perspectief safiyae
6:00
ik word wakker door mijn wekker , vandaag is de dag . ik huppel snel de douch in want veel tijd hebben we niet meer. ik loop met m'n badjas de kamer in van falicia want tja zij is altijd de moeilijkste om wakker te krijgen . '' FALICIAAAA WAKKER WORDEN , VANDAAG IS DE DAG '' ff ze word nog steeds niet wakker, ik loop snel terug naar de douche en pak een glas met water, ik loop terug naar falicia en gooi het op haar , '' VIEZE KONJO WAT DOE JE EH PUTTA'' schreeuwt falicia, ''HAHAHAHAHHA ik ga stukk'' lach ik. '' falicia maak de meiden wakker ik moet nog wat voorbereidingen doen'' zeg ik en loop naar beneden. ongeveer na een half uur komt iedereen naar beneden. sbah el ghairr roepen ze alle 4 . ze komen naast me zitetn op de bank. '' oke meiden , vandaag is dus de dag , we kunnen dit ,we hebben al 3 maanden een plan lopen schrijven dus het gaat zeker lukken'' zeg ik vol overtuiging. We gaan dus de grootse bank overvallen hier in spanje .'' meiden even voor herhaling ; ilham jij zit dus in de vluchtauto, je staat om de hoek bij het pand zodat we niet veel moeten rennen met al de tassen, salma en falicia , jullie gaan met mij mee samen met tariq en younes voor versterking naar het geld toe , en ilham jij staat met 2 van onze mannen op de uitkijk, wanneer je iets verdachts ziet meld het meteen!.'' zeg ik streng '' jaa WE KUNNEN DIT '' roept ilham.
7:00
'' het is 7 uur dus de deuren kunnen elk moment open gaan '' fluistert salma. we zijn ondertussen in bivakmutsen naar het pand gereden, het word zwaar bewaakt maar we hebben alles tot op de stippeltjes uitgezocht . '' oke ,jongens we weten wat we moeten doen en als iemand hulp nodig heeft bel je 1 van onze bewakers die met ilham in de auto zitten.'' zeg ik .
ik , Salma , Tariq en Younes rennen naar de ingang met onze wapens . '' HANDEN OMHOOG EN GA OP JE KNIEËN ALS JE WILT DAT ER NIETS GAAT GEBEUREN'' roept tariq . ik en younes rennen via achter naar de kluis terwijl salma en tariq iedereen aan het vastbinden zijn. we vullen al onze tassen met geld en rennen dan naar de uitgang waar ilham op ons staat te wachten. '' LAAT ALLES VALLEN OF IK SCHIET '' hoor ik oopens achter me, ik draai me met een ruk om en zie een politieagent staan. '' weet je wel wie ik ben'' zeg ik kalm. '' het boeit me niet wie je bent laat je wapen vallen!'' roept de politie agent. ik haal mn bivakmuts er af en kijk nu recht in de gezicht van de poltieagent. '' oh uhmm sorry mevrouw safiyae wst niet dat u het was'' zegt de politieagent trillend . '' alstublieft doe me niks '' vraagt de poltieagnet bang . maarja niemand moet fucken met mij dus ik schiet hem 1x in zn been. ik ren terug naar de auto waar iedereen op me staat te wachten . '' waarom tf deed het zolang'' schreeuwt ilham. '' ik vertel jullie het thuis wel'' zeg ik. ''
aangekomen thuis
'' tariq en younes hier hebben jullie allebei 2 miljoen euro , bedankt voor jullie hulp en nu opdonderen'' zeg ik. '' aii tnxx'' roepen tariq en younes nog voor dat ze uit het zicht verdwenen zijn. de meiden zijn nu al het geld aan het tellen en ik meld dat ik naar bed ga . ik lig nu naar het plafond te kijken en opeens komt het bij me in dat we morgen weer naar school moeten.
en met die gedachten val ik diep in slaap, opweg naar morgen.
het lieve lezertjes , vergeet zeker niet te stemmen en iets achter te laten in de reacties. sorryyyy trouwens voor dit kortje deeltje beloof jullie dat de volegden langer gaat zijn xx.
groetjes, jullie schrijfster imss.
(682 woorden)
JE LEEST
Maffia queen's
Actiondit verhaal gaat over de bende '' de maffia queens'' Safiyae is een bloedmooi 18 jarige maar gevaarlijk meisje , ze is is de leider van de maffia queens. je kan niet zeggen dat ze een makkelijke verleden heeft gehad. er is veel gebeurd dat ook veel...