deel 6

263 8 0
                                    


perspectief onbekend

toen ik haar holp....  wat leek ze op me ?. ik wil graag meer over haar weten maar hoe... ze weet geen eens dat ik besta. 

perspectief safiyae  

'' wakker worden '' roept tariq. '' laat me nog even'' kreun ik. opeens voelde ik kou.'' TARIQ GEEF MN DEKEN TERUG''. riep ik hard in zn gezicht, hij grinekte wat en liep weg. dit is dan ook de laatste keer dat hij hier ging logeren maar goed. ik liep de douche en deed mn morning routine. dit is wat ik aan heb :

ik deed nog een lichte lipkleurtje op en vulde mn gucci tas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik deed nog een lichte lipkleurtje op en vulde mn gucci tas . en liep naar beneden, waar iedereen zat te eten.  toen iedereen klaar was liepen ze naar de auto toe. ik heb er voor gekozen om lopend te gaan dus ik pakte mn gucci jas en liep naar buiten. soms hou ik er van om even te lopen want dan kan ik alles op een rijtje zetten, want ik heb ook wel eens tijd voor me zelf nodig you know. ik liep veder en ik hoor een zware stem van iemand aan de telefoon die ik maar al tegoed herken.

kamal.

ik ben voor niemand bang maar kamal is nog monsterlijker dan mij. Bij zijn naam alleen al krijg ik spontaan kippenvel.

Ik draai me om, om snel weg te lopen maar bots tegen hem aan. Mierda! Altijd moet mij dit overkomen.

Auw, het leek wel alsof ik tegen een harde stenen/betonnen muur aanbotste. Zo breed, lang en extreem gespierd is hij. Je merkt gelijk dat hij duidelijk dat erg hard traint.

ik merkte nu pas dat hij mijn hand vasthad, waardoor ik toch niet viel
Ik keek naar onze handen en probeerde die weg te trekken. Hij kuchtte kort en hij tilde mijn kin omhoog zodat ik hem aankeek. Hij is nogal lang. Ik keek hem in zijn ogen aan en weer kon ik niet wegkijken, net zoals elke keer dat dit gebeurd. Dan ben ik gewoon opgesloten. "Zijn we elkaar weer tegen gekomen, gebeurt wel vaak laatste tijd" zegt hij. Ik wist me niks uit te brengen.

ik schrok uit mn trans, en liep hard weg. op het schoolpein keek iedereen me aan, ik negeerde het en liep zo snel mogelijk naar binnen. salma komt al meteen naar me toe rennen. '' OMG , WAT was dat met kamal???!!'' riep ze ongeduldig. '' ja ik weet het ook niet'' zei ik verward . "Blijf uit zijn buurt" zei ze gelijk. "Ik botste alleen tegen hem aan meer niet." "Hij is gevaarlijk en bekend over de hele wereld. Hij is de leider van de grootste bende 'Los camilas' blijf ver weg van hem!" Herhaalde ze weer

Ik zag die tatouage op zijn arm al 'Los camilas' stond er duidelijk op. Het is een maffia bende die bekend is over de hele wereld. Het is de grootste ter wereld. Vooral in de spaans sprekende landen zoals Colombia, Spanje, Brazilië ,Peru, Puerto Rico, Panama en nog veel meer. 

ik weet niet wat kamal met me doet,........

perspectief anouar

ik zag dat safiyae de hele tijd afwezig was met haar gedachten in de les. ik wil naar haar toe lopen , maar sinds wat ik heb gehoord dat ze de maffia queen is durf ik het niet. schijt ik probeer het gwn . '' hey mag ik hier zitten?'' vroeg ik aarzelend '' uhmm ja hoor'' zei ze. ik ging naast haar zitten , ze ruikt zo lekker, voor dat ik het wist ging de bel al ...'' hey safiyae welke kant moet je op'' vroeg ik aan haar. '' richting de oude museum'' zei ze. ''oh ik moet ook die kant op'' zei ik. ze negeerde me en liep door, ik liep wat sneller zodat ik naast der kon lopen, '' ik heb nog niet de tijd gehad om je te bedanken wat je voor dounia hebt gedaan'' zei ik oprecht. '' '' geen dank'' zei ze fluchtig . '' ik keek haar met een vragende blik aan , maar voordat ik nog wat kon vragen was ze al weggelopen . waarom? dat weet ik niet. 

perspectief safiyae

thuis aangekomen

'' hey habibas'' schreeuwde ik door het huis heen. '' fakka konjo'' schreeuwde falicia terug. ik lachte en trok mn jas en mn schoenen uit en liep naar onze grooste woonkamer waar iedereen zat. we werkten hard met zn alle dus ook tariq en younes. we werken nu aan onze nieuwste plan waar julllie binnenkort achterkomen. dit is ok onze grooste plan wat we ooit hebben bedacht dus he tmoet tot op zn puntjes worden uitgezocht. we kregen na 3 uur gewerkt te hebben honger. en we besloten op kapsalon te bestellen. en falcia natuurlijk met kip 😂. we aten onze eten op en gingen slapen, hetw as inmiddels vrijdag maar we hadden geen zin om uit te gaan.

dus viel ik diep in slaap met de gedachtes dat we een hele drukke weekend hebben.......


hey sgatjesss leuk dat jullie weer dit nieuwe deeltje hebben gelezen. jullie mogen natuurlijk altijd ideeën delen met mij en dan kijk ik wat ik er mee doe. mischien zie je wel je idee veder in mn verhaal voorkomen.😉en sorry trouwens voor dit korte deeltje , ik beloof jullie dat de volgende langer gaat zijn.

vergeet niet om te stemmen liefiees ( 914 woorden).✔✔✔

 groetjes jullie schrijfster imss xx. 💖✔✔✔

Maffia queen'sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu