0.8

1.5K 100 43
                                    

Ben Lalisa'ya aşıktım, yaptıkları çok saçma gelmişti, kızları yatağımdan kaldırdım, üstümü örtüp gözlerimi kapattım. Az sonra yatağıma girip bana sarılan iki küçük kız beni sıkmaya başlamıştı.

"Hey, kızlar. Lütfen herkes kendi yatağına gitsin."

"Hayır annecik, yanında uyumak istiyoruz."

"Bak Jennie küçük şımarık bir kız gibi davranmayı kes, şimdi yatağına git lütfen."

Sanırım biraz fazla ileriye gitmiş olacağım ki Jennie yüzünü asıp gitti, Lisa ve ben Jennie'nin arkasından bakarken bir şeylerin ters gittiğini hissettim. Ayağa kalkıp Jennie'nin yanına gittim, arkamdan da Lisa geliyordu.

"Jennie bak, seni üzmek istememiştim sadece ben sizin anneniz değilim ve, ben... ben lezbiyen değilim. Anlıyor musunuz?"

"Jisoo, Lalisa'ya nasıl baktığını gördüm."

İç çekip kurması gereken cümleyi bekletti, göz yaşı yanağından düşerken,

"İsterseniz aradan çekilirim."

dedi ve sessizce ağlamaya başladı. Ayakta Jennie'yi izlerken, Lisa da yavaş adımlar ile Jennie'nin yanına gidip ona sarıldı.

"H-hayır, yanlış anladın, hem be-ben Lisa'ya nasıl bakıyorum ki?"

"Ona aşıksın Jisoo, itiraf et."

"Hayır Lisa'ya aşık filan değilim Jennie, kendine gel."

Jennie kendisine sarılan Lisa'dan kurtulup yanıma geldi, bileğimden çekip beni Lisa'ya yaklaştırırken bağırıyordu,

"İtiraf et şunu, onu seviyorsun benim seni sevdiğimi de biliyorsun, bana ümit verdin!"

Bileğimi Jennie'den kurtarıp bağırarak "Sana ümit filan vermedim! sadece arkadaştık. Tamam mı?" dediğimde Jennie gözyaşını elinin tersiyle sildi, bana sarılıp derin bir nefes aldı.

"Ah, Jen. Beni bir anda yumuşatmayı nasıl da biliyorsun."

Dedim ve Jennie'den ayrıldım, daha fazla olay kaldıramayacağımdan dolayı Jennie'yi yatağına yatırdım, ışığını ve kapısını kapatıp içeriye, Lisa'nın yanına gittim, yanına gelince Lisa gözlerini aralayıp bana mükemmel gülüşünü bahşetti. Dayanamayıp yanına gittim, yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra, uyumak için odama gittim.

Unique Feeling • LiSoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin