Eer verbroken

55 2 1
                                    

Hij komt helemaal uit Rotterdam en ik woon in Leeuwarden, dus ik zat op een bankje in een bushokje te wachten. Na 10 minuten wachten zag ik een bus aankomen. Toen die stopte stapte hij uit. Ik lachte naar hem en stond op. "Krijg ik geen knuffel?" Vroeg hij. "Jij altijd." Zei ik, en gaf hem een knuffel. Oh wat voelde het goed.

Even later liepen we naar de winkel en gingen we wat eten halen. Het was heel gezellig en ik had het echt helemaal naar m'n zin. Hij is nog leuker in het echt dan via de telefoon. Een poosje later vroeg hij of hij een kus mocht? Waarop ik antwoordde: "Is het niet te snel?" Ik kreeg geen antwoord terug. Hij keek me een tijdje aan en kwam steeds dichterbij, tilde me op en kuste me.

Uren later bracht ik hem terug naar de bushalte zodat hij weer terug kon naar Rotterdam.

In ieder geval, we spraken vaker af maar hij begon met de tijd wat seksistisch te doen. Hij begon opeens heel erg aan m'n lichaam te zitten en vertelde me de hele tijd wat voor mooie  rondingen ik had. Ik wist niet wat ik moest zeggen, maar ik wou hem niet kwijt dus deed ik maar gewoon mee. Tot dat er een dag was aangekomen dat hij condooms mee had genomen. Ik was helemaal in schok. Hij vroeg aan me of ik er al klaar voor was. "Ik, ik , ik weet het niet... We kunnen beter tot het huwelijk wachten dan weet ik dat je bij me blijft" zei ik stotterend. Ik zag zijn teleurstelling in zijn ogen, en zei toen uiteindelijk oké. Hij nam me mee naar een afgelegen gebied en toen gebeurde het. Mijn ontmaagding...                  

Je ne comprend pasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu