perspectief Safiyae
''WAKKER WORDEN '' roept senna in mn gezicht , '' fff laat me nog even liggen'' kreun ik. '' nee soumaya vandaag gaan we weer terug naar school dus opstaan , ik zie je zo beneden'' zegt senna , '' oke oke '' mompel ik. ik sta op en kleed me aan , ik trek een witte shirt aan met een hihgwastet jeans en langs laarzen . en ik doe mn haar nog in model , spuit wat parfum en pak mn chanel tas( outfit in omslag) . ik doe mn sieraden nog om en mn canda goose jas en vertek naar beneden. '' DAT DUURDE LANG VIEZE PUTA '' riep falicia , '' SI sorry heb me verslapen'' riep ik terug. zoals jullie nu wel weten laat ik me liefe kant alleen aan de meiden zien. '' shit nog 5 min '' riep ik gefrustreerd . '' entra rápidamente ( stap snel in ) '' schreeuwt salma , we rennen snel en springen snel in onze ferrari's '' rij rápido '' schreeuwt ilham . en salma drukt het gaspedaal in . we zetten eerst ilham af en rijden dan naar onze school, we zitten allemaal bij elkaar school behalve ilham want zij zit nog op de middelbare school.
Aangekomen op school
we zitten nu allemaal in de kantine en ik melde ff dat ik een frisse lucht ging halen buiten. ik liep naat buiten toe en stond tegen een muurtje aan ,toen opeens mn pols werd vastgepakt , en ik pakte al mn ganoe uit mn zak ( ieder van ons heeft altijd een ganoe bij zich voor het geval dat...) en ik zette de pistool tegen die gene zijn zij. '' calmo soy yo ( rustig ik ben het) '' ik keek hem aan '' kanker nabil'' zei ik, (voor de mensen die het niet weten dit is een vriend van me die me heeft geholpen bij een paar missies ) '' waarom ben je altijd zo aggresief '' vroeg hij terwijl hij het rook van zn sigaret uitblies. '' kifesh por que (waarom) stel dat jij het niet was'' zei ik en trok mn hand terug. ''waarom heb ik die tatoeage nunca (nooit ) opgemerkt'' vroeg hij fronsend , ik haalde mn schouder op en stak een sigaret aan. ik , salma, falcia , senna en ilham hebben er allebei 1 , het is een tatouage van een roos '' queens '' las hij hard op voor. '' roken is malo (slecht)'' zei hij, '' jij rookt toch ook puta'' zei ik gefronsd , '' ik ben groot peqeuno (kleinjte) zei hij , ik negeerde hem en liep terug naar binnen , naar mn volgende les. dit is echt kkr iritant ik zit alleen in een klas de rest zit bijelkaar . ik liep de klaslokaal in en naam plaats ergens achter. de leraar nam het woord '' hallo klas , er komt een nieuwe jongesn bij ons in de klas genaamd anouar '' zei de leraar. '' fakka klas its me de enige echte anouar '' zei hij , ik riep hard '' FAKKA '' terug , hij glimlachde naar me en ging veder met zn verhaal. ik ga niet liegen maar hij is wel knap . '' dankjewel anouar , zoek amar een plekje uit dan gaan we beginnen met de les'' zei de leraar. '' is deze plek bezet?'' hoorde ik opeens naast me , ik keek van mn telefoon en zag anouar daar staan . '' nee'' zei ik zo droog mogelijk. toen kwam die naast me zitten . '' jo gast ik heb gezegd dat deze plek vrij is maar niet dat je hier mag zitten '' zei ik geiriteerd , '' een dame met pit dus'' zei hij . ik voelde iets raars in mn buik maar negeerde dat gevoel. de bel ging en anouar vroeg of hij mn telefoon nmmr mocht maar ik zei nee, ik ben gevoeloos , ik ben safiyaeerfuckers! de meiden wachte al op me buiten dus ik liep nmaar de auto en stapte in , ilham is al thuis want zij had een korte dag vandaag, ik zeg je eerlijk zij en senna zijn echt jongenverslinders maar ik blijf liever uit de beurt van die honden . ik stapte in en zei '' gasses en casa ( gassen naar huis'' zei ik , '' Si '' zei senna.
thuis aangekomen
'' ewa queridos ( lieverd'' riep ik naar ilham , '' fakka carino ( sgatje'' riep ze terug . '' waaroom duurde het eignlijk zolang voordat je naar de carlo kwam'' vroeg falicia . ik keek haar droog aan en zei '' kifesh ik heb geen abuelo ( oppas ) nodig .'' '' eyy we zagen je weer met nabil vandaag'' zei salma met wieblende wenkbrauwen . '' kifesh is dit een politie overhoring ofso'' zei ik . iederen lachte . '' ehh kk op jullie weten dat ik hem als mn broer zie niks meer.'' zei ik . '' ze heeft gelijk salma , safiyaeevoelnes heeft bestaat niet '' zei senna. '' ze heeft de allergrooste hekel aan mannen ooit, waarom dat weten we nog steeds niet '' zei ilham en trok haar schouder op . '' ilham er bestaan geen echte mannen , ze willen je alleen voor lust'' zei ik. we zette toen even een film aan en bestelde pizza. na het eten nam ik nog even snel een douche en haalde mn make up ervanaf . ik zei de meiden gedag en ging naar bed . ik dacht steeds aan de woorden van de meiden '' safiyae heeft geen gevoel''.
wat was dat dan met anouar . met die gedachten viel ik diep in slaap.
hey lieve lezertjes vergeet niet om te stemmen op dit verhaal. ik wil graag een shout geven aan mn 2 beste vriendinnen waarop dit verhaal op gebaseerd is. volg salma ook op insta mvr.xs_👌
vergeet niet te stemmen habibas , en laat in de commende weten wie jou favo is ;)
na deze deel ga ik ook meer uit andere eprsonen de perspectief schrijven. (1045) woorden
groertjesssss jullie schrijfster imss.❤❤❤ even een update( sorry voor mijn spelingsfouten ik ga er in de volgende delen aan werken ) kusjess xx
JE LEEST
Maffia queen's
Actiondit verhaal gaat over de bende '' de maffia queens'' Safiyae is een bloedmooi 18 jarige maar gevaarlijk meisje , ze is is de leider van de maffia queens. je kan niet zeggen dat ze een makkelijke verleden heeft gehad. er is veel gebeurd dat ook veel...