"Jennie, bugün kahvaltıyı sen hazırla olur mu?"
Uykulu gözlerle etrafı görmeye çalışarak odadan çıktım. Jennie'nin kaldığı odaya doğru ilerlerken odasında oturmuş ağladığını gördüm. Acaba yine ne olmuştu, buraya geldiğimden beri hep bir şeyler olup duruyordu. Sorun ben miydim acaba.
"Hey Jennie, ne oldu?"
"Önemsiz Lalisa, hadi içeri geçelim."
"Hayır, senin ağlamana sebebiyet verdiyse, bu önemli bir şeydir."
"Sadece... Annemin mezarını ziyaret etmeyeli uzun zaman oldu."
"Oh, anlıyorum hayatım. Sarılmak ister misin?"
Küçük çocuklar gibi kafasını sallayıp kollarımın arasına yerleşti. Kollarını belime dolamış, kafasını göğsüme koyup sallanıyordu. Ah çok tatlıydı, kalbim bunu kaldıramıyordu. Birden dengem bozuldu ve yere düşmemek için kendimi yatağa attım, Jennie uzun yolculukta uyandıktan sonra 'geldik mi?' diyen çocuklar gibi kafasını göğsümden kaldırmış bana bakıyordu.
"Hayır, gelmedik."
"Nereye gelmedik?"
"He üzgünüm, kendi kendime şey ediyordum."
"Ve Jennie üzgünüm mememde süt yok, yani eğer arıyorsan söyleyeyim dedim. Çünkü kafanı oraya gömdün ve nefes bile alıp almadığından emin değilim, lütfen kafanı göğsümden kaldı-"
Cümlem Jennie'nin bana hediye ettiği öpücükteb dolayı yarım kalmıştı. Doğrulup üstüme çıktı, dudağımı bir kere daha öptü. Sonra bir daha. O kadar güzeldi ki, o dudaklar acıyı ekşi, ekşiyi tatlı, tatlıyı ise lezzetli yapardı.
Ben de doğruldum. Beni tekrar öpünce elimi beline yerleştirdim. Geri çekilmesini önleyerek öpücüğüne karşılık vermeye başladım. Bana sımsıkı sarılıyordu şimdi de. Tüy gibi hafifti, üzerimdeki ağırlığını asla hissetmiyordum. Nefes almak için ayrıldığımızda kafasını yine göğsüme yaslamış ve,
"Sevgilim olur musun?"
diye sormuştu. Şaşırmıştım çünkü benden nefret ettiğini düşünüyordum.
"Neden olmasın?" Dedim nefes nefeseyken. Göğsümde yatan kafasını kaldırmış, dili ile boynumu yokluyordu. Arada küçük küçük ısırıyordu. Derdini hâlâ anlayabilmiş değildim.
"Bunu evet olarak kabul ediyorum."
Tekrar dudaklarımı öpmeye başladığında saçlarımla da oynuyordu. Tekrar ayrılıp,
"Sevgilim.." demişti. Ona bakıp dudağını son bir kez öpmüştüm.
"Çok acıktım, seni yerdim ama zaman yok kalk hadi."
Kahvaltı hazırlamak için ayağa kalkmıştık.
***
"İstediğin bir şey var mı Jisoo?"
"Hayır Chaeyoung, tek istediğim gelmen."
"15 dakikaya oradayım."
"Bekliyorum."
Chaeyoung yola çıkalı fazla olmamıştı, en fazla 1,5 saat. Etrafı toparlamaya başladım. Az sonra kapı çaldı gelenin Chae olabileceğini düşündüm, kapıyı açtım. Karşımda el ele tutuşmuş Lisa ve Jennie'yi görmek, isteyeceğim son şey olabilirdi.
"Bizi içeri davet etmeyecek misin?"
Hiç bir şey demeden önlerinden çekildim, ne diyeceğimi bilemiyorum. Öylesine el ele tutuşmuş olabilirlerdi. Bunun için illa sevgili olmalarına gerek yoktu.
"Sen sormadan söyleyeyim Jisoo. Lisa, yeni sevgilim."
İşte bunu beklemiyordum. Hiç bir şey demeden kapıyı kapatıp oturma odasına geçmiştim. Koltuğa yayılıp konuşmaya başladım.
"Sizin adınıza sevindim."
Kapı tekrar çaldığında ayağı kalktım ve kapıyı açmaya gittim. Chaeyoung sonunda gelmişti. Sarıldım ve elindeki çantayı aldım.
"Hoş geldin Chaeyoung, biliyor musun Jennie ve Lisa sevgili olmuşlar."
"Hm, ben yokken ortalık bok çukuruna dönmüş demek he?"
"Aynısından."
"Neyse, Hadi Lisa biz kalkalım."
"Eşyası falan varsa alsın, ben gelmem daha eve, Chaeyoung ile ev arkadaşı olurum. Sizin bu halleriniz yüzünden verem olmak istemiyorum. Malum daha verem tedavisi bulunmadı."
"Komik esprilerin var Jisoo-shi, ama Lisa eşyalarını başka zaman alabilir. Eve gelmesen de olur. Görüşmek üzere."
Arkadan kapı kapatılma sesi gelince gittiklerini anladım.
"Yeni tanıştığı bir kız için 2 yıllık ev arkadaşını sattı, inanabiliyor musun?"
"Takıldığın tek yer orası mı?"
"Neresi olucaktı?"
"Lalisa'dan hoşlanıyorsun sanıyordum?"
"Ah, evet. Mutlu gibilerdi karışmak istemedim."
"Of Jisoo, üzüldüğünü biliyorum. Takma ben senin sevgilin olurum."
"Oh, bu bir teklifse kabul edebilirim?"
"Gel buraya, şapşal şey seni."
Sanırım günün sonunda sevdiğimin kollarındaydım. Her şey o kadar ani olmuştu ki, Lisa'dan hoşlanmam. Jennie ve Lisa'nın sevgili olması , benim çocukluk arkadaşım Chaeyoung ile sevgili olmam.
Uyandığımda 'uh, sadece bir kâbusmuş' demek istediğim olaylar yaşadım. Artık tek uğraşım Chae ile mutlu olmak olacak.
Sonunda bitti. Teşekkürler.
Arkadaşlar ben bu hikayeyi yaklaşık 3 sene önce yazdım... gelip burda yarrak yarrak yorumlar yapmazsanız sevinirim. iyi günler diliyorum. ve hala oy veren birileri varsa, sizi yalarım şap şap 🥵
-Konusmak tanısmak isteyen güzel kızlar dm gelebilir hocam 🤱🏻🤱🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unique Feeling • LiSoo ✓
Fanfiction-"Merhaba." +"Merhaba, kiminle görüşmek istemiştiniz?" -"Rosé ile görüşmek istemiştim." +"Rosé şu an da evde değil." -"Peki." +"Hey bekle, benimle konuşmak istemez misin?"