Whatever

423 13 5
                                    

Hee! Sorry, ik kan niet super vaak schrijven, heb veel huiswerk..!!D: STOOOOOM!

Veel leesplezier! ;D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Mijn moeder heeft kanker', verteld Alex.

De tranen stromen over zijn wangen.

'Oooh Alex het spijt me zo!'

'Jij kan er niets aan doen Elizabeth, en dat is nog niet alles... Ik heb het ook, het zit in de familie...'

Het voelt alsof mijn wereld instort....

'Alex? Ga je dood?' Bente vraagt het met tranen in haar ogen.

'Ja...'

Het is een hele tijd stil, en we proberen elkaar te troosten.

'Alex.... Sinds wanneer weet je het?'

Mijn stem bibbert vreselijk als ik het vraag....

'Sinds vorige week... En ik heb nog maar een week of twee te leven...!'

'WAAAAAAAAT?!' Schreeuwen Bente en ik precies tegelijk.

Normaal zouden we in lachen uitgebarsten zijn, maar nu niet.

'Het spijt me' Alex begint weer te huilen.

'Het geeft niets, joh! Zullen we nu dan maar alle leuke dingen doen die je nog wilt doen?' Vraag ik met een glimlach.:D

Alex glimlacht ook een beetje

'Ja goed idee, laten we meteen gaan!'

AUTORS NOTE

OKEE, nu wordt het een beetje vaag:P

Ik ga niet vertellen wat ze allemaal die week hebben gedaan, dus ik schrijf nu verder als Alex weer naar het ziekenhuis moet samen met zijn moeder..!

Hoop dat jullie het nog snappen! xx

 ----------------------------------------------------------.------------------

(Did you saw the point?^^)

'Alex? Mogen we met je mee het ziekenhuis in?'

'Natuurlijk mogen jullie mee!' zegt Alex.

Hij heeft vreselijk tegen deze dag opgezien, vandaag zou hij weer een chemo krijgen, en waarschijnlijk moest hij daar nog wel even blijven.....

'Hallo, ik ben Anne, en ik ga je vandaag helpen met alles!', zegt Anne vrolijk.

VEEEEEEEEEL MINUTEN, MISSCHIEN WEL UREN LATER:

'Ehm..., Jullie zijn toch de vriendinnen van Alex? Kunnen jullie even meekomen?', zegt Anne, ze kijkt lang niet zo vrolijk meer....

'Wat is er?', vraagt Bente aan Anne, ze ziet ook dat er wat mis is.

'Meiden, we hebben een klein probleempje, het was al te ver bij Alex, het spijt me om dit te zeggen, maar hij is overleden...'

'NEEEEE DIT MEEN JE NIET!' Schreeuw ik huilend, ik kon Alex niet eens meer zeggen dat ik hem leuk vond!

Hij is gewoon dood...

Mijn allerbeste vriend en de jongen op wie ik verliefd was, is DOOOD!!!!'

'En zijn moeder?', vraagt Bente nog aardig rustig,'Hoe gaat het met haar?'

'Zij heeft een kleine kans dat ze het gaat halen, het spijt me echt meiden! Maar ik kan nu niets meer doen....!'

Without You (a One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now