De ce nu îmi țin părerile pentru mine?

7 0 0
                                    

*Amanda

Ăla chiar e prost? A, da, e prieten cu celălalt dobitoc, normal că a făcut asta ca să poată amândoi să râdă copios după. Știu, să fi virgină nu e ceva rău, doar că dacă ești actriță lumea nu trebuie să știe așa multe despre tine, cea adevărată. De ani de zile tot încerc să mă prefac cineva cine nu sunt și mi-a reușit, orice provocare în domeniul artei era îndeplinită, am reușit orice, în afară de asta. și asta doar din vina lui Dylan, trebuia să-i fi dat o lecție mult mai bună, e prea puțin pentru un asemenea dobitoc:

- Ce acum nici să mă gândesc la tine nu am voie, că și apari aici? îl întreb când îl văd apropiindu-se de mine

- Scuze, Amanda. Mateo e un prieten bun, dar uneori poate fi un mare dobitoc. E ok, Amanda, nu plânge, sunt aici. Vino încoace, spune el și mă îmbrățișează. Gata, nu mai plânge micuțo. Lasă că mergem și îi batem, bine?

- Hei, nu te comporta cu mine ca și cum aș fi un copil, nu mai sunt, pe bune am 20 de ani, ce te comporți așa grav?

- Îți stă mai bine nervoasă decât tristă și dacă vrei să nu mai fi virgină te rezolv și cu asta, spune Dylan cu un zâmbet pervers.

- Dobitocule, idiotule, perversule, urlu la el, mersi, chiar nu vreau să știu pe ce puteam să îmi folosesc nervi, spun deja calmă.

- Pentru nimic, micuțo, spune el zâmbindu-mi.

- Nu-s micuță, am 20 de ani!!!

- Bine, spune el stând în poziție de drept, și eu am 23, iar cum văd eu ai nevoie de scară ca să poți să mă vezi, așa că, clar ești mică.

- Dacă tu ești stâlp, eu ce vrei să îți fac? Ce dracu mănânci de ești așa mare?

- Majore...

- Perversule, acum pe bune, stâlpii trebuie să mănânce curent, nu majore.

- Ok, atunci renunţ la majore, dar să şti că şi ele vor.

- Of, perversule, spun eu resemnându-mă căci deja ştiu că sunt roşie ca focul.

- Vezi, măcar pe lângă că ai roşit te-ai mai şi înveselit puţin. Ești ok?

- Da, sunt ok, mereu voi fi.

- Bine, dacă ești sigură, putem să mergem înapoi, iar dacă ești virgină nu ar trebui să îți fie rușine...

- Nu îmi e rușine, doar că nu suport ca necunoscuții să afle lucruri care mă pot face vulnerabilă.

- Bine, dacă doar asta e problema... iar cât despre necunoscuții care află lucruri noi, te-ai referit clar la mine, adică toți ceilalți știau.

- Da, doar la tine mă refeream, adică, m-ai făcut curvă, dacă tu așa ai considerat că sunt eu nu voiam să îți schimb părerea. Dacă vrei să mă cunoști să îți schimbi părerea despre mine, e treaba ta, iar dacă nu, ei bine, este strict problema ta, cam așa merge la mine, dacă îți faci o părere proastă despre mine nu e neapărat vina mea, deoarece tu ai tras concluzii pripite, nici nu pot să îți schimb părerea cu vorbe și nici nu încerc, cam asta e treaba la mine.

- Adevărul e că am exagerat eu, doar că am avut o zi încărcată, dar desigur, ăsta nu e un motiv să mă descarc pe tine, scuze, mi-ar face plăcere să te cunosc, pe adevărata tu, astfel încât să pot să îmi fac o părere mai bună despre tine.

O doamne, nu cred că a zis asta. Acum chiar mă simt prost că am început să îi țin o dezbatere despre felul meu de a fi, chiar nu pot să înțeleg cum de am făcut-o, o actriță nu își spune punctul propriu de vedere când e intrată într-un rol...

Gata teatrul!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum