшио!
Пътувайки в колата аз вече планирах своето отмъщение. Том, Шрек, Мис Тигрова...ще си платите.
YOU ARE READING
Овце на сенки
ActionЦецо не се прадава (Това не са ловци на сенки, а овце на сенки. Има разлика.)