"Răpirea"

4 0 0
                                    

  Încercând să ajungem înapoi la prietenii noștri, zăresc mașina neagră a tatei. Așa că mă gândesc să schimb planul, răpire vrei, răpire primești.
-Stai puțin, eu am de dat un telefon important mergi fără mine, spun eu tare încât să mă audă Dylan, adăugând în șoaptă: ce caută aici speram că nu mă vor mai găsi, trebuie să dau de șefu până nu mă prind.
-S-a întâmplat ceva, Amanda? Pari cam îngrijorată...
-Nu, stai liiniștit, poți să pleci, revin și eu imediat, așteaptă-mă la ușă, trebuie să rezolv ceva urgent.
Dylan se îndepărtează încet de mine, iar eu îl sun pe tata să vedem daca mă ajută:
-Tati, știi că ești cel mai bun tată din lume, nu?
-Ce s-a întâmplat, Ama? Ce vrei?
-Mă ajuți cu o glumiță minoră?
-Unde, cu ce? Știi că sunt specialitatea mea...
-Știu că ești la CLUBUL ROSE, poți să îi trimiți pe Amadeo și Roberto să se prefacă că mă răpesc?
-Puiule, Amadeo și Roberto sunt bodyguarzi, nu actori, dar o sa îi întreb, dacă vor au permisiunea mea.
-Mersi, tati, ești cel mai tare... pa, ne vedem în mașină.
Nici nu apuc să închid bine că îi și văd venind, Amadeo și Roberto sunt bodyguarzii tatei de mai bine de 10 ani, practic, am crescut cu ei, așa că sunt obișnuiți să se bage în toate tâmpenile gândite de mine. Adevărul e că nu au nici prea multă acțiune, așa ca de fapt eu doar îi bine dispun.
Mă uit la ei și apoi ma uit spre Dylan, ca să văd dacă e atent la mine... e, deci a prins momeala...
Mă prefac că vreau să scap de cei doi și le strig să mă lase jos că nu vreau să merg cu ei, dar oricum eram la jumatatea drumului când Dylan și-a dat seama ce se întâmplă, așa că până a ajuns el la mine, eu am fost și placată cu mașina tatei, acompaniată de Alberto, Roberto și tata care nu voia să piardă distracția.
Îi scriu rapid un mesaj Mirunei "Vezi că eu am plecat cu tata, Dylan crede că am fost răpită, asigura-te ca nu sună poliția, știi și tu, s-au săturat bieții oameni de "răpirile" mele. Șterge mesajul ăsta, păstrează-l pe urmatorul... și lasă-mă să îmi închei planul, daca nu, mă supăr rău pe tine"
Dupa ce observ că a citit primul mesaj îi mai trimit unul: " Ajutor! Dosarul negru acum!".
Spre mirarea mea, a hotărât și tata sa mi se alăture farsei mele inofensive, așa ca i-am scris iar Mirunei: "Vezi că mă ajută și tata, mergeți de acolo, am nevoie sa nu vă găsească pe nici unul. Poți sa îi explici și lui Mateo, dar nu vă băgați, nu pățește nimeni nimic.".

   *Dylan
 
  Ce naiba e cu fata asta? Cine sunt indivizii? Credeam că glumește cu răpirea. O singură persoană mă poate face să înțeleg, prietena ei, dar, când ajung înăuntru nu o găsesc nici pe ea, nici pe Mateo, așa că mă gândesc să-l sun, dar după mă răzgândesc și vreau să apelez la poliție, totuși, din fața mea a fost răpită o persoană, dar nu apuc să fac nimic, simt un pistol la tâmplă și un material înțepător la nas.
  Mă trezesc într-o cameră destul de mare constatând că sunt legat.

  *Amanda
 
Înainte să îmi realizez planul primesc un apel de la Miruna:
- Ai grijă, nu știi cine e Dylan, trebuie sa îl eliberezi urgent și să nu realizeze cine ești și ce i-ai făcut, striga la mine disperata mea prietenă.
- Stai calm, e închis și inconștient.
- Tu nu ai văzut nici o știre despre dispariția fiului lui Milard Crown de la CLUBUL ROSE? Toata lumea crede că a fost o rapire... ceea ce e și adevărat, dar nu știu toata povestea, trebuie să îl scoți de acolo și să îl faci sa nu își dea seama, e urgent Amanda, ăsta nu mai e doar un joc, el e fiul unui miliardar, tu știi unde s-ar ajunge dacă s-ar afla ca tu, Amanda Clarose, l-ai răpit, sau, mai rău, că tatăl tău a făcut-o?
-Bine, mă duc să văd dacă s-a trezit, rezolv eu, oricum.

   *Dylan

Se deschide ușa, iar eu mă prefac că dorm. Aud pașii apropiindu-se, doar că sunt micuți. Simt un sărut pe buze, știu buzele astea, e Amanda, așa că îi răspund la sărut. Cum poate fii Amanda daca ea ar fii trebuit sa fie răpită, la fel ca și mine... ea a plănuit totul, ea a vrut să fiu răpit.
-Asta îți era ție marele rol, să mă răpești pentru o răscumpărare, ce mai plan slab, Mateo știe ca e vina ta, probabil deja a pus poliția sa mă caute.
-Nu tocmai acesta era planul meu, de fapt, eu voiam doar să fac o glumă, să văd cum reacționezi, dar acum că mi-am dat seama cu adevarat cine ești, s-ar putea să fie mai mult decât o glumă
-Deci acum vrei și bani, spun râzând.
-Nu, e mai grav de atât. Permite-mi să mă prezint, adevăratul nume și statut: Amanda Clarose, fiica lui Arthur Clarose.
-Nu poți fii ea! Nimeni nu a mai auzit nimic de ea de peste 5 ani.
-Da, știu, de când aceasta a ajuns pe coperta revistei "Celebritate" din cauză că a încercat să strice nunta lui Emily Cesther cu Antony Cruz.
- Numele tau parcă era Cesther, nu?
- Da, e adevărat, acesta e numele cu care m-am prezentat ție, vezi tu, de fapt, Emily Cesther e mama mea.

Gata teatrul!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum