Eve geldiğimizde misafir odasının kapısının kilidini aramaya başladım, kapıyı açıp içeri girdim camı açtım. Odanın havalanması gerekiyordu.
Lisa içeri girdi, kollarımı açarak kendimi yatağa bıraktım Lalisa koluma kafasını koydu bana iyice sokularak o da uzandı, "Parfümün çok güzel kokuyor Ji Soo." "Evet Jennie almıştı." birden doğruldu "Jennie ile sevgili misiniz?" "Hayır, sadece arkadaşım." "Peki." "Jisoo kendimi iyi hissetmiyorum, ateşime bakar mısın lütfen?" Elimi Lalisa'nın alnına koydum, yanıyordu hemen yatağı düzeltip Lisa'yı uzandırdım. Soğuk su ve havlu getirip Lisa'nın alnına koydum, iyi olduğunu söyleyip ısrar etse de gözleri kızarmaya başlamıştı.
1 saate yakın bir zamandır Lalisa'nın başında bekliyordum uyuyordu, çok güzel gözüküyordu yanına gidip uzandım. Gözünü açıp doğrulmaya çalıştı, durdurdum geri yatmasını söyledim. "Jisoo iyiyim lütfen." Elimi alnına koydum, yanıyordu. Gidip ateşini ölçmek için ateşöleçeri getirdim, yanına oturdum makineyi elimden alıp yanına koydu. Elimi tuttu ve omzuna götürdü, sıcacık olmuştu hastaneye gitmemiz gerekiyordu. "Jisoo sütyenimi çıkarır mısın?" Arkasını döndü, saçlarını tutup nazikçe yana koydum. Sütyenini açtım ve çıkardım, uzandı.
Ve... Ve şu an karşımda her şeyi ile duruyordu aman Tanrım mükemmel bir vücudu vardı. Elimi alıp omzuna koydu, "Jisoo tenin çok soğuk, iyi geliyor. Elini vücudumda gezdirmelisin." dedi. İlk önce idrak edemedim, sonra elimi alıp göğsüne koydum ve sıktım (Avuçluyor zmbsks). Hoşuna gittiğini gösteren bir yüz ifadesi ile "A-ahh Jisoo b-bu çok iyi geldi." dedi derin bir nefes verirken, diğer elimi de koydum ince belini kıvırıp duruyordu. Hoşuma gitmişti, kafamı yastığa koyup hızla sütyenimi çıkarmaya çalıştım. Çıkardığımda "Nasıl bir şey bilmek istiyorum, lütfen bana da yap Lisa~" Lisa alttan gülümsedi ve göğsümü eline alıp emmeye-öpmeye başladı. Ben küçük küçük inlerken Lisa hızla devam ediyordu. Geriye çekilip üstüne çıktım sertçe öpüyordum kapı sesi geldi hemen ayağa kalkıp sütyenimi yatağın altına attım üstümü düzeltip misafir odasına giren Jennie'ye sarılıp hoş geldin dedim. Jennie ağzı açık bir şekilde Lisa'nın yanına gitti, "Hey Lalisa göğüslerin dik ama çok küçük kkkk." derken Lisa'nın göğüsleri ile oynuyordu, yanlarına gidip araya girdim. "Jennie yeter, tamam." "Kıskanma Ji Soo, senin göğüslerinde güzel ama Lalisa'nın göğüsleri yumuş-" "öhöm, Jennie dışarı gelir misin?" kolundan tutup kapının önüne getirdim "Jennie Lisa çok hasta ateşi var, lütfen rahatsız etme." "Tamam aşkım, sıkıntı yok." Lisa'nın üstünü giydirdim ve üstünü örtüp odasından çıktım. Jennie'nin yanına gidip film izlemeye başladım.
Yoruldum mk yeter pff
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique Feeling • LiSoo ✓
Fanfiction-"Merhaba." +"Merhaba, kiminle görüşmek istemiştiniz?" -"Rosé ile görüşmek istemiştim." +"Rosé şu an da evde değil." -"Peki." +"Hey bekle, benimle konuşmak istemez misin?"