Месец по-късно аз все още седях в нас, сам и самотен.
Но тогава нещо проблесна в мен и реших, че е време за ново начало. Трябваше нещо, което да промени живота ми. И аз знаех точното нещо.
Шугар дади.
Без да се вайкам, аз отворих сайта за шугар дадита с надеждата да намеря перфектния пратньор.
В момента, в който се регистрирах сайтът автоматично се прекръсти от
"Find a Sugar Daddy"
на
"Цецо си търси мъж♡"
И така аз започнах търсенето на префектния.
КАНДИДАТ 1
Микей Туа
Има егзотично име, до тук добре. Често казано не знам какво търся, но това няма значение, защото този млад мъж има недостатък...
Не мога да повярвам, че не го разпознах по-рано! Това е бившият нов на Дани! А не мога да бъда с някой, който е бил с тази подла мастия.
КАНДИДАТ 2
ДОНАЛД ТРУМП
Няма да лъжа, това е един млад мъж с възможности. Мисля че съм влюбен.
Но в момента, в който бях на път да избера своя победител, получих съобщение.
Том не ми сийнваше известно време и отидох да се поразходя.
Вървях си най-спокойно но видях нещо много странно.
Този странник ме стресна повече отколкото Дани някога ме е стряскала. Обърнах се в обратната посока и избягах.
Когато се прибрах в едностайния си апартамент получих ново съобщение.
Мисля че съм влюбен в Том...
YOU ARE READING
Овце на сенки
ActionЦецо не се прадава (Това не са ловци на сенки, а овце на сенки. Има разлика.)