Ce a fost asta?

6 0 0
                                    

  *Dylan

    Amanda și Erik se cunosc? Asta da întâmplare, adică, totuși, vin foarte des pe aici și nu cred că am mai văzut-o vreodată pe aici.

- Amanda, stai, ce te grăbești așa, se pare că Erik ne este prieten comun, chiar nu știam, adică, nu te-am mai văzut pe aici și sunt chiar foarte curios cum v-ați cunoscut.

- Nu contează, spune Amanda și o văd uitându-se urât la Erik, transmițându-i că dacă cască gura îl castrează. Nu glumesc, așa urât se uita la el.

- De ce să nu conteze, trebuie să știu totul despre "soțioara" mea...

- Când vei învăța că nu e frumos să le zici fetelor că sunt curve, poate vei afla.

- Deci nu cred, tu, Dylan, care nu ai mai spus nici unei fete că e curvă ai făcut-o tocmai pe Amanda, tocmai pe cea mai... dar nu apucă să își termine ideea că se bagă Amanda

- Dacă termini propoziția îți promit că Emma o să mă strângă de gât fiincă te-am castrat.

- Nu promite, că pierzi, eu chiar te ajut, dacă își termină propoziția, vine și Emma, iubita lui Erik.

- Pai nu ești tu prietena mea? Nici când să îți castrez viitorul soț nu ma lași singură, zice Amanda și încep să râda.

Cine naiba era ea de se înțelege atât de bine cu Erik și cu Emma, adică ei sunt în cercul nostru de prieteni, dar pe Amanda nu am văzut-o vreodată, adică totuși, nu e o persoană care e ușor de uitat.

Vin și porumbeii să îi felicite pe Erik și pe Emma, dar când ajung lângă noi și văd scena Miruna o întreabă pe Amanda ce a mai făcut, iar Mateo pe mine.

- Eu nu am nici o vină, Erik merită castrat dacă nu își poate ține gura, până și Emma îmi dă dreptate.

- Ce putea fi așa grav? întreabă Miruna.

- Ce i-ai menționat și tu la Mateo, doar că tu ești prietena mea cea mai bună și nu am cum să te castrez.

- Că ești virgină? întreabă și dobitocul meu prieten.

Ce naiba a făcut? Ea e virgină, iar eu am făcut-o curvă. De data asta am dat grav cu capul. Nici să mă gândesc la asta nu am timp că văd o Amanda nervoasă, care zbiară puțin la prietenul meu, iar apoi pleacă...


Gata teatrul!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum